Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ben werkloos en zo goed als diploma loos ,ervaring loos en bijna 23. Mensen wassen en aankleden trok me altijd , maar ook even cru gezegd er in uhm snijden
. Maar dat laatste geval trek ik het niveau neverste nooit niet.
Ook lijkt bakker me wat , verpleegkundige in het ziekenhuis . Ben nogal wijd met interesses
xdoraly schreef:[naam] schreef:Ben werkloos en zo goed als diploma loos ,ervaring loos en bijna 23. Mensen wassen en aankleden trok me altijd , maar ook even cru gezegd er in uhm snijden
. Maar dat laatste geval trek ik het niveau neverste nooit niet.
Ook lijkt bakker me wat , verpleegkundige in het ziekenhuis . Ben nogal wijd met interesses
Ik ben dus totaal niet wijd qua interesses, niks trekt me aan.. Best frustrerend..
Op dit moment ook werkloos, en diplomaloos. En nu moet ik dus een half jaar gaan werken.
En de lonen liggen verdomd laag voor een 18-jarige
Welkom Daphne!
Gentlegiant schreef:Welkom gezellig! interesante studie
Over studie's gesproken ik ben ook zo hoor
Heb mn Vmbo diploma en mn instructeurs diploma's tot S dressuur in Duitland
Maar verder liggen mn interesses een beetje verspreid
Heb sport en animatie, secretarial en dierverzorging gedaan en allen mee gestopt
Ik haat het om op school te zitten het leren word ik helemaal gek van, terwijl ik juist heel leergierig ben maar niet uit boeken
Ik heb sinds 2009 mijn bedrijf in de paardensport en dat is dus ook mn werk.
Al heb ik soms wel zo iets van dat ik voor n baas wil gaan werken al zijn het maar een paar uurtjes per week...
Maar wie wilt nu iemand van 22 met zo goed als geen nuttige diploma's
Want er zijn genoeg jongere die willen werken en dus goedkoper zijn dan mij...
En ik solliciteer en heb me altijd suf gesolliciteerd...
Dus houd het maar bij bovenstaande
Gentlegiant schreef:Ik haat het om op school te zitten het leren word ik helemaal gek van, terwijl ik juist heel leergierig ben maar niet uit boeken