Liselot schreef:Nu vind hij dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de kinderkamer en alle spulletjes. Ik zelf vind daar aan de ene kant wat voor te zeggen, ware het niet dat hij veel vrienden heeft die de kinderen op een leeftijd van een jaar of 3 hebben en dus sowieso al de kinderkamer/box e.d. gratis krijgt. Ik vind dat zelf niet eerlijk, maar nog belangrijker, waar trek je dan de grens op wat je wel en niet samen betaald? Dan krijg je toch steeds gesteggel over als iemand een keer van die rekening pint?
Ik zou het veel eerlijker vinden als we alle kosten (van beide kamers, spulletjes e.d.) op 1 grote hoop gooien en die samen betalen. Dan heb ik het wel over noodzakelijke spullen en zo voordelig mogelijk. Anders kom je straks toch enorm in de knoop als je een keer kleertjes moet halen of wat dan ook?
Oei, ik krijg het hier al heel benauwd van. Dit is vaak het begin van veel ellende. Laat het hem lekker uitzoeken met zijn kamertje daar en zorg zelf voor je eigen spulletjes. Houd de eer aan jezelf zou ik zeggen. Je gaat toch ook niet elk potje voeding voor de helft doorberekenen? En elk pak luiers?
Ik kan denk ik niet genoeg benadrukken: Leg een omgangsregeling vast en leg de alimentatie vast. Op deze wijze wordt het gewoon ellende.