Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:42

Molesteren, misbruiken.... Wat wordt er hier ontzettend overdreven...
Moeder heeft ze enkel aan gehad. Vriend heeft ze naar buiten gesmeten, niet moeder...
En ja, ik zou ook boos zijn als iets wat me veel geld heeft gekost door toedoen van een ander stuk gaat (ze zijn niet stuk), of beschadigd raakt...
Maar ik zou iets wat me veel geld heeft gekost en waar ik erg blij mee ben ook niet laten slingeren....
Verhaal heeft dus twee kanten.
En echt, er zijn écht ergere dingen in de wereld dan een paar vieze schoenen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:50

Vjestagirl schreef:
Ik ben toch blij dat mijn ouders ook hebben laten zien dat ze maar mensen zijn :).

:') Ja die van mij zijn dat niet :')

LadyMadonna schreef:
Molesteren, misbruiken.... Wat wordt er hier ontzettend overdreven...
Moeder heeft ze enkel aan gehad. Vriend heeft ze naar buiten gesmeten, niet moeder...
En ja, ik zou ook boos zijn als iets wat me veel geld heeft gekost door toedoen van een ander stuk gaat (ze zijn niet stuk), of beschadigd raakt...
Maar ik zou iets wat me veel geld heeft gekost en waar ik erg blij mee ben ook niet laten slingeren....
Verhaal heeft dus twee kanten.
En echt, er zijn écht ergere dingen in de wereld dan een paar vieze schoenen...

Ik vind moedwillig iemands schoenen aantrekken en door de bagger lopen molesteren. En ja er zijn ergere dingen op de wereld en nee, ik persoonlijk zou me er ook niet zo druk om hebben gemaakt. Maar TS wel, ook prima toch?

_Yasmine_

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 00:17

Merendeel doorgelezen, maar ik kan niet direct uit de post van TS halen dat moeders ze aantrok omdat ze rondslingerde? Ik weet dus ook niet of dit echt gericht was als een straf haar kant op?
Is dat wel echt zo of nemen we dit met zijn allen zo aan?
En zelf dan, waarom zou je 1 dochter straffen maar de rest mag wel schoenen laten slingeren?

Ik vind dat je ze nog knap schoon hebt gekregen :j Gelukkig maar ook.

Ik snap ook wel dat je boos bent, het is veel geld. Ik ben ook laatst uit mijn stekker gegaan omdat mijn (opgeruimde :+ ) birkenstocks waren weggegooid door mijn ouders. Voor mij is ook 60 euro veel, kan ze beter besteden dan aan schoenen die ik eigenlijk al had. Dat dan vervolgens de vriend van je moeder zich ermee bemoeit vind ik ook niet zo netjes. Net als dat ik jouw reactie en die van je moeder vrij fel vind.

Dragen jullie vaker schoenen van anderen? Ik weet dat het in sommige gezinnen vrij normaal is om te ruilen.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 00:44

Eens met shirley lievveli en Kahawa :j

Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 01:48

Je kan ook op jezelf gaan wonen je bent 21 :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 08:00

shilady schreef:

Dit vind ik altijd zulke kortzichtige opmerkingen. Alsof dat zo makkelijk is.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 08:45

Selina schreef:
shilady schreef:

Dit vind ik altijd zulke kortzichtige opmerkingen. Alsof dat zo makkelijk is.

Als TS dat wilde en kon, had ze dat toch waarschijnlijk al gedaan?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 09:22

shilady schreef:

Ja, want dat doe/kan/wil je ook zo even.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:34

Crypto schreef:
Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!

Zij zijn familie van elkaar heb ik begrepen. Hoe zou jij reageren als een familielid van je een ander familielid finaal loopt af te branden op bokt...... ? Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel wordt en je probeert het een en ander in een beter perspectief te plaatsen.

Als TS mijn nichtje was dan werd ze nog wel ff harder aangepakt ;) Buiten bokt !!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:58

Leffroi schreef:
Heb voor de grap enkel de eerste en laatste pagina gelezen, omdat ik met zoveel pagina's al wel weer kan raden dat het op een respectlose en vooral nutteloze discussie is uitgedraaid.

Hoe je het ook went of keert, spul van een ander hoef je niet vies/ kapot te maken, hoe vaak je ook verteld is dat je het op moet ruimen. Doe je gewoon niet. Ik kan ook wel eens in de snelligheid iets vergeten op te ruimen. En ja, ook mijn moeder zegt ook vaak ruim je troep eens op (als in schoenen, handdoek e.d.) maar om het vervolgens te vervuilen of vernielen.. Nee. Je leeft nog altijd samen met je moeder (en de rest) en een beetje respect mag toch wel?

Ik vind het ook respectloos om als 21 jarige je rotzooi achter je kont te laten slingeren. Geloof me, daar wordt je hor en dol van als moeder.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:59

slimmerik schreef:
Crypto schreef:

Zij zijn familie van elkaar heb ik begrepen. Hoe zou jij reageren als een familielid van je een ander familielid finaal loopt af te branden op bokt...... ? Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel wordt en je probeert het een en ander in een beter perspectief te plaatsen.

Als TS mijn nichtje was dan werd ze nog wel ff harder aangepakt ;) Buiten bokt !!

Niet op bokt in ieder geval.

En het enige perspectief wat hier nu geplaatst is, is dat je verlagen tot het niveau van de ander de norm is in die familie.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 15:17

Kahawa schreef:
En het enige perspectief wat hier nu geplaatst is, is dat je verlagen tot het niveau van de ander de norm is in die familie.

Ik lees hier meer uit dan dat. Nl. dat TS een behoorlijke tunnelvisie heeft en totaal geen respect heeft voor het gezin waar ze in leeft en voor de regels van het huis.

Maar ik besef ook dat ik driftig mee werk aan het uitwijden van een onderwerp wat het totaal niet waard is :+ := :evaw:

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 15:25

Ik bedoelde het extra perspectief dat Daks met haar post zou bieden, maar doet er ook eigenlijk niet toe. :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:33

Eigenlijk moet ik heel hard lachten. 11 pagina's vol met bullsh*t om een paar vieze nikes die na een ronde in de wasmachine weer schoon zijn. Hoe en waarom van de moeder is voor ons onduidelijk daar we alleen haar versie horen.

Wat kan bokt toch heerlijk vermakelijk zijn op een regenachtige middag ;)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 17:19

lieveli schreef:
Daks schreef:
Slimmerik dan nog niet te spreken over de rest van TS haar topics toen ze jonger was ;)

De familieliefde zit er niet echt in bij jullie hé? Het is wel je nichtje hoor. Waarom zoiets aanhalen?

Daks t lijkt me echt sterk tijd dat je hier doet wat je in t echt ook doet geen woord zeggen ;-) trek ook niet al jou persoonlijke dingen uit de kast toch beetje raar dit achterbakse gedoe wil je wat zeggen doe dat dan gewoon ;-)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 17:23

slimmerik schreef:
Crypto schreef:

Daks heeft niks met mijn moeder te maken even tussendoor zij is de dochter van mijn zus die ik sporadisch ie lees 1 x id 2 jaar is al veel zeg maar. Dus ze zal dit niet uit gevoel doen ;-) ben dr ook wel een beetje klaar mee.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 17:26

Dan is jouw moeder dus de oma van Daks :?

Niet dat het er verder toe doet... :+

Hoe zijn je schoenen opgedroogd?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:57

Vind het niet normaal dat je moeder of sowieso iemand je nieuwe schoenen vies/kapot maakt. Zou niet blij zijn. Je kan ook je kind op andere manieren iets duidelijk maken lijkt me. Andere mogen wel hun schoenen in de woonkamer zetten maar jij niet. Lekker krom. := Voortaan je schoenen en andere spullen maar veilig ergens neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:17

Tsja.. Lastig..

Mijn ouders hebben mijn hele leven achter mijn kont opgeruimd aangezien ik een ontzettend chaotisch en smerig kind was. Dat varieerde van etensresten op mijn kamer (waar ik nog steeds een handje naar heb) tot als klein kind niet willen douchen als ik van de paarden vandaan kwam. Toen ik jong was liepen ze ook daadwerkelijk achter mijn kont aan en ruimden ze van alles en nog wat voor me op. Toen ik naar de middelbare school ging werd er een bepaalde mate van verantwoordelijkheid van me verwacht over mijn eigen spullen, en toen ik ging studeren werd van me verwacht dat ik mijn ouders ging helpen in het huishouden. Als ik thuis kwam moest ik de vaatwasser uitruimen en als mijn spullen door de woonkamer slingerden terwijl mijn ouders hadden gevraagd of ik het wou opruimen hadden ze daar ook hun maniertjes voor. Die waren voornamelijk wachten totdat ik sliep en dan de spullen met een groot kabaal op de grond of op mijn bed storten. Dat gebeurt een aantal keer en dan onthoud je echt wel dat je even moet opruimen voordat je gaat slapen :=

Het is niet netjes van je moeder dat ze je schoenen zomaar heeft aangetrokken en weigert om ze even in de wasmachine te gooien, maar aan de andere kant woon je wel onder het dak van je moeder. Ik pak ook wel eens schoenen van mijn moeder/zusje/vader als ik thuis ben en ik heb niks anders bij me, wordt van me verwacht dat ik het netjes opruim en dat doe ik dan ook. Mijn zusje heeft alles wat ik heb achtergelaten bij mijn ouders tot haar eigen geclaimd, ook spullen waar ik flink wat centen voor heb neergeteld. Soms vraag ik me dan af waar een bepaald kledingstuk is en een paar uur later vind ik het dan onder de vieze vlekken (ze gebruikt het vooral voor paardrijden) in mijn kast terug. Netjes? Nee. Lig ik er wakker van? Neuh. Ik snap je woede, maar vind de toon die je hier naar je moeder gebruikt (vooral in het begin van het topic, vind dat je er later netjes en rustig op terugkomt) ook niet netjes.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 19:43

Shirley schreef:
Dan is jouw moeder dus de oma van Daks :?

Niet dat het er verder toe doet... :+

Hoe zijn je schoenen opgedroogd?

Dat ging dus even mis in mn uitleg daks is de de dochter van de zus van mn vader.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:45

gewoon je nichtje dus?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:46

Dat is andere koek!

Maar hoe is het nu met je schoenen?
Zijn ze nog aardig opgedroogd?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 20:23

DatBenIkNou schreef:
Leffroi schreef:
Heb voor de grap enkel de eerste en laatste pagina gelezen, omdat ik met zoveel pagina's al wel weer kan raden dat het op een respectlose en vooral nutteloze discussie is uitgedraaid.

Hoe je het ook went of keert, spul van een ander hoef je niet vies/ kapot te maken, hoe vaak je ook verteld is dat je het op moet ruimen. Doe je gewoon niet. Ik kan ook wel eens in de snelligheid iets vergeten op te ruimen. En ja, ook mijn moeder zegt ook vaak ruim je troep eens op (als in schoenen, handdoek e.d.) maar om het vervolgens te vervuilen of vernielen.. Nee. Je leeft nog altijd samen met je moeder (en de rest) en een beetje respect mag toch wel?

Ik vind het ook respectloos om als 21 jarige je rotzooi achter je kont te laten slingeren. Geloof me, daar wordt je hor en dol van als moeder.

Respectloos? TS woont toch zeker ook in dat huis? Mij lijkt het meer dan logisch als er eens spullen rondslingeren. Of is iedereen hier zo'n mientje steriel ofzo? Een huis is er om in te wonen, niet om het altijd en eeuwig schoon, opgeruimd en steriel te houden. Kijk, ik snap best dat het vervelend is als er eens schoenen rondslingeren, maar moeten ze daarom maar verpest worden? Het zijn schoenen..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 20:41

_Yasmine_ schreef:
gewoon je nichtje dus?

Er zijn vreemde in de bus die ik vaker zie, maar idd wel familie. M

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 20:43

T is gelukkig weer aardig opgedroogd mn schoenen zien er weer mooi uit.. was een stuk minder 't einde van de wereld als ik dacht. Maarja blijft alsnog niet netjes van mams en dr vriend. Maar van mij ook niet, dus opzich maarja alles is gelukkig goed gekomen.