Yonker schreef:Ja? Kan ik dagelijks naar mijn paard?[naam] schreef:Ik krijg ook genoeg om een paard van te onderhouden in de regio waar ik woon.
Wat ik met mijn geld doe, moet ik toch zelf weten?
Het bedrag dat ik krijg van mijn [***], krijg ik niet omdat ik te lui ben om te werken of het maar makkelijk vind om mijn handje op te houden.
Niet zo snel oordelen zou fijn zijn.
Even heel hard en cru gezegd maar in mijn ogen als je dagelijks naar je paard kan en voor zo'n beest kan zorgen kan je ook iets bijdragen in de samenleving. Nu weet ik hoe moeilijk het is voor wajongers om werk te vinden (heb en broer met [***]) maar toch tja.... ik vind het zo dubbel. Er zijn zoveel mensen die keihard werken en elke dubbeltje om moeten draaien, dan is een paar kunnen houden met een uitkering voor sommige mensen wel zuur.
Dit is niet om jou persoonlijk aan te vallen maar gewoon even hoe ik er tegenaan kijkWeet ook niet jou situatie enzo.
Dat is nieuw voor mij! Het gaat mij er gewoon om dat iedere WaJonger een bedrag krijgt dat van tevoren is vastgesteld.
Wát diegene daarvan koopt, gaat níémand iets aan!

Weet ook niet jou situatie enzo.
) dan kan een gemiddelde werkende dat toch ook als ze op die manier zou leven? Bedoel iemand met een karig inkomen door werk heeft toch ook recht op huurtoeslag, zorgtoeslag etc? Dus of je nou linksom of rechtsom het geld krijgt?