Heb alleen de wasbak nog maar schoon
oja, en mn bed in de was.. nu ben ik bankhangen en bokken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb alleen de wasbak nog maar schoon
oja, en mn bed in de was.. nu ben ik bankhangen en bokken
alles in 1 keer schoon! Zelfs alles geordend en wel
Lipydo schreef:Hebben jullie dan nog nooit geprobeerd om op te ruimen als het nacht is en je al wat wijntjes of biertjes op hebt (met een lekker deep house/techno setje op)? Werkt fantastischalles in 1 keer schoon! Zelfs alles geordend en wel
Lipydo schreef:Hebben jullie dan nog nooit geprobeerd om op te ruimen als het nacht is en je al wat wijntjes of biertjes op hebt (met een lekker deep house/techno setje op)? Werkt fantastischalles in 1 keer schoon! Zelfs alles geordend en wel
ik kan zo slecht tegen drank dat ik accuut in slaap val.

Ruikt lekker, voelt lekker aan, geen kruimels in bed, alles lekker zacht...
omdat het schoon is en schoner dan schoner niet meer kan.)[***] schreef:Hoe heb je dat dan als je eens een vriendje meeneemt naar je kamer? Die ontvang je toch niet in zo'n puinzooi?
Vind 1x per 2 weken echt de max eigenlijk) maar dat wil niet zeggen dat het vies is of dat ik een slechte persoonlijke hygiene heb.
Doubtless schreef:Hoe kan je een schoon bed nou hatenRuikt lekker, voelt lekker aan, geen kruimels in bed, alles lekker zacht...
het is gewoon niet mn eigen meer ofzo
nee vind het echt vreselijk
Doubtless schreef:Eulogy schreef:Hoe vaak je je bed verschoont is misschien ook een beetje afhankelijk van wat je eh, allemaal in dat bed doet
Zéker als je seks hebt in bed hoop ik toch dat je je bed heel regelmatig verschoont
Maar ik bedoelde dus ook dat als je dat niet doet, en niet eet en drinkt in bed, en niet altijd thuis bent, dat het dan ook een stuk minder vaak nodig is.