Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:KoudbloedKim schreef:Maar al had TS naakt op bed gelegen, hem bij zich geroepen, hem gevraagd zich uit te kleden en seks met haar te hebben en op het laatste moment toch 'nee' gezegd; had hij niet het recht gehad om dit te doen!
99,9% van de mannen haakt echt niet af op dat moment hoor.
KoudbloedKim schreef:Maar jongens, daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat er toch niet om dat zijn mobiel nog boven lag? Het gaat er toch niet om dat ze medicatie in heeft genomen? Het gaat er toch niet om dat ze een film hebben gekeken en een biertje hebben gedronken? Het gaat erom dat TS verkracht is! En hoe dat gebeurd is, doet er i.m.o niet toe!
Als zij alle details achterwege had gelaten, had ze ws. hele andere reacties gekregen!
KoudbloedKim schreef:Maar waarom is dat zo belangrijk?
NatasjavE schreef:bigone schreef:Natuurlijk wel, geen enkel probleem maar een getrouwde kerel met kinderen komt niet om half één s 'nachts even een bakkie koffie doen, dat kun je ook op de zaak doen, kom nou, wie is hier nu naief.
Los van het feit dat hij getrouwd is. (laten we aannemen dat hij en z'n vrouw een open relatie hebben)
Hij mag wel hopen op sex met TS. Hij mag wel een poging wagen om haar er toe te verlijden.
Maar hij mag haar niet verkrachten.
Ook als TS hierin naïef is mag dat niet. Het mag nooit.
Een echte vent had haar zelfs niet geprobeerd te verlijden als hij weet dat ze slaapmedicatie genomen heeft.
KoudbloedKim schreef:easygoing schreef:Als er een vrouw bij mij aan de deur komt die zoiets over mijn verloofde verteld, zou ik dat zéker niet negeren en hem daarmee confronteren!!@koudbloedkim dus jij gelooft zomaar elke willekeurige vreemde vrouw die van alles beweert over je man/vriend?
Kinke schreef:Cowgirl schreef:Ts meld zich ook niet meer.
Ehmm…die is misschien aan het werk?
KoudbloedKim schreef:easygoing schreef:Als er een vrouw bij mij aan de deur komt die zoiets over mijn verloofde verteld, zou ik dat zéker niet negeren en hem daarmee confronteren!!@koudbloedkim dus jij gelooft zomaar elke willekeurige vreemde vrouw die van alles beweert over je man/vriend?
minikatje schreef:plus dat hij het hele verhaal heeft toegegeven bij zijn baas.
Killyenn schreef:TS moet helemaal niets. Als zij zich er niet goed over voelt aangifte te doen dan is dat geen noodzakelijkheid.
KoudbloedKim schreef:Verkrachting is verkrachting, wát de omstandigheden ook zijn; als één van de twee (of meer) niet wil, hoort het niet te gebeuren!
Jolliegirl schreef:KoudbloedKim schreef:Maar waarom is dat zo belangrijk?
Omdat dingen uitdagend kunnen overkomen??
Mannen hebben ook gevoel...