Gelukkig was het deeg nog zacht en heb ik opnieuw de vormpjes uit kunnen steken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

jorika1986 schreef:xLeoniee schreef:Ik moet ook werken.. Heb mijn vriend een heliumballon met i love you erop gestuurd.. Die komt morgen aan en als ie dan de doos open doet vliegt die ballon eruit![]()
Tenzij de doos met een mes open snijd. Dan heeft hij een hoog stemmetje en een slappe zak (de lege ballon..)
Besteld bij greetz.nl trouwens.. Simoonzel schreef:Als er maar liefde in zit!Ik was op het briljante idee gekomen om chocolate chip cookies te bakken voor morgen. Deeg gemaakt en allemaal hartjesvormpjes gemaakt. Kwam vervolgens ongeveer zo de oven uit:
[ Afbeelding ]
Gelukkig was het deeg nog zacht en heb ik opnieuw de vormpjes uit kunnen steken.
Simoonzel schreef:Ik was op het briljante idee gekomen om chocolate chip cookies te bakken voor morgen. Deeg gemaakt en allemaal hartjesvormpjes gemaakt. Kwam vervolgens ongeveer zo de oven uit:
[ Afbeelding ]

femo schreef:Daenerys schreef:Mijn vriend en ik gaan sushi eten
wij ook! Sumoooo! haha
Boself schreef:Tijdens valentijnsdag ga ik gewoon lekker carnavallen. Alaaf.
ik vind carnaval eigenlijk helemaal niet leuk
Simoonzel schreef:Ik was op het briljante idee gekomen om chocolate chip cookies te bakken voor morgen. Deeg gemaakt en allemaal hartjesvormpjes gemaakt. Kwam vervolgens ongeveer zo de oven uit:
[ Afbeelding ]
.
. Wordt nog handig bij ons thuis gebracht ook.
Mijn lievelings bloemen. Oh en we zijn nog langs de Icentre geweest om mijn oplader weer langs te brengen die voor de 3e keer is doorgebrand! Heel romantisch