Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:40

Ik vind ze niks :o
En die high waisted jeans ook niet zo, vooral om die rits. Weet niet of dat zo lang hoort? Het lijkt nu meer een broek die gewoon heel hoog is opgetrokken/uitgerekt.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 27-03-15 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:40

De sneakers hierboven kunnen vast leuk staan, zou ze zelf echter niet zo snel kopen.
Maar ben dan ook niet zo van de sneakers, tenminste niet bij mijzelf :')

Die high waisted broek heeft wel een heeeele lange gulp zo haha

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:41

DaisyDarling schreef:
Leuke blouse Jen!

Deze komen in lichtroze en lichtblauw mijn kant op <3
https://www.zalando.nl/adidas-originals ... a-j11.html

De lichtblauwe vind ik ook heel leuk! Lichtroze is dan weer absoluut niet mijn kleur.

TammyVN schreef:
MonaLieske volgens mij is het een gewoon shirtje. Ik weet ook niet of zoiets mij staat, maar kan hem vast wel leuk combineren met een high wasted shortje..
Jetske jaaa Flamingo's <3.

Ik zag iemand met All Stars, ik wil ook zo graag weer All Stars! Ik heb nu heel erg afgetrapte zwarte Vans die echt nodig aan vervanging toe zijn :+.

Dankje! Ik ga eens in de winkel kijken binnenkort.

Ik ben toch maar even naar de Adidas winkel gegaan vanmiddag. Dikke chaos natuurlijk :)) maar ik heb mijn rode superstars binnen. Ze hadden nog een paar in mijn maat, super blij mee. :D Ik mag ze alleen nog niet aan, want eigenlijk is het een verjaardagscadeautje... :')

Afbeelding

Afbeelding
Deze stonden nog redelijk netjes opgesteld.

Afbeelding
Deze niet meer. :))

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:44

Die adidas haha, niet zo mijn ding. Maar snap wel dat mensen ze leuk kunnen vinden, maar echt wel heel opvallend! Lagen ze vanaf vandaag in de winkel dat het zo druk was?

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:47

Ja, ze lagen vanaf vandaag in de winkel. :j Het ging wel hard, sommige maten en kleuren waren al uitverkocht, maar ze kunnen natuurlijk ook niet van alle 50 kleuren een oneindige voorraad hebben. :))

@Mexx Lady: Ik vind zowel het stofje als het model niet zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:51

Ik wil die witte Adidas wel, maar die zijn volgens mij ondertussen in alle maten wel uitverkocht _O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:54

MonaLieske schreef:
[naam] schreef:
Allowa!

Ik heb jullie hulp nodig...
Voor de aankomende festivals zoek ik nog een leuke outfit... beetje Bohemian style...
Jullie nog tips en adviezen daar over? *Graag foto's en/of linkjes...
Ik hou van zo goedkoop mogelijk scoren ;)

Ook zoek ik nog een leuke outfit voor Koningsdag... en dan niet zo standaard als de rest van Nederland

Ik ben benieuwd!

Groetjes!

Ik zag gisteren de H&M < 3 Coachella collectie in de winkel. Ik was er persoonlijk niet zo weg van, maar het is wel die Bohemian festival stijl. :)

i love it! Thanks

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:55

Emmaa_ schreef:
Ik wil die witte Adidas wel, maar die zijn volgens mij ondertussen in alle maten wel uitverkocht _O-

Welke, de superstars? De witte zitten toch standaard in de collectie? Ik heb de mijne een paar maanden geleden bij Zalando gekocht. Zonder zwarte strepen overigens: https://www.zalando.nl/adidas-originals ... 9-a11.html

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:02

Oh die witte zijn wel heel leuk zeg! Het is dat ik al look-a-like's heb van de h&m.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:04

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:06

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:09

Hallo,

Aankomende maand heeft mijn zusje een gala.
Vol enthousiasme zijn wij in december al begonnen met zoeken naar een galajurk en wij hebben toen ook een hele mooie gekocht.

Deze heeft ze ook aan haar vriendinnen laten zien maar helaas hoorden wij gisteren van een vriendin van haar dat zij afgelopen weekend precies dezelfde jurk heeft gekocht..

Op zich is dit niet zo heel erg en loop je die kans als je een jurk koopt waar er meerdere van zijn maar ze stappen samen uit hetzelfde voertuig en lopen dan naast elkaar over de rode loper.
Mijn zusje vindt dit helemaal niet leuk wat natuurlijk begrijpelijk is en helaas wil haar 'vriendin' de jurk niet ruilen. Die van mijn zusje kan niet meer geruild worden omdat die al 3 maanden oud is en omdat er al het een en ander aan vermaakt is.

Dus wij beginnen nu opnieuw aan onze zoektocht naar een galajurk.

Hebben jullie nog ideeën of sites waar we op kunnen kijken?
Eisen:
- Lang
- Iets van een glitterband oid
- Niet duurder dan 100,- euro.

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:34

Sanne, mooi jurkje!

Leuke outfit Jennifer, vind je bloesje erg leuk!

Ik vind Adidas superstars echt geen leuke sneakers, maar vind wel dat je de 2 leukste kleuren hebt gekozen om te hebben Lauren. Ben benieuwd hoe je ze gaat combineren!

Saar, die sneakers zijn absoluut niet mijn ding :o

Sandalen zijn ook niet mijn ding, maar ben wel benieuwd hoe je ze gaat combineren.

Gala jurken kan ik je helaas niet mee helpen, heb zelf nog nooit een gala gehad haha.

Ik kon mijn shirtje niet meer vinden in mijn maat, dus ik ben maar doorgelopen naar Zara en heb daar een spijkerjasje gekocht. :D

Afbeelding
(en op deze foto kun je ook gelijk mijn lichaam beter zien. Ik heb echt een heel kort lichaam en ben ècht niet zo slank als dat ik leek op die foto van gisteren haha :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:35

Rebec ik vind jouw lichaam echt oprecht prachtig, ben echt ontzettend jaloers op je figuurtje!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:59

Leuk jasje en leuk gecombineerd ook!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:00

Die foto is nog steeds slank? Je hebt een kei mooi figuur hoor en anders moet je echt a la Kim K selfie lessen gaan geven :D.

Ik ben ook super benieuwd naar de sneakers, misschien maak ik wel wat outfit foto's :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:09

Als dat "echt niet zo slank" is moet ik denk ik maar eens langs de dokter voor een maagverkleining. :wow:

Die Adidas sneakers, ik heb echt geen idee hoe ik dat zou combineren, ben benieuwd!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:10

Volgens mij mag jij een stuk zekerder over jezelf zijn Rebecca! Je hebt een prachtig lichaam, kleed je leuk en je haar is trouwens ook prachtig :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:17

Hoezo vind je jezelf niet slank? Wat is hier niet slank aan?

Ik vind je docs leuk! Heb dat altijd al leuke schoenen gevonden, helaas passen ze bij geen enkel ander kledingstuk dat ik heb aders had ik ze ook haha. :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:27

Bex _-:(

Is het nu je hoofd in gehamerd dat je mooi bent? :*

Maar ik herken het wel hoor - volgens mij zien veel vrouwen zichzelf standaard 20 kg te zwaar :')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 18:05

De High waist broeken ben ik ook niet zo ondersteboven van. Ik vind het er altijd een beetje gek uit zien, waarschijnlijk omdat de verhoudingen zo ongewoon liggen of zo :P

Mexx_lady: die gympen vind ik niet zo :o

Die 'nieuwe' Adidas vind ik echt verschrikkelijk :=

chaanttaall: oh, dat is zuur zeg ... Ik kan zo snel niet helpen met website of zo voor wat nieuws, maar ik hoop voor haar dat jullie wat mooi(er)s nieuws kunnen vinden!

Rebecca: Je hebt echt een heel mooi figuur hoor! En jasje staat super leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 18:08

Oh wat een ontzettend leuk spijkerjasje Rebecca! Nu wil ik er ook eentje haha.

Die Adidas vind ik ook niet zo heel mooi. :o

Ik ben echt blij met m'n nieuwe zonnebril!
Afbeelding
Niet zo'n hele charmante foto haha.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 18:11

Rebecca, niets mis met je figuur, maar het kan natuurlijk dat jij vindt dat het beter kan. Maar volgens mij vindt iedere vrouw dat. Jammer dat het truitje er niet meer was!

De Adidas vind ik leuk, maar niet met mijn maat. Ik ben nog steeds verliefd op de ZX Flux met bloemen. Maar shopverbod staat nog steeds. Als ik al mijn tentamens haal dan mag ik ze kopen. Dat is eind april dus dan is m'n shopverbod ook over *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 18:47

Rebecca je kan zeggen wat je wil maar zou graag met jou figuur rondlopen :D

Ben op zoek naar de perfecte witte zomerschoen. Wil geen allstars omdat ik al zwarte heb daarvan en ik wil wat anders. Blijf nu steken op de Nike Thea met een leuk kleurtje of gewoon die witte maar dat geld...

Leuke zonnebril! Staat je heel goed vind ik