Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:31

Ik kan me dr niet toe zetten :') Heb alleen de wasbak nog maar schoon :') oja, en mn bed in de was.. nu ben ik bankhangen en bokken :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:35

Mijn vriend vindt mij al een sloddervos, dus ik ga hem dit topic denk ik maar eens laten lezen en dan val ik echt heeeeeel erg mee!
Heb jarenlang op kamers gewoond en t was echt niet altijd netjes, maar echt vieze dingen had ik nooit. Etensdingen in de prullenbak gooien lijkt me ook echt een kleine moeite. brrr

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:52

Dat heb ik ook nooit gedaan; etensresten verzamelen. Ging gelijk in de prullenbak. Wel bleef de vaat staan op mijn nachtkastje en begonnen mensen te zuchten dat er weer eens glazen ontbraken :')
Die gewoonte raak ik echter moeilijk kwijt; als ik achter mijn laptop drink, dan blijft het glas er wel staan tot iemand anders het wegpakt :=

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:42

Hebben jullie dan nog nooit geprobeerd om op te ruimen als het nacht is en je al wat wijntjes of biertjes op hebt (met een lekker deep house/techno setje op)? Werkt fantastisch :') alles in 1 keer schoon! Zelfs alles geordend en wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:43

Lipydo schreef:
Hebben jullie dan nog nooit geprobeerd om op te ruimen als het nacht is en je al wat wijntjes of biertjes op hebt (met een lekker deep house/techno setje op)? Werkt fantastisch :') alles in 1 keer schoon! Zelfs alles geordend en wel :+

Hmm van wijntjes word ik moe, eigenlijk word ik van alles moe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:47

Lipydo schreef:

Dan kan ik me al helemaal niet meer concentreren en ga ik of dansen of slapen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:47

Lipydo schreef:

Dan slaap ik :') ik kan zo slecht tegen drank dat ik accuut in slaap val.

Wat ik wel fijn vind is in mijn pyama aan de scharrel ga door huis :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:48

Herkenbaar.. Ik heb alleen voor 2 personen op te ruimen en een klein appartement, help.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:49

Ik ga wel vaak 's avonds opruimen, dan kom ik pas tot leven. :j
En idd een muziekje erbij.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:54

Booooh ongelofelijk die verhalen hier. Rommelig à la, maar echt een viés huis? :r

Ben ook echt verbaasd dat niet iedereen z'n lakens (minimaal) 1x per week verschoond :oo

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:00

Doubtless schreef:
Booooh ongelofelijk die verhalen hier. Rommelig à la, maar echt een viés huis? :r

Ben ook echt verbaasd dat niet iedereen z'n lakens (minimaal) 1x per week verschoond :oo

Bedlakens? noway :') want ik haaat een schoon bed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:02

Hoe heb je dat dan als je eens een vriendje meeneemt naar je kamer? Die ontvang je toch niet in zo'n puinzooi?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:03

Hoe kan je een schoon bed nou haten _O- Ruikt lekker, voelt lekker aan, geen kruimels in bed, alles lekker zacht... <3

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:04

Wauww.. Is sprakeloos dat iemand zo kan leven, ik heb een schoonmaak drang (waar ik aan werk om juist te minderen met schoonmaken :D omdat het schoon is en schoner dan schoner niet meer kan.)
Vind ook heel vies dat iemand niet minimaal 1 keer per week bed schoonmaakt. (dit deed ik voorheen 2keer per week zelfs!).
Hoe zijn jullie dan bezig met persoonlijke hygiene, als je huis zo vies is dan moet je ook minimaal 2x per dag douchen neem ik aan??

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:06

Doubtless schreef:

Dat doe ik echt 1x in de 2-3 maand ofzo. *duikt weg*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:07

[***] schreef:
Hoe heb je dat dan als je eens een vriendje meeneemt naar je kamer? Die ontvang je toch niet in zo'n puinzooi?

Ik snap dit argument echt niet, heb daar geen moeite mee hoor _O-

En nogmaals: er is een verschil tussen rommelig en vies. Ja, m'n kamer ligt vol met troep en ik verschoon m'n bed niet elke week (vind dat ook wel heel erg vaak hoor, ben daarvoor niet eens genoeg thuis :+ Vind 1x per 2 weken echt de max eigenlijk) maar dat wil niet zeggen dat het vies is of dat ik een slechte persoonlijke hygiene heb.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:08

Bed is het enige dat ik wel echt trouw iedere week verschoon, ik maak er zo'n bende van dat dat echt nodig is :') En tja, als ik vriendjes mee naar huis neem... Zijn die meestal niet echt bezig met de schoonheid van de vloer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:09

Hoe vaak je je bed verschoont is misschien ook een beetje afhankelijk van wat je eh, allemaal in dat bed doet :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:13

Doubtless schreef:
Hoe kan je een schoon bed nou haten _O- Ruikt lekker, voelt lekker aan, geen kruimels in bed, alles lekker zacht... <3

Ik weet niet, kruimels in bed heb ik niet vaak want ik eet nooit op bed, maar het ruikt niet lekker, het voelt niet fijn :') het is gewoon niet mn eigen meer ofzo :') nee vind het echt vreselijk :=

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:20

Misschien ander wasmiddel of wasverzachter Ladybird? Vooral als je net je benen hebt geschoren is een schoon bed zo fijn <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:22

Eulogy schreef:
Hoe vaak je je bed verschoont is misschien ook een beetje afhankelijk van wat je eh, allemaal in dat bed doet :')

Zéker als je seks hebt in bed hoop ik toch dat je je bed heel regelmatig verschoont :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:23

Ik vind dan een schoon bed wel fijn, maar het is zoooooooveel moeite! :o

Vooral je 2m dekbed in zo'n hoes schudden... Ik doe het ook alleen als ik zeker weet dat vriendlief langskomt, dan kan hij me mooi helpen!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:23

Doubtless schreef:
Eulogy schreef:

Zéker als je seks hebt in bed hoop ik toch dat je je bed heel regelmatig verschoont :=

:r Dat hoop ik toch ook wel. Dat gaat zelfs mij anders te ver :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:24

Haha mijn bed verschonen doe ik nog wel regelmatig gelukkig :')

Ik heb net wel heel netjes de woonkamer opgeruimd, nu even het e.e.a aan school doen en dan ga ik beginnen aan de grote zwijnenstal :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:28

Doubtless schreef:
Eulogy schreef:

Ja dat bedoelde ik juist :+ Maar ik bedoelde dus ook dat als je dat niet doet, en niet eet en drinkt in bed, en niet altijd thuis bent, dat het dan ook een stuk minder vaak nodig is.

Mijn vriend is bijvoorbeeld vrijwel nooit bij mij en ik bijna altijd bij hem thuis, ik eet en drink ook niet echt vaak in bed en ik ben bijna nooit thuis (weekenden sowieso niet en doordeweeks zit ik ook nog wel eens in een hotel). Dus ja, dan ga ik niet elke week m'n bed verschonen :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-01-15 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt