Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjo1996

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 09:53

Op werk :') Een keer aan de praat geraakt, wat nooit meer is gestopt. Nu alweer bijna 2 jaar samen <3

Leuke verhalen allemaal :D

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:32

jolmer20 schreef:
Leuke verhalen allemaal haha.

Ik heb mijn vriend via Badoo leren kennen.
Later bleek dat hij mijn broer al kende.
Op 2 mei zijn we alweer 1,5 jaar samen!

Dat dus! En we zijn nog steeds gelukkig met elkaar!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:37

Ik heb mijn vriend ontmoet bij een zwemplas in Assen! Hihi. Nu bijna 6 jaar relatie *\o/*

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:46

Tinder,
En na een jaar nog smoor verliefd

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:56

Ik ken mijn man inmiddels ongeveer 13 jaar, zag hem in het café toen ik 16 was maar toendertijd hadden we beiden een relatie (en kon ik hem niet uitstaan). Later toen ik weer vrijgezel was ben ik weer gaan stappen en kwam ik hem weer tegen, toen sloeg de vonk over :=
Nu 8.5 jaar samen waarvan bijna 4 jaar getrouwd.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:14

Facebook :P

Hij had mij toegevoegd via een alternatieve groep, aan de praat geraakt en het klikte. Daarna eerst geskyped en dan met een paar vrienden naar Walibi gegaan. En nu een half jaar samen :)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:20

School :)

hij zat bij mij in de klas dat jaar ... maar zelf lette ik nooit op hem of andere jongens...
toen kwam het schoolgala en werd hij tegen mij aan geduwd en vanaf toen zijn we gaan praten......
een maand later hadden we een relatie en nu 2 jaar verder ben ik nogsteeds heel gelukkig met hem <3

maar wat had ik een hekel aan mijn vrienden toen ze hem tegen mij aan duwde op gala waardoor ik met hem moest dansen .. O:)
nu ben ik ze dankbaar daarvoor _O-

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:25

2.5 jaar geleden was ik op stal en kwam er een jongen naar me toe gelopen, en vroeg of ik al gereden had en of dat mijn eigen paard was.

Die interesse vond ik wel leuk en zijn we aan de praat geraakt. Hij was dus bevriend met de eigenaren van de pensionstal en rijd zelf ook.

De klik was er direct en nu 2.5 jaar later wonen we samen, hebben samen een hond gekocht en hebben al veel buitenritten samen gedaan.. echt super ;)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:32

Hij was eerst altijd mijn buurman, daarna hele goede vrienden, en zo is er uiteindelijk een relatie ontstaan :+
Nu wonen we samen en verwachten we ons eerste kindje :)

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:37

Op mijn stage, zijn inmiddels meer dan een jaar samen en ik heb daar nu ook een vaste baan. We wonen nu een halfjaar samen waarvan 3 maanden in New York, zijn dus ook bijna 24/7 bij elkaar maar gaat tot nu toe heel goed.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:46

Op het werk. Wij werkten bij hetzelfde bedrijf, op verschillende afdelingen. Dat is inmiddels dik 14 jaar geleden.

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 19:44

Ik heb mijn vriend leren kennen via e-maching, we zaten toevallig op dezelfde school maar op een andere locatie. Hij stuurde mij het eerste bericht met de vraag of ik ook een paarT had :') . Volgens terug gestuurd "ja ik heb een paarD" en zo aan de praat geraakt.

Hierna alleen maar met elkaar gechat en geappt, een week na het eerste bericht afgesproken, 2 maand later hadden we officieel verkering en daarna is hij niet meer weggegaan!

Inmiddels zijn we 2 jaar verder, wonen we sinds begin dit jaar officieel samen en zijn we echt super gek en verliefd op elkaar <3

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:57

Via Tinder!
Ik was niet uit op een relatie, gewoon mensen leren kennen want ik was net geëmigreerd, voor hem gold hetzelfde. Het klikte vanaf het begin gewoon heel erg goed.
Nu wonen we samen sinds begin maart, en over 3 weken zijn een jaar samen. <3

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:35

Via mijn ex, ze woonden in dezelfde straat

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:03

Via het werk. De eerste keer dat ik hem zag dacht ik al "dat is een leuke vent", toen dacht ik verder niet zo veel, want ik had een relatie. Vanaf dat moment wel contact gehad en altijd gehouden, puur vriendschappelijk.
Een tijdje geleden hebben we elkaar heel veel beter leren kennen, ben ik smoorverliefd op hem geworden en mag ik trots zeggen dat hij mijn vriend is :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:05

Tinder, al bij de eerste chatberichten dacht ik: hem wil ik :o

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:16

Stage

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:05

Via een singlereis naar Kroatië. We gingen hier allebei heen voor een leuke vakantie en om wat nieuwe mensen te ontmoeten maar zeker niet voor de liefde. Doordat we beide met dezelfde groep bevriend raakten en daar af en toe leuke dingen mee gingen doen kwam er dan toch na 8 maanden op Valentijnsdag een e-card. Vanaf toen zijn we onafscheidelijk. Dit is nu ruim 4 jaar geleden en de vakantie in juli al 5 jaar.
Na 9 maanden gaan samenwonen en inmiddels ook al een keer verhuisd.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:37

Via relatieplanet :). Nu ruim 3 jaar samen, waarvan 2,5 jaar samenwonend. Aankomende zomer verhuizen we naar ons gekochte nieuwbouwwoning :D

Dig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:30

Via Badoo.. Week gekletst toen gedate en nu 19 maanden samen waarvan al 10 maanden samenwonend .

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:33

Napie schreef:
Via Wordfeud, scrabble app bijna 3 jaar geleden. Ik had hem per ongeluk toegevoegd want ik speelde alleen met bekenden en nooit met een random speler. Aan de chat geraakt, na twee weken afgesproken bij hem en sinds twee weken wonen we nu samen. Ik ben uit Drenthe naar Brabant verhuisd.

Wat leuk, echt precies hetzelfde verhaal als mij en mijn vriend! Ik heb Brabant een paar maanden geleden verlaten voor Dordrecht :)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:53

[/quote]
Wat leuk, echt precies hetzelfde verhaal als mij en mijn vriend! Ik heb Brabant een paar maanden geleden verlaten voor Dordrecht :)[/quote]

Leuk om te lezen.
Ik mijn vriend via badoo. Nu al 2 jaar samen. Heb België (essen, grensstreek) verlaten voor Zwijndrecht.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:58

Daenerys schreef:
Napie schreef:
Via Wordfeud, scrabble app bijna 3 jaar geleden. Ik had hem per ongeluk toegevoegd want ik speelde alleen met bekenden en nooit met een random speler. Aan de chat geraakt, na twee weken afgesproken bij hem en sinds twee weken wonen we nu samen. Ik ben uit Drenthe naar Brabant verhuisd.

Wat leuk, echt precies hetzelfde verhaal als mij en mijn vriend! Ik heb Brabant een paar maanden geleden verlaten voor Dordrecht :)

Ik sluit me ook aan :)
Vanuit Amsterdam naar Brabant verhuist :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:15

Bij een vriendin van mij (is zijn nichtje) Heb hem toen niet ecjt gesproken maar zo'n drie maanden later appte hij me, en toen begonnen de leuke gesprekken en afgesproken haha :) Nu woont die alweer een half jaar bij mij.

NH_ELF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 22:19

Ik ga mijn liefde nog leren kennen :D Hoe is de vraag... haha , wel leuk om al die verhalen te lezen ! Is er in ieder geval nog hoop ;)