Hoe voel je je eigenlijk? En gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Babykamer inrichten is leuk maar koop echt niet alles nieuw. Gemiddelde kamertje kost 1000 euro terwijl het via mp zoveel goedkoper kan. Investeer wel in een goed matrasje.
Liselot schreef:Nu vind hij dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de kinderkamer en alle spulletjes. Ik zelf vind daar aan de ene kant wat voor te zeggen, ware het niet dat hij veel vrienden heeft die de kinderen op een leeftijd van een jaar of 3 hebben en dus sowieso al de kinderkamer/box e.d. gratis krijgt. Ik vind dat zelf niet eerlijk, maar nog belangrijker, waar trek je dan de grens op wat je wel en niet samen betaald? Dan krijg je toch steeds gesteggel over als iemand een keer van die rekening pint?
Ik zou het veel eerlijker vinden als we alle kosten (van beide kamers, spulletjes e.d.) op 1 grote hoop gooien en die samen betalen. Dan heb ik het wel over noodzakelijke spullen en zo voordelig mogelijk. Anders kom je straks toch enorm in de knoop als je een keer kleertjes moet halen of wat dan ook?
Jannepauli schreef:Liselot schreef:Buiten dat is mijn plan om een nieuwe rekening te openen met 2 passen. Hier beide afgesproken bedragen op storten en daar alle spullen van aanschaffen.
Maar als hij wat krijgt van vrienden, heb je er een probleem mee. ' Ik vind dat zelf niet eerlijk'.. jouw eigen woorden.
Liselot schreef:Op deze manier trekt hij imo zijn handen er verder vanaf en laat hij het mij maar uitzoeken en daarmee jaagt hij mij op hoge kosten. Dat vind ik inderdaad niet eerlijk
Anoeska schreef:Haal gewoon maar een dagje rustig adem. Gisteren is een goed gesprek geweest, en daar zijn al goede dingen uitgekomen. Als jullie op deze weg doorgaan, praten met deskundigen, dan zullen jullie er echt wel uitkomen. Het hoeft niet allemaal vandaag beslist, je hebt echt nog wel even.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je je hele baby-uitzet zelf moet betalen. Als dat zo is.. so be it. Dan kom je er ook wel uit.