Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:20

Shenavallie schreef:
melanie0906 schreef:
Nee het waren 100% zeker pascals! Ze zaten bovenop zo strak dat ik ze nieteens aan kreeg! En ze waren al een maat groter dan normaal...

Dat is vreemd, want een Pascal zit zeker niet strak aan de bovenzijde. Tenzij je flinke onderbenen hebt...

Ik bedoel bovenkant bij de voet de onderkant van de veters! :p

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:24

Heeej Hoe kan ik het beste me leren dokter martens onderhouden?

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 05:38

Paardcool schreef:
Heeej Hoe kan ik het beste me leren dokter martens onderhouden?

In de docter martens shop heb je van dat soort leervet, waardoor het leer soepel blijft. Als je dit niet hebt, kan je leerpoets gebruiken

Sterre98

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 05:48

Ik onderhoudt ze niet eens :o
Wel erg eigenlijk haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:03

Hier nog een outfitje met mijn geliefde dokkies!
Afbeelding

Ik heb beide lak docs dus veeg ze alleen af en toe af met een doekje

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:22

Leuk zeg, stoer!

Ik heb de crème va dr. Martens om ze af en toe in te smeren.

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:49

_mexx_lady_: Leuk die lak docs! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:43

Ik wil ook de lak-versie!!!! *\o/*

Maar ja, ik wil nog zoveel uitvoeringen erbij... -O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 08:45

_-:( is het weer eens koel genoeg, kan ik mn dr martens niet vinden

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 00:49

melanie0906 schreef:
Shenavallie schreef:
Dat is vreemd, want een Pascal zit zeker niet strak aan de bovenzijde. Tenzij je flinke onderbenen hebt...

Ik bedoel bovenkant bij de voet de onderkant van de veters! :p

Ik heb precies hetzelfde ook met de pascal! Krijg net mn voet er in, maar lopen wil er niet mee helaas. Erg vreemd (en jammer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 00:52

Ik had dat met m'n 1460's ook heel erg aan het begin. Knelden enorm bij de veters, kreeg er echt blauwe plekken van. Heb ze toen een heel klein beetje laten oprekken in de schoenwinkel en na het inlopen zaten ze heerlijk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 07:41

dwaallicht schreef:
Ik heb precies hetzelfde ook met de pascal! Krijg net mn voet er in, maar lopen wil er niet mee helaas. Erg vreemd (en jammer)

Heb je je veters dan wel los genoeg gedaan? Ik heb zelf een erg hoge wreef en met Pascal heb je daar juist meer ruimte. Dat werd in de Dr. Martens-winkel nog eens bevestigd, omdat ik bij een leuk paar baalde dat het 1460 was.
Hoe dan ook: vervelend dat het voor jou niet past. Welke maat en welke kleur heb je?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 07:41

Emmaa_ schreef:
Ik had dat met m'n 1460's ook heel erg aan het begin. Knelden enorm bij de veters, kreeg er echt blauwe plekken van. Heb ze toen een heel klein beetje laten oprekken in de schoenwinkel en na het inlopen zaten ze heerlijk.

Dat is ook nog een optie, inderdaad. :j

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 05:12

Shenavallie schreef:
dwaallicht schreef:

Heb je je veters dan wel los genoeg gedaan? Ik heb zelf een erg hoge wreef en met Pascal heb je daar juist meer ruimte. Dat werd in de Dr. Martens-winkel nog eens bevestigd, omdat ik bij een leuk paar baalde dat het 1460 was.
Hoe dan ook: vervelend dat het voor jou niet past. Welke maat en welke kleur heb je?

Ik heb ze al laten op rekken bij de schoenmaker, is goed gegaan, maar ik pas ze nog steeds niet.
Het is maat 39/40, mat zwart.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:39

Heb je de schoenen nog? Ik heb wel interesse. Ik heb zelf trouwens rode Pascals een maatje te groot voor mij, eventueel mag je die wel passen?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:44

Na heel lang wikken en wegen denk ik maar dat ik toch mijn mooie martens laarzen op internet ga zetten |( heeft iemand een idee wat ik ervoor kan vragen? Nieuwprijs is 170,- heb ze aangehad en ze zijn ingelopen maar dat is het. Gewoon nog mooi en lang niet op...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:53

Zodra je met je DM's hebt gelopen, zijn ze eigenlijk nog maar de helft waard. Zie het als het aanschaffen van een auto: zodra je de garage uitrijdt, ben je de helft van de aanschafwaarde al kwijt. Aangezien je ze ook al hebt ingelopen, kun je er nog wat tientjes aftellen. En verder is het wat de gek ervoor geeft. Als het een model is dat iemand echt dolgraag wil hebben en er is lastig aan te komen, dan kan het zijn dat je maximaal de helft kunt verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:29

Ik heb DM's zien weggaan voor wel meer dan de helft hoor, het is maar wat de gek ervoor wilt betalen. Mensen die nog nooit eerder DM's gekocht hebben weten niet dat ze bij het inlopen echt naar een andere voet gaan staan en dat ze daarom vaak niet mega comfy lopen voor iemand anders. Ik ben dus van mening dat je er echt wel meer dan de helft voor kan vragen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:35

Het hangt er ook heel erg vanaf of het een veelvoorkomend model is of niet. Mik om te beginnen op 2/3 van de nieuwprijs, dan merk je vanzelf wat mensen ervoor over hebben.
Welke laarzen zijn het trouwens? En wat is de maat?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 08:38

Ik heb toen voor laarzen die 200 nieuw kosten, 95 inc. Verzendkosten betaald.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 17:39

Emmaa_ schreef:
Ik heb DM's zien weggaan voor wel meer dan de helft hoor, het is maar wat de gek ervoor wilt betalen. Mensen die nog nooit eerder DM's gekocht hebben weten niet dat ze bij het inlopen echt naar een andere voet gaan staan en dat ze daarom vaak niet mega comfy lopen voor iemand anders. Ik ben dus van mening dat je er echt wel meer dan de helft voor kan vragen.

Je kunt het inderdaad proberen en dan maar hopen dat je iemand vindt die er niet zo bekend mee is. Anders moet je toch rekenen op de helft en minder.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:01

pluisje88 schreef:
Na heel lang wikken en wegen denk ik maar dat ik toch mijn mooie martens laarzen op internet ga zetten |( heeft iemand een idee wat ik ervoor kan vragen? Nieuwprijs is 170,- heb ze aangehad en ze zijn ingelopen maar dat is het. Gewoon nog mooi en lang niet op...

Welke maat en hoe zien ze eruit? :P

Ik ben dringend opzoek naar dr martens laarzen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:12

Shenavallie schreef:
Emmaa_ schreef:

Je kunt het inderdaad proberen en dan maar hopen dat je iemand vindt die er niet zo bekend mee is. Anders moet je toch rekenen op de helft en minder.

Ik denk dat de mensen die ze tweedehands kopen toch voornamelijk de mensen zijn die niet echt bekend zijn met DM's. De mensen die ze al eerder hebben ingelopen weten denk ik wel dat inlopen echt een bitch is en dat het nog poedersuiker is als het leer al naar de voet van iemand anders is gevormd..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:48

Inderdaad, Emmaa_. :j

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:01

Ik kocht 1460, die één keer in huis waren gedragen, voor 50 euro.
De doos was erbij en een paar extra veters.
Er was echt geen verschil met nieuw te zien :D
Dit was mijn eerste paar.