relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:28

Vandeweek noemde ik hem nog een pannenkoek, ik wil daar graag American pancake van maken. Zo'n hele vieze dikke. Bah.

Chiave

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:51

Wat een stuk vreten zeg...

Over je spullen. Heb je geen sterke broer/vader/vriend(en) die even mee willen? Hoef je niet bang te zijn (in het geval dat je dat misschien bent) en kun jij je spullen halen. Mocht het dan uit de hand lopen, heb je in ieder geval een boom van een kerel bij je. Kun jij ook gewoon je eigen spulletjes halen. Kan me voorstellen dat je behoefte hebt aan je eigen dingetjes om je heen.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:55

Is het geen optie nu alles in 1 keer te halen?
Dan hoef je m niet telkens opnieuw onder ogen te komen.
kan me voorstellen dat het op dit moment alleen maar frustratie en boosheid bij je oplevert

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 17:57

XxLMMxX schreef:
Is het geen optie nu alles in 1 keer te halen?
Dan hoef je m niet telkens opnieuw onder ogen te komen.
kan me voorstellen dat het op dit moment alleen maar frustratie en boosheid bij je oplevert

Helaas niet. Maar uk haal me spullen meestal als hij aan het werk is hij laat dan de achterdeur van de knip af daar heb ik nog een sleutel van

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 09:22

kimberlyve schreef:
Net nog wat spullen gehaald. Meneer dacht mij een broodje aan te kunnen bieden.. vervolgens Heb ik gezegd dat ik recht heb op de waarheid en toen werd hij enorm boos en zei dat ik moest oppl**ren en weet ik wat hij nog allemaal zei. Maar ik ben niet iemand die me laat wegsturen dus bleef leuk daar zitten waardoor hij nog bozer werd en ik ook. Toen ben ik toch maar weggegaan voor het uit de hand zou lopen.

Apart hoor dat hij je een broodje aan bood? Misschien was dat wel een begin om het ijs te breken en het begin kunnen zijn van een gesprek om achter de waarheid te komen.

Vind het wel een lief gebaar van hem, schoonloeder was er zeker niet bij? Jammer dat het toch met ruzie is geëindigd. Maar uiteindelijk zul je over een poosje zien dat het een goede keuze is om ieder een eigen weg in te slaan.

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:57

kimberlyve schreef:
Net nog wat spullen gehaald. Meneer dacht mij een broodje aan te kunnen bieden.. vervolgens Heb ik gezegd dat ik recht heb op de waarheid en toen werd hij enorm boos en zei dat ik moest oppl**ren en weet ik wat hij nog allemaal zei. Maar ik ben niet iemand die me laat wegsturen dus bleef leuk daar zitten waardoor hij nog bozer werd en ik ook. Toen ben ik toch maar weggegaan voor het uit de hand zou lopen.

Hmm wat een raar gebaar...Wat ik er onrechtstreeks uitmaak is dat misschien toch zijn moeder hier achter zit. Aangezien hij zo vriendelijk probeert te doen.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:19

Langzamerhand zijn er een hoop spullen weg daar. En staan der nog paar tassen die ik hoop van de week op te kunnen halen. Ik kan het gewoon nog niet begrijpen. En denk steeds wat als ik nou wel was mee gegaan....

mijntje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:45

kimberlyve schreef:
Langzamerhand zijn er een hoop spullen weg daar. En staan der nog paar tassen die ik hoop van de week op te kunnen halen. Ik kan het gewoon nog niet begrijpen. En denk steeds wat als ik nou wel was mee gegaan....

Niet zo gek dat je je dat nog steeds af vraagt.. Echt jammer dat de communicatie zo vreemd verloopt.. Of eigenlijk niet aanwezig is..

Enige wat ik kan zeggen, probeer het van je af te zetten. En ja helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Heel veel sterkte TS, je hebt je nu echt al super sterk gehouden tegenover hem! Ik geloof dat iedereen op bokt trots op je is +:)+

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:47

kimberlyve schreef:

Dan had je over 3 weken of maanden of jaar hetzelfde gehad, dan beter nu toch?

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:53

Het heeft tijd nodig. Misschien heeft hij het nu zelf ook moeilijk. Maar ik hoop dat je ooit duidelijkheid krijgt.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:58

kimberlyve schreef:

Niet aan denken...dit had sowieso fout gegaan.
Als die moeder je echt weg wilde was het haar gelukt ook, want zo sterk is haar zoontje lief dus niet.

Als je mee was gegaan was het misschien niet uit nee, maar ik denk alsnog dat het daarna uit zou gaan.

Wees maar blij dat je van deze jongen af bent en je ex schoonloeder.
Genoeg leuke jongens met wel leuke moeders! :)

Je verdient beter!

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 23:09

zigranta schreef:
kimberlyve schreef:

Dan had je over 3 weken of maanden of jaar hetzelfde gehad, dan beter nu toch?

Aan de ene kant ja beter nu. Maar aan de andere kant was de pijn niet minder geweest

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:56

Dat niet, maar dan had je wel meer jaren verknoeid achteraf bezien!

Independant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 13:04

Hoe moeilijk het ook is en nog kan worden wees blij dat je van deze nietsnut af bent. Probeer zsm je spullen allemaal op te halen en geen contact meer met hem te hebben. Hij is je simpelweg niet waard.
Ik hoop dat je over een tijdje een leuke vriend treft maar dit komt vast allemaal goed :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:15

2 Japanse woorden voor hem;

Yuck Fou!!!

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 07:57

Morgen al weer 2 weken geleden. Heb me draad weer een beetje opgepakt. En juist wanneer ik hem was vergeten was droomde ik vanacht over hem dat alles weer goed kwam enzo. But it was only Just a dream

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:06

Heb het topic in het begin gelezen maar niet gereageerd toen. Wil je even zeggen dat ik blij ben dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik weet hoe het is, ook geen antwoorden krijgen op alle vragen e.d. 1 ding weet ik wel, je komt hier sterker uit, beetje bij beetje krabbel je terug omhoog en kom je zelfs hoger dan je was.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:06

kimberlyve schreef:
Morgen al weer 2 weken geleden. Heb me draad weer een beetje opgepakt. En juist wanneer ik hem was vergeten was droomde ik vanacht over hem dat alles weer goed kwam enzo. But it was only Just a dream

Maar ... je wil zo iemand met zo een moeder toch niet terug?
iemand die zo makkelijk om te praten is... die zo hard tegen je kan zijn opeens ...

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 12:38

XiiaaooNaa schreef:
kimberlyve schreef:

Maar ... je wil zo iemand met zo een moeder toch niet terug?
iemand die zo makkelijk om te praten is... die zo hard tegen je kan zijn opeens ...

Nee aan de ene kant niet nee.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:43

aan de andere kant ook niet lijkt me.. wat er als je wel weer bij elkaar komt en er gebeurd iets (even los van zijn moeder) en hij wil er weer niet over praten? Dan krijg je toch ook argwaan? Het vertrouwen is geschaad en na twee weken is dat veel te laat om dat te kunnen herstellen.

Succes de komende tijd :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:17

ik heb stil mee gelezen serieus wat heb ik een respect voor jou zeg!
waarschijnlijk was hij bij mij 2 blauwe ogen rijker en was hij persoonlijk gecastreerd :') .
oke je schiet er niks mee op, maar wat hij gedaan heeft is echt NOT DONE!
als ik jou was zou ik heel vrolijk voor zijn neus gaan zitten totdat hij iets begon te zeggen, want zo kan je het nooit goed afsluiten lijkt mij..? en als hij boos word gewoon lachen.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 00:21

Zo vandaag me laatste spullen gehaald. Alleen mag ik mijn tv niet meenemen. Terwijl hij er 2 heeft. Hij heeft mij nu ook overal geblokt zodat ik geen contact meer met hem kan opnemen

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 00:24

kimberlyve schreef:
Zo vandaag me laatste spullen gehaald. Alleen mag ik mijn tv niet meenemen. Terwijl hij er 2 heeft. Hij heeft mij nu ook overal geblokt zodat ik geen contact meer met hem kan opnemen

Wat onwijs kinderachtig zeg!! Jeetje. -O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 01:22

Jouw tv en dan niet mee mogen nemen? Hoop dat je een sterke grote kennis hebt die alsnog even met jou je tv gaat ophalen!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 05:40

Jeetje, kan je die niet stiekem halen als die weg is?