Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XxLMMxX schreef:Is het geen optie nu alles in 1 keer te halen?
Dan hoef je m niet telkens opnieuw onder ogen te komen.
kan me voorstellen dat het op dit moment alleen maar frustratie en boosheid bij je oplevert
kimberlyve schreef:Net nog wat spullen gehaald. Meneer dacht mij een broodje aan te kunnen bieden.. vervolgens Heb ik gezegd dat ik recht heb op de waarheid en toen werd hij enorm boos en zei dat ik moest oppl**ren en weet ik wat hij nog allemaal zei. Maar ik ben niet iemand die me laat wegsturen dus bleef leuk daar zitten waardoor hij nog bozer werd en ik ook. Toen ben ik toch maar weggegaan voor het uit de hand zou lopen.
kimberlyve schreef:Net nog wat spullen gehaald. Meneer dacht mij een broodje aan te kunnen bieden.. vervolgens Heb ik gezegd dat ik recht heb op de waarheid en toen werd hij enorm boos en zei dat ik moest oppl**ren en weet ik wat hij nog allemaal zei. Maar ik ben niet iemand die me laat wegsturen dus bleef leuk daar zitten waardoor hij nog bozer werd en ik ook. Toen ben ik toch maar weggegaan voor het uit de hand zou lopen.
kimberlyve schreef:Langzamerhand zijn er een hoop spullen weg daar. En staan der nog paar tassen die ik hoop van de week op te kunnen halen. Ik kan het gewoon nog niet begrijpen. En denk steeds wat als ik nou wel was mee gegaan....
kimberlyve schreef:Langzamerhand zijn er een hoop spullen weg daar. En staan der nog paar tassen die ik hoop van de week op te kunnen halen. Ik kan het gewoon nog niet begrijpen. En denk steeds wat als ik nou wel was mee gegaan....

zigranta schreef:kimberlyve schreef:Langzamerhand zijn er een hoop spullen weg daar. En staan der nog paar tassen die ik hoop van de week op te kunnen halen. Ik kan het gewoon nog niet begrijpen. En denk steeds wat als ik nou wel was mee gegaan....
Dan had je over 3 weken of maanden of jaar hetzelfde gehad, dan beter nu toch?
kimberlyve schreef:Morgen al weer 2 weken geleden. Heb me draad weer een beetje opgepakt. En juist wanneer ik hem was vergeten was droomde ik vanacht over hem dat alles weer goed kwam enzo. But it was only Just a dream
XiiaaooNaa schreef:kimberlyve schreef:Morgen al weer 2 weken geleden. Heb me draad weer een beetje opgepakt. En juist wanneer ik hem was vergeten was droomde ik vanacht over hem dat alles weer goed kwam enzo. But it was only Just a dream
Maar ... je wil zo iemand met zo een moeder toch niet terug?
iemand die zo makkelijk om te praten is... die zo hard tegen je kan zijn opeens ...
.