Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Slina schreef:Jesjepaarden schreef:Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?
Dat is een opmerking die kant noch wal raakt.
Het blijft ook altijd de verantwoordelijkheid van de vrouw. We leven in 2015, de vrouw kan ook altijd een condoom bij zich hebben. Of weigeren op het moment suprême omdat het toch niet veilig is. En prima als hij het vraagt, maar niet dezelfde/de volgende dag. Dat vind ik brutaal.
Jesjepaarden schreef:Sorry ik wil niet banketstaaf doen, maar het hele pil of condoom issue heb ik ook over whatsapp besproken nog voor de eerste date. Ik ben niet na 1 date al met m t bed in gedoken, maar we wilden allebei weten wat we willen, just in case. Er bestaat altijd een in the heat of the moment, en dat gebeurde ook bij ons. En ik ben blij dat we dat dus gewoon van te voren besproken hebben, en was t niks geworden was t ook geen schande. Ik begrijp niet dat er allemaal preutse mutsen zijn die denken als een gozer daarnaar vraagt, hij gelijk seks wilt. Nee, de gozer is kwestie is slimmer dan al die runden die het niet vragen, omdat ie je gewoon niet gelijk zwanger wil maken.
Dus eigenlijk hebben jullie liever een kind dan een gozer die vraagt of je aan de pil bent, of heb ik het nu bij het verkeerde eind...?
jongens en mannen die uberhaupt over die kwestie beginnen schrijf ik al af. Onverantwoorde sukkels zijn dat, onveilig seks willen hebben met een vreemde. Condoom duh!Geryon schreef:Lol die reactie van jesjepaarsen Praten over seks betekent niet dat je een sletje bent waar die meteen mee van bil kan gaan.
Als een meisje toespelingen maakt is het toch niet zo raar dat ie daarop in gaat? Het is niet alsof het heerschap al met de broek op de enkels bij TS op de kamer stond ofzo
Geryon schreef:Lol die reactie van jesjepaarsenjongens en mannen die uberhaupt over die kwestie beginnen schrijf ik al af. Onverantwoorde sukkels zijn dat, onveilig seks willen hebben met een vreemde.
Nouja, kaitlyn, niet helemaal mee eens. Praten over seks betekent niet dat je een sletje bent waar die meteen mee van bil kan gaan. Ik heb dan ook nog nooit meegemaakt dat iemand vraagt condoom of pil omdat ie denkt me wel even te kunnen nemen, walgelijk respectloos!

BaileyMix schreef:Hou nou eens op met dat ge-'slet' en ge-'preuts'Sjongejonge. Iemand die niet snel seks heeft is niet preuts, iemand die wel snel seks heeft is geen slet. Alsjeblieft zeg.
kevertje04 schreef:Er wordt geloof ik vanuit gegaan dat ik dom ben en het die jongen heel erg kwalijk neem dat hij dit soort dingen tegen me zei? Ik snap het prima, ik zou het waarschijnlijk even goed doen na een avond carnavallen als ik een jongen was. Waarom ben ik dan meteen stom dat ik erop in ben gegaan? Ik heb in mijn openingspost gezet dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar seks en ik het niet erg zou vinden als het er eens van zou komen, dus vandaar dat ik niet te terughoudend was. Niets dom en slet, maar een dubbel gevoel tussen het graag willen en de angst voor spijt.
Ik praat ook heel makkelijk met jongens over seks dus heb vaak genoeg met hetzelfde 'probleem' gezeten kevertje04 schreef:Er wordt geloof ik vanuit gegaan dat ik dom ben en het die jongen heel erg kwalijk neem dat hij dit soort dingen tegen me zei? Ik snap het prima, ik zou het waarschijnlijk even goed doen na een avond carnavallen als ik een jongen was. Waarom ben ik dan meteen stom dat ik erop in ben gegaan? Ik heb in mijn openingspost gezet dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar seks en ik het niet erg zou vinden als het er eens van zou komen, dus vandaar dat ik niet te terughoudend was. Niets dom en slet, maar een dubbel gevoel tussen het graag willen en de angst voor spijt.
. Maar precies door wat je typt in je laatste zin gaan bij iedereen de alarmbellen rinkelen. Je wilt niet gekwetst worden. Dat is al erg als het de tweede of derde of whatever de 400ste is, maar helemaal bij je eerste ervaring. En dan gaat het niet om de magische, romantische tralala ontmaagding. Maar wel over respect hebben voor jou en het feit dat het jouw eerste keer is.