Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Ik ben toch blij dat mijn ouders ook hebben laten zien dat ze maar mensen zijn.
Ja die van mij zijn dat niet
LadyMadonna schreef:Molesteren, misbruiken.... Wat wordt er hier ontzettend overdreven...
Moeder heeft ze enkel aan gehad. Vriend heeft ze naar buiten gesmeten, niet moeder...
En ja, ik zou ook boos zijn als iets wat me veel geld heeft gekost door toedoen van een ander stuk gaat (ze zijn niet stuk), of beschadigd raakt...
Maar ik zou iets wat me veel geld heeft gekost en waar ik erg blij mee ben ook niet laten slingeren....
Verhaal heeft dus twee kanten.
En echt, er zijn écht ergere dingen in de wereld dan een paar vieze schoenen...
Gelukkig maar ook.
) birkenstocks waren weggegooid door mijn ouders. Voor mij is ook 60 euro veel, kan ze beter besteden dan aan schoenen die ik eigenlijk al had. Dat dan vervolgens de vriend van je moeder zich ermee bemoeit vind ik ook niet zo netjes. Net als dat ik jouw reactie en die van je moeder vrij fel vind. Crypto schreef:Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!
Buiten bokt !! Leffroi schreef:Heb voor de grap enkel de eerste en laatste pagina gelezen, omdat ik met zoveel pagina's al wel weer kan raden dat het op een respectlose en vooral nutteloze discussie is uitgedraaid.
Hoe je het ook went of keert, spul van een ander hoef je niet vies/ kapot te maken, hoe vaak je ook verteld is dat je het op moet ruimen. Doe je gewoon niet. Ik kan ook wel eens in de snelligheid iets vergeten op te ruimen. En ja, ook mijn moeder zegt ook vaak ruim je troep eens op (als in schoenen, handdoek e.d.) maar om het vervolgens te vervuilen of vernielen.. Nee. Je leeft nog altijd samen met je moeder (en de rest) en een beetje respect mag toch wel?
slimmerik schreef:Crypto schreef:Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!
Zij zijn familie van elkaar heb ik begrepen. Hoe zou jij reageren als een familielid van je een ander familielid finaal loopt af te branden op bokt...... ? Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel wordt en je probeert het een en ander in een beter perspectief te plaatsen.
Als TS mijn nichtje was dan werd ze nog wel ff harder aangepaktBuiten bokt !!
Kahawa schreef:En het enige perspectief wat hier nu geplaatst is, is dat je verlagen tot het niveau van de ander de norm is in die familie.
lieveli schreef:Daks schreef:Slimmerik dan nog niet te spreken over de rest van TS haar topics toen ze jonger was
De familieliefde zit er niet echt in bij jullie hé? Het is wel je nichtje hoor. Waarom zoiets aanhalen?
trek ook niet al jou persoonlijke dingen uit de kast toch beetje raar dit achterbakse gedoe wil je wat zeggen doe dat dan gewoon
slimmerik schreef:Crypto schreef:Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!
Zij zijn familie van elkaar heb ik begrepen. Hoe zou jij reageren als een familielid van je een ander familielid finaal loopt af te branden op bokt...... ? Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel wordt en je probeert het een en ander in een beter perspectief te plaatsen.
Als TS mijn nichtje was dan werd ze nog wel ff harder aangepaktBuiten bokt !!
ben dr ook wel een beetje klaar mee. 
Voortaan je schoenen en andere spullen maar veilig ergens neerzetten.
DatBenIkNou schreef:Leffroi schreef:Heb voor de grap enkel de eerste en laatste pagina gelezen, omdat ik met zoveel pagina's al wel weer kan raden dat het op een respectlose en vooral nutteloze discussie is uitgedraaid.
Hoe je het ook went of keert, spul van een ander hoef je niet vies/ kapot te maken, hoe vaak je ook verteld is dat je het op moet ruimen. Doe je gewoon niet. Ik kan ook wel eens in de snelligheid iets vergeten op te ruimen. En ja, ook mijn moeder zegt ook vaak ruim je troep eens op (als in schoenen, handdoek e.d.) maar om het vervolgens te vervuilen of vernielen.. Nee. Je leeft nog altijd samen met je moeder (en de rest) en een beetje respect mag toch wel?
Ik vind het ook respectloos om als 21 jarige je rotzooi achter je kont te laten slingeren. Geloof me, daar wordt je hor en dol van als moeder.