Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:14

Haha, ik ben niet zo'n held in dit soort dingen := Ik vind voor grote groepen etc staan geen probleem, maar dit := We hebben rond twee uur afgesproken maar ik heb nu al de zenuwen, niet normaal :')

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:19

Ah ja, ik vind voor grote groepen staan dan wel weer eng.
Wat ga je doen met deze jongen? Als je op een voor jou bekende plek afspreekt, dan kan het zijn dat je zenuwen minder worden.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:26

wow dit is erg herkenbaar voor mij -O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:25

Domi_94 schreef:
Ah ja, ik vind voor grote groepen staan dan wel weer eng.
Wat ga je doen met deze jongen? Als je op een voor jou bekende plek afspreekt, dan kan het zijn dat je zenuwen minder worden.

Iets drinken in de stad, niets bijzonders. Eerst maar kletsen :) Ik moet er gewoon relaxt naartoe gaan een mezelf zijn. Als hij me niet leuk vindt, zijn gemis := En zowel, dan is dat helemaal leuk :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:41

Spannend Hhilde! Als je eerste date zo erg was, kan het alleen maar beter worden nu :)) :D

Ik ga het zwembad bellen om informatie te vragen over bepaalde lessen.. Normaal zou ik gewoon mailen (ik heb zeg maar best wel telefoonangst :o ), maar ik heb besloten toch maar gewoon te bellen! Face your fears! *stelt het nu al een half uur uit * :=

Overigens komt het meeting-topic eraan hoor, ik ben jullie niet vergeten :Y)

edit: aaahh gelukt *\o/* :D Word alleen nog teruggebeld, want receptie-mevrouw wist het niet precies allemaal.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:57

Lekker bezig speechless!! :D

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:05

Super Speechless! :D

Mijn doel voor vandaag is naar de Wereldwinkel gaan. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk als ik de enige persoon ben in een winkel, en dat is bij de Wereldwinkel waarschijnlijk wel het geval...

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:13

Erin schreef:
Super Speechless! :D

Mijn doel voor vandaag is naar de Wereldwinkel gaan. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk als ik de enige persoon ben in een winkel, en dat is bij de Wereldwinkel waarschijnlijk wel het geval...

Ik ben vrijwilliger in een ww en ik kan je vertellen dat er super vaak mensen alleen komen en dat is helemaal niet gek :) Maar ik snap je wel, ik heb dat zelf ook wel als ik helemaal alleen ben ergens. Maar de mensen van de winkel vinden het alleen maar fijn als er klanten zijn :j Succes ermee!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:03

Ik ben een midweekje naar Rome geweest met mijn zusje. Ipv met mijn vriend waar ik altijd mee op vakantie ga. We hadden de transfer naar het hotel niet geregeld maar het ging heel goed. We hebben de trein gepakt en vandaar gelopen. Alles wat we wilden zien hebben we lopend met kaart gedaan, beide zijn we geen held in het kaartlezen dus veel rondgedwaald maar uiteindelijk alles gevonden.
Ook heb ik een brief van een aankomend pen vriendin uit Engeland ontvangen. Ik wil haar graag terugschrijven, maar vind dat wel spannend ook omdat ik niet zo goed met Engels ben.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:05

Super Speechless!
Erin, je kunt het *\o/*

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:32

Wat een leuke verhalen lees ik hier, word er helemaal enthousiast van.

Mijn doelen van vandaag zijn mislukt helaas, heb me vanochtend ziek gemeld op stage, morgen weer een kans als ik me dan beter voel.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:16

Ik heb mn doel volbracht. Stiekem wou ik eens een jongen uitvragen. Ofja, concert haha.
Gisteren gedaan :D. En hij haalt me dan op met de auto :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:30

Ah jammer Colien, de volgende keer beter. :)

Gister nog net de laatste bus gehaald, en het tellen ging ook goed.

Jolijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:04

Hoe was de date geweest Hhilde?

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:06

Leuk Sterre :)
Colien, beterschap en succes voor morgen.
Ik heb voor de rest van de week niet echt doelen voor mezelf, alleen sollicitaties de deur uit doen

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:51

Ik heb de brief naar mijn Engelse penvriendin geschreven!!!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:11

Wat worden hier goede doelen behaalt, goed bezig allemaal! Toch weer een overwinning op jezelf :D

Jolijn8 schreef:
Hoe was de date geweest Hhilde?

Eh, eng := Maar ik leef nog! Het was wel heel gezellig. En nu mag ik van mezelf niet te veel analyseren haha. Hij zei dat we nog wel berichtjes zouden sturen over hoe nu verder etc. En dan heb ik haast zon om hem te sturen dat ik 'm niet tof vind... Maar dat zou ik 'm alleen maar sturen zodat hij mij dat niet als eerste kan sturen en dat ik dus niet gekwetst zou worden. Want ik vind 'm wel tof :=

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:32

Hhilde, waaaaag het niet!
Ik ga het voor je analyseren:
- Je bent op date geweest
- Jullie hebben het gezellig gehad
- Je vindt hem tof
- Hij stelde voor om berichtjes te sturen
Dit bij elkaar opgeteld: geslaagde date!!

:D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:36

Klinkt leuk Hhilde! Positief blijven, hij is toch niet weggerend tijdens de date? Dan heeft hij het vast wel leuk gehad, helemaal omdat hij zegt nog wel een berichtje te sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:37

Nou inderdaad.

Denk dat het wel losloopt :)

Ik zit te denken om me op te geven voor een onderlinge wedstrijd, puur om te kijken of we uberhaupt de bak rondkomen in alle gangen, de rest maakt me geen reet uit haha. Maar krijg al hartkloppingen bij het idee :')

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:39

Robijntjah schreef:
Nou inderdaad.

Denk dat het wel losloopt :)

Ik zit te denken om me op te geven voor een onderlinge wedstrijd, puur om te kijken of we uberhaupt de bak rondkomen in alle gangen, de rest maakt me geen reet uit haha. Maar krijg al hartkloppingen bij het idee :')

Same here haha :P Ik rij privélessen op een manegepaard en iedereen loopt nu al tijden te roepen dat ik mee moet doen met de FRNS proefjes... maar ik heb 1. geen wedstrijdkleding.. 2. ik heb daar geen lef voor haha, wordt nu al angstig als ik er alleen maar aan denk om alleen in de bak te rijden terwijl iedereen kijkt :(:)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:51

Gewoon opgeven en erin gaan met de gedachte "ik ga voor de een naar laatste plek!" dat heb ik een aantal keer gedaan en ging best goed :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:00

Gewoon doen haha.
Ik heb laatst ook een 'date' gehad. Met een vriend van een goede vriend haha. Was wel awkward eigenlijk haha.
Wel erg gezellig haha. Over 2 weken gaan we samen naar een concert :D

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:03

Ja gewoon een wedstrijdje doen! ik ging met de gedachte dat ik zeker laatste zou worden (erg bang paard) maar er waren er nog 3 onder mij :+ Ben serieus nog nooit zo trots geweest toen ze eerst andere mensen omriepen. En als ik wel laatste was geweest was ik nog ontzettend blij geweest dat ik het wel gewoon gedaan had.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:08

xChanelx schreef:
Hhilde, waaaaag het niet!
Ik ga het voor je analyseren:
- Je bent op date geweest
- Jullie hebben het gezellig gehad
- Je vindt hem tof
- Hij stelde voor om berichtjes te sturen
Dit bij elkaar opgeteld: geslaagde date!!

:D

Mehhhh :x
Ik heb 'm net een berichtje gestuurd dat ik vervolg wel zie zitten. En dat we het zo rustig aan kunnen doen als we zelf willen... Dat is heeeeel erg uit mijn comfort zone dus wel goed in het kader van dit topic := Ik ben echt bang dat hij me afwijst, maar aan de andere kant, als hij dat doet... Dan is dat het. Dan zie ik 'm gewoon nooit meer en heb ik wel weer mooi wat date-ervaring opgedaan. Zo moet ik het maar bekijken :D Het is niet alsof wanneer hij me niet leuk (genoeg) vindt, niemand dat kan vinden.

Oh, wedstrijden rijden, leuk! Wat kan er mis gaan? Er moet toch iemand op de laatste plaats eindigen en als dat gebeurd kun je de volgende keer in ieder geval niet slechter rijden. Als je je paard op een ontspannen manier klaar hebt gemaakt, hebt geoefenend en je best hebt gedaan, kun je meer niet doen :) Maar dan hebben jullie iig een leuke dag gehad en weer wat ervaring opgedaan :D