Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:150 euro per WEEK?Maar dan woon je nog thuis neem ik aan?
Ik spaar om eh... Mijn ouders terug te betalen die mij en mijn vriend een behoorlijk bedrag hebben geleend zodat we ons eerste appartement konden kopen en niet meer hoeven te hurenBeetje achteraf sparen dus eigenlijk...
MiniMouse schreef:cp112 schreef:Wij zijn druk aan het sparen (ok en begonnen met uitgeven inmiddels) voor onze 2 dames die op komst zijn
[ [url=m/3wnfMt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie er maar 1
cp112 schreef:Ja ze passen niet samen op beeld. Dit Is ook al een oudere echo. Inmiddels alleen nog maar een hoofdje in beeld. Maar het zijn er echt 2
Edit,hier wel te zien. Eerste echo
[ [url=m/6hosQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eulogy schreef:Nou ja dan zou ik geen geld meer voor eten hebben hoorEn €150 per week is meer dan €600 per maand.
MiniMouse schreef:cp112 schreef:Ja ze passen niet samen op beeld. Dit Is ook al een oudere echo. Inmiddels alleen nog maar een hoofdje in beeld. Maar het zijn er echt 2
Edit,hier wel te zien. Eerste echo
[ [url=m/6hosQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf! Ik heb volgende week mijn eerste echo op 8 wekenvan mij mag het er gewoon 1 zijn haha!
MiniMouse schreef:@cp112
Ik heb al een kleine man van bijna 6.
Nu twee erbij gaat wel zwaar worden... dus doe mij maar 1 graag haha!
Spannend voor jou ook hoor!
Heb je verder nog geen kids?
Eulogy schreef:150 euro per WEEK?Maar dan woon je nog thuis neem ik aan?
Ik spaar om eh... Mijn ouders terug te betalen die mij en mijn vriend een behoorlijk bedrag hebben geleend zodat we ons eerste appartement konden kopen en niet meer hoeven te hurenBeetje achteraf sparen dus eigenlijk...