Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:13

Ik ben een preutse tut dan want een kerel die mij na een keer ontmoeten zou zeggen 'condoom dan maar' kreeg het antwoord 'nee, handje dan maar.'

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:16

Ayasha schreef:
Ik ben een preutse tut dan want een kerel die mij na een keer ontmoeten zou zeggen 'condoom dan maar' kreeg het antwoord 'nee, handje dan maar.'

Die kan ook verkeerd opgevat worden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:43

Bovendien hoort het niet pil OF condoom te zijn, condoom hoort er standaard te zijn. Dus in principe is die hele vraag irrelevant.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:00

Slina schreef:
Jesjepaarden schreef:
Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?

Dat is een opmerking die kant noch wal raakt.
Het blijft ook altijd de verantwoordelijkheid van de vrouw. We leven in 2015, de vrouw kan ook altijd een condoom bij zich hebben. Of weigeren op het moment suprême omdat het toch niet veilig is. En prima als hij het vraagt, maar niet dezelfde/de volgende dag. Dat vind ik brutaal.

Als zij al bepaalde appjes stuurt die richting seks gaan, waarom zou hij het dan niet mogen vragen? :+

Dan had ze zelf ook niet zo stom moeten zijn en via de app ook wat meer afstand moeten houden. Ik snap die jongen wel, die dacht; hé dat is leuk! Lekker van bil gaan met een meisje!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:33

Jesjepaarden schreef:
Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.

Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?

Ik vind het sowieso al vreemd dat dit besproken wordt nog vóór de eerste date, maargoed, ik kan het nut er op zich wel een beetje van inzien. Echter als een kerel dit aan mij zou vragen heb ik hem afgeschreven en krijgt hij mij niet meer te zien. Respectloos vind ik het. Daarbij vind ik dat je zelf in 'the heat of the moment' echt nog wel kan denken aan een condoom, en die hoor je ook bij je te hebben als je op date gaat waar best wel eens mee van zou kunnen komen.
Daarbij komt ook nog eens dat het niet pil óf condoom is. Er bestaat ook nog zoiets als Soa's en het feit dat hij er zo makkelijk over doet kan best wel eens betekenen dat hij een paar van deze te pakken heeft. En hoezo beslist hij hierover? Waarom vraagt hij niet aan haar wat ze wil?
Deze gozer is niet slim, deze gozer denkt alleen aan zijn eigen hachie en dat hij straks niet met een baby zit. Als ze met een soa zou zitten zou het hem geen hol uitmaken, dat blijkt wel uit zijn vraag of statement.

Dus ja, je hebt het bij het verkeerde eind en ik geloof dat jouw seksuele voorlichting lichtelijk heeft gefaald dat je je niet druk maakt over soa's :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:23

Lol die reactie van jesjepaarsen :') jongens en mannen die uberhaupt over die kwestie beginnen schrijf ik al af. Onverantwoorde sukkels zijn dat, onveilig seks willen hebben met een vreemde. Condoom duh!

Nouja, kaitlyn, niet helemaal mee eens. Praten over seks betekent niet dat je een sletje bent waar die meteen mee van bil kan gaan. Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat iemand vraagt condoom of pil omdat ie denkt me wel even te kunnen nemen, walgelijk respectloos!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:29

Geryon schreef:
Lol die reactie van jesjepaarsen Praten over seks betekent niet dat je een sletje bent waar die meteen mee van bil kan gaan.

Nou inderdaad. Kan ook net zo goed met je beste vriend of vriendin, zonder dat je daar sexuele gevoelens bij hebt.
Praten over seks in het algemeen, kan voor sommigen gewoon erg prettig zijn.

Daarnaast vind ik (niet van jou geryon) sommige reacties toch wel een beetje nare smaak hebben.
Sommigen slaan zo hard op de woorden preuts, en anderen weer op slet.

Je mag toch zelf vinden wat je vind? Je eigen mening, wat jijzelf vind, is toch het belangrijkste?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:31

Je hebt ook gewoon het slag mensen dat een beetje naïef is en denkt dat SOA's alleen rondgaan bij de prutsmutsen ofzo.
En ja, ik heb wel eens seks gehad met een jongen dat ik daarna dacht "oliebol, misschien was een condoom wel een idee geweest". Toen heb ik me ook laten testen hoor, maar toch. Als ik het aan had zien komen hadden we het er eerder over gehad.

En ik heb het al eens gezegd... :') Als een meisje toespelingen maakt is het toch niet zo raar dat ie daarop in gaat? Het is niet alsof het heerschap al met de broek op de enkels bij TS op de kamer stond ofzo :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:34

Geryon schreef:
Lol die reactie van jesjepaarsen :') jongens en mannen die uberhaupt over die kwestie beginnen schrijf ik al af. Onverantwoorde sukkels zijn dat, onveilig seks willen hebben met een vreemde.

Nouja, kaitlyn, niet helemaal mee eens. Praten over seks betekent niet dat je een sletje bent waar die meteen mee van bil kan gaan. Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat iemand vraagt condoom of pil omdat ie denkt me wel even te kunnen nemen, walgelijk respectloos!

Ik heb het ook niet over een sletje. Maar als je aan het appen bent met een jongen en je gaat elke keer de seksuele kant op kan ik mij best voorstellen dat zo'n jongen dan denkt: Ja, die krijg ik vast wel in bed. Helemaal met carnaval denk ik dat TS zelf best wat verstandiger had kunnen zijn daarin; "sexting" + alcohol + remmingen los = gierende hormonen voor de meeste jongens.

Ik vind het inderdaad niet netjes dat hij dacht het alleen met de pil af te kunnen. Sowieso met wisselende contacten of een scharrel of een begin van een relatie zou ik het dubbel doen.

Begrijp me niet verkeerd; de manier waarop hij dingen vroeg vind ik niet netjes, maar ergens begrijp ik hem wel (afgezien van dat pil/condoomverhaal). Ik heb het ook een poos leuk gevonden mannen helemaal gek te maken per app met wat ik met ze wilde doen als ze nu bij mij waren. Dat waren overigens wel scharrels waar ook het een en ander mee gebeurde als we daadwerkelijk bij elkaar waren. :+
En ja, ik ben ook een keer stom geweest en gezegd; laat dat condoom maar achterwege. Kon mezelf naderhand wel voor mijn kop slaan want ik werd niet meer ongesteld. Na meerdere zwangerschapstesten (de eerste was niet duidelijk, ik was als de dood) was er gelukkig niks aan de hand en na een tijd heb ik mezelf laten testen op SOA's. Gelukkig alles goed maar heb daar wel van geleerd.

Overigens vind ik seks ook een leuk onderwerp om het over te hebben. Met mijn vriend, vrienden, broers/zussen, in het verleden met mijn oude scharrels. Ben ik dan ook een slet?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:05

Natuurlijk kan zo'n jongen denken dat ze seks met hem zou willen hebben als ze er zo met hem over praat (al slaat dat feitelijk gezien nergens op, praten over seks betekent niet dat je het met diegene zou doen) en daarop in gaan. Duidelijk maken dat ie der meteen kan doen (denkt ie), gaat veel verder dan dat. Vooral de manier in dit topic is vreselijk.

Ik praat ook graag over seks, maar op bokt word ik altijd 'uitgescholden' voor preutse, dus een slet zal je dan wel niet zijn denk ik kaitlyn _O-

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:59

Slet? Ik vind praten over seks ook altijd leuk.
Maar een slet ben ik niet hoor, alleen gezoend met mijn vriendje en nooit iemand anders...zelfde geldt voor seks haha.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:29

Hou nou eens op met dat ge-'slet' en ge-'preuts' :') Sjongejonge. Iemand die niet snel seks heeft is niet preuts, iemand die wel snel seks heeft is geen slet. Alsjeblieft zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 19:53

BaileyMix schreef:
Hou nou eens op met dat ge-'slet' en ge-'preuts' :') Sjongejonge. Iemand die niet snel seks heeft is niet preuts, iemand die wel snel seks heeft is geen slet. Alsjeblieft zeg.

Amen :=

En ik denk dat er een groot verschil zit tussen praten over seks en praten over seks. Ik praat met mijn beste vriendin ook over seks, tot in de grootste details, maar betekent niet dat ik seks met haar wil. Als ik een beetje naar eigen ervaring kan inschatten wat voor gesprek TS gehad heeft met deze jongen is het niet zo heel gek dat hij misschien denkt dat zij er ook voor open staat om gelijk seks te hebben.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:51

Er wordt geloof ik vanuit gegaan dat ik dom ben en het die jongen heel erg kwalijk neem dat hij dit soort dingen tegen me zei? Ik snap het prima, ik zou het waarschijnlijk even goed doen na een avond carnavallen als ik een jongen was. Waarom ben ik dan meteen stom dat ik erop in ben gegaan? Ik heb in mijn openingspost gezet dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar seks en ik het niet erg zou vinden als het er eens van zou komen, dus vandaar dat ik niet te terughoudend was. Niets dom en slet, maar een dubbel gevoel tussen het graag willen en de angst voor spijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:53

kevertje04 schreef:
Er wordt geloof ik vanuit gegaan dat ik dom ben en het die jongen heel erg kwalijk neem dat hij dit soort dingen tegen me zei? Ik snap het prima, ik zou het waarschijnlijk even goed doen na een avond carnavallen als ik een jongen was. Waarom ben ik dan meteen stom dat ik erop in ben gegaan? Ik heb in mijn openingspost gezet dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar seks en ik het niet erg zou vinden als het er eens van zou komen, dus vandaar dat ik niet te terughoudend was. Niets dom en slet, maar een dubbel gevoel tussen het graag willen en de angst voor spijt.

Ik weet niet of je hiermee op mij doelt maar ik snap het helemaal hoor :) Ik praat ook heel makkelijk met jongens over seks dus heb vaak genoeg met hetzelfde 'probleem' gezeten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:30

kevertje04 schreef:

Wie noemt je dom? Helemaal niemand! We herkennen allemaal onszelf in jou; jong, nieuwsgierig en een tikje naief. Dat kan ook niet anders, daar is niks geks aan. Vervelend dat je je aangevallen voelt, dit is niet mijn bedoeling geweest in elk geval, sorry :(:) . Maar precies door wat je typt in je laatste zin gaan bij iedereen de alarmbellen rinkelen. Je wilt niet gekwetst worden. Dat is al erg als het de tweede of derde of whatever de 400ste is, maar helemaal bij je eerste ervaring. En dan gaat het niet om de magische, romantische tralala ontmaagding. Maar wel over respect hebben voor jou en het feit dat het jouw eerste keer is.