Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GevlektBont schreef:Sinds ik nu een kleine week mijn hersenschudding heb probeer ik minimaal 10 uur per nacht te slapen. Morgen gaat de wekker dus om half 9 op z'n vroegst!
Normaal gesproken slaap ik rond 12 uur, en wekker om 6'30. Besluit ik snel voor school nog wat te doen qua paarden (vooral in de zomer als het om 5uur al licht begint te worden) gaat wekker 4'30/5'00 voor een ochtendritje.

zo krijg ik mezelf dan wakker haha
Werk namelijk vaak bij klanten op kantoor en dan ligt het er dus aan waar ik heen moet. Vanochtend stond ik pas om 8 uur op omdat het 10 minuutjes rijden was, gister stond ik om kwart voor 7 op.
GevlektBont schreef:Opstaan voor een lekker rustig ritje sochtends is stuk leuker dan opstaan voor bijv school/werk..zo krijg ik mezelf dan wakker haha

Queelens schreef:GevlektBont schreef:Opstaan voor een lekker rustig ritje sochtends is stuk leuker dan opstaan voor bijv school/werk..zo krijg ik mezelf dan wakker haha
Dat kan ik ook echt niet hoor, hoe leuk mijn paard ook is..
Hoewel ik wel graag zou willen dat ik het kon
Lekker 's ochtends paardrijden, dan naar school, thuiskomen en gewoon (bijna) niks meer hoeven. (op huiswerk na)
Van een keer laat naar bed, moet ik meteen drie dagen 'bijkomen'