Ik vind voor grote groepen etc staan geen probleem, maar dit
We hebben rond twee uur afgesproken maar ik heb nu al de zenuwen, niet normaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind voor grote groepen etc staan geen probleem, maar dit
We hebben rond twee uur afgesproken maar ik heb nu al de zenuwen, niet normaal
Domi_94 schreef:Ah ja, ik vind voor grote groepen staan dan wel weer eng.
Wat ga je doen met deze jongen? Als je op een voor jou bekende plek afspreekt, dan kan het zijn dat je zenuwen minder worden.
Ik moet er gewoon relaxt naartoe gaan een mezelf zijn. Als hij me niet leuk vindt, zijn gemis
En zowel, dan is dat helemaal leuk
), maar ik heb besloten toch maar gewoon te bellen! Face your fears! *stelt het nu al een half uur uit *

Word alleen nog teruggebeld, want receptie-mevrouw wist het niet precies allemaal.
Erin schreef:Super Speechless!![]()
Mijn doel voor vandaag is naar de Wereldwinkel gaan. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk als ik de enige persoon ben in een winkel, en dat is bij de Wereldwinkel waarschijnlijk wel het geval...
Maar ik snap je wel, ik heb dat zelf ook wel als ik helemaal alleen ben ergens. Maar de mensen van de winkel vinden het alleen maar fijn als er klanten zijn
Succes ermee!
. En hij haalt me dan op met de auto

Jolijn8 schreef:Hoe was de date geweest Hhilde?
Maar ik leef nog! Het was wel heel gezellig. En nu mag ik van mezelf niet te veel analyseren haha. Hij zei dat we nog wel berichtjes zouden sturen over hoe nu verder etc. En dan heb ik haast zon om hem te sturen dat ik 'm niet tof vind... Maar dat zou ik 'm alleen maar sturen zodat hij mij dat niet als eerste kan sturen en dat ik dus niet gekwetst zou worden. Want ik vind 'm wel tof

Robijntjah schreef:Nou inderdaad.
Denk dat het wel losloopt
Ik zit te denken om me op te geven voor een onderlinge wedstrijd, puur om te kijken of we uberhaupt de bak rondkomen in alle gangen, de rest maakt me geen reet uit haha. Maar krijg al hartkloppingen bij het idee
Ik rij privélessen op een manegepaard en iedereen loopt nu al tijden te roepen dat ik mee moet doen met de FRNS proefjes... maar ik heb 1. geen wedstrijdkleding.. 2. ik heb daar geen lef voor haha, wordt nu al angstig als ik er alleen maar aan denk om alleen in de bak te rijden terwijl iedereen kijkt
Ben serieus nog nooit zo trots geweest toen ze eerst andere mensen omriepen. En als ik wel laatste was geweest was ik nog ontzettend blij geweest dat ik het wel gewoon gedaan had. xChanelx schreef:Hhilde, waaaaag het niet!
Ik ga het voor je analyseren:
- Je bent op date geweest
- Jullie hebben het gezellig gehad
- Je vindt hem tof
- Hij stelde voor om berichtjes te sturen
Dit bij elkaar opgeteld: geslaagde date!!

Ik ben echt bang dat hij me afwijst, maar aan de andere kant, als hij dat doet... Dan is dat het. Dan zie ik 'm gewoon nooit meer en heb ik wel weer mooi wat date-ervaring opgedaan. Zo moet ik het maar bekijken
Het is niet alsof wanneer hij me niet leuk (genoeg) vindt, niemand dat kan vinden.
Maar dan hebben jullie iig een leuke dag gehad en weer wat ervaring opgedaan