en zien dat hun auto weg is Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) zou ik al een stuk gelukkiger zijn, want ik moet altijd als eerste weg..... (en ben als laatste thuis)........
) anders had ik er wel even wat van gezegd.
Shadow0 schreef:iirrssjjee, als ik die foto's zo zie is het inderdaad vrij jammer.![]()
Maar ik zag hier ook wel situaties die leken op de bovenste, verbaasde me erover, tot ik zag dat ze dan regelmatig met 3 kleine autootjes op 2 vakken stonden en er dus een iemand extra z'n auto kwijt kon. De middelste was dan gewoon de laatste die weg ging. Soms ligt het dus anders. Maar niet altijd...
Ayasha schreef:Ja hoor.En zo goed ben ik niet eens in file parkeren.
Maar dat is hier langs de rijksweg een "ruime plek"
(zeker met de gemiddelde auto. Ik heb een kleine SUV, maar zelfs die krijg ik daar nog wel achter. Mijn man zijn Fiat ducato gaat niet lukken.
)
Niet groot, ook niet heel klein. Om heel eerlijk te zijn, de opel corsa, als het de versie van rond 2011 is, net als de Astra parkeert die auto niet fijn.
Krijg m'n korando in kleinere plekken dan de astra die ik gehad heb terwijl de astra kleiner is. Heb ook met de corsa gereden (vervangwagen) van rond die tijd (nog een versie terug denk ik, da's dan de H versie geloof ik) en die parkeerde ook echt niet fijn. Ayasha schreef:Een korando.Niet groot, ook niet heel klein. Om heel eerlijk te zijn, de opel corsa, als het de versie van rond 2011 is, net als de Astra parkeert die auto niet fijn.
Krijg m'n korando in kleinere plekken dan de astra die ik gehad heb terwijl de astra kleiner is. Heb ook met de corsa gereden (vervangwagen) van rond die tijd (nog een versie terug denk ik, da's dan de H versie geloof ik) en die parkeerde ook echt niet fijn.
Ik weet niet wat het is met die auto's (astra heeft dat ook heel erg) maar je ziet er geen **** in en ze parkeren voor geen meter.
Dat had ik zelf pas door toen ik met mijn huidige begon te rijden. Jéétje wat een verademing...
Zo op de baan hele fijne auto's die astra's en corsa's maar parkeren....
Gelukkig voor mij was vak 1 ook nog vrij maar ik vergat wel even die paal dus ik moest mijn (bijna) 3 jarige zoon via de kant van mijn dochter uit zijn zitje pullikken
Ik heb hem toen nog na geroepen dat hij niet zo asociaal moet doen en gewoon op mijn geroep moet reageren en ik weet allemaal nog niet wat meer
Nog een uur later kwam mijn man thuis van werk en diens weg werd natuurlijk ook geblokkeerd
(we hebben zijn nummerbord ook nog doorgegeven aan een van de vaste jagers die hier wel mogen komen. Bleek dus ook nog eens een stroper te zijn...)
) maar deze keer had iemand anderhalf-dubbel geparkeerd waardoor wij er dus niet meer langs kwamen met de trailer. Achteruit rijden was ook geen optie meer i.v.m. alle auto's die er stonden. Hubby is toen uitgestapt en op zoek gegaan naar de man die altijd de tuin, etc. van de kerk onderhield. Die keek naar de auto en zegt "Oh, ik weet wel wie dat is!", liep naar binnen en kwam 5 minuten later met de eigenaar weer terug. De eigenaar van de auto was flink chagrijnig en mopperde tegen mijn man "Wat doen jullie dan ook hier met de trailer?" waarop mijn man heel droog antwoordde: "Wij wonen hier in de straat."