Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:30

Naamloos1 schreef:
SuperAssie schreef:
Ik herken je gevoel wel een beetje..

Ik weet van mezelf dat ik heel kritisch ben dus ik wil niet teveel loze beloftes doen maar wil wel graag de date afwachten. Als ik het dan niks vind breek ik waarschijnlijk zijn hart maar dat is jammer dan :')

Precies dit dus..

Wanneer heb jij ook alweer?

Zaterdag :)
We gaan naar een poolcafe en als dat goed bevalt zien we verder :)

Wendy; denk dat ik dat ook maar eens moet gaan doen, want zoals zn berichtjes eruit zien ziet hij ons al samen geloof ik :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 22:32

wendy1987 schreef:
Dan zou ik het wel doen. Wie weet wat er misschien uitrolt.. En ik snap je twijfel, want ik heb die dus op het moment ook heel erg... Zo irritant..

En kan je het niet met hem hebben over zijn hoop/verwachtingen?

Ja kan wel, maar hoe pak je dat tactisch aan? Zoals ik zeg, hij is zelf volgens mij best onzeker..

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:33

Ja, gewoon vragen. Ik ga dat ook nog even doen voor mijn date volgende week :') Voordat ik een eind ga rijden even peilen hoe of wat. Want eerlijk is eerlijk, als ik daar zelf heen ga met het, ik weet het niet gevoel. En de ander denkt, leuk!! daten... Is dat ook zo wat. Beter weet je dan allebei gewoon even waar je aan toe bent, dat haalt al heel wat spanning weg :))

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:35

Naamloos1 schreef:
wendy1987 schreef:
Dan zou ik het wel doen. Wie weet wat er misschien uitrolt.. En ik snap je twijfel, want ik heb die dus op het moment ook heel erg... Zo irritant..

En kan je het niet met hem hebben over zijn hoop/verwachtingen?

Ja kan wel, maar hoe pak je dat tactisch aan? Zoals ik zeg, hij is zelf volgens mij best onzeker..

Hmm.. Ja, lastig. Ik date vrouwen. Dat is toch een beetje anders. Ik vraag het gewoon.
Dus meer, wat verwacht jij hier eigenlijk van. Wat vind jij ervan. Heb je wel zin in de date?
Dit mede omdat ik ene keer wel iets hoor, en andere keer niets. Ze heeft nog wat probleempjes hier en daar.
Ik weet dus niet zo goed of ik hier wel zin in heb. Maar ja. Misschien is het wel gewoon leuk.
Ik heb nog even. Het is pas volgende week. Ik zie het wel. Laat het contact nu een beetje afhangen.

Maar hoe jij dat dan zou moeten aanpakken. Tja, ik zou het dus wel hetzelfde gewoon vragen..

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:38

Ben ik eindelijk een leuke jongen via paiq tegen gekomen. Al paar dagen aan t kletsen. Komen we vandaag op t onderwerp dieren. Zegt ie dat ie wss iets te egoïstisch en te weinig dierenvriend is om te kunnen begrijpen waarom ik mijn geblesseerde paard niet wegdoe. Daar viel mn mond al van open. Vroeg ik hoe t dan met andere dieren zat. Zegt ie een hekel aan honden en katten te hebben. Nou dat gaat m dus niet meer worden......

Edit:met tinder heb ik trouwens wel gewoon normale jongens. En toch jog vrij actief hoor. Een paar maand terug een jongen tegengekomen die echt 5 min verderop woont ofzo maar elkaar nooit gezien. Klikte echt super goed. Lange gesprekken via whatsapp en heel open. Hadden we afgesproken, ook nog eens bij zn broer thuis want hij moest oppassen op zn neefje, was t echt heel awkward. Vielen echt ook genante stiltes en wisten elkaar niks te vragen/te vertellen omdat we al zoveel op whatsapp gepraat hadden.. sprek hem nu ook helemaal niet meer

Renske_W

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:50

Ik had ook echt date vrees hoor. :')
De eerste keer, was ik gruwelijk zenuwachtig. En wou het liefst meteen weer in de auto springen en naar huis rijden. hahaha
Maar het was een gezellige avond, van beide kanten, miste we de klik, we hebben het gezellig gehad.
Maar voor ons beide zat er niet meer in dan gewoon vrienden. Naderhand nog wel wat contact gehad, maar er is nooit een 2e date gekomen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:51

Mijn leuke paiq match woont hier 2,5 uur vandaan.. En hij blijkt nu allergisch voor katten, dus wil geen katten in huis. MINPUNT haha! En hij is ook niet zo van de paarden, woont wel op een boerderij, mag ze daar dan wel stallen :P.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:03

Ach ik was bang voor honden. Maar vond de vent zo leuk :D hond heeft mijn hart gestolen :+:

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:07

Haha jaa maar bang zijn voor vind ik toch wat anders dan een hekel hebben aan :p zoals bij die van mijn dus t geval is

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:08

Pfff geen dierenvriend zou voor mij ook al een no go zijn met mijn enorme dierenhart haha. Alles wat beweegt komt hier naar binnen :')

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:11

Tinder en Badoo zijn inderdaad niet altijd oké qua jongens, maar een beetje filteren en dan vind je ook wel goede. Hier morgen een tinderdate!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:14

SuperAssie schreef:
Pfff geen dierenvriend zou voor mij ook al een no go zijn met mijn enorme dierenhart haha. Alles wat beweegt komt hier naar binnen :')

Haha precies, heb m maar niet verteld dat hier ook nog 2 konijnen rondhuppelen
Hij is wel verdacht stil nu xd

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:14

Iemand die echt n hekel aan dieren heeft zou ik ook moeite mee hebben. Man met n boerderij heeft direct een streepje voor hoor, ik kom zelf vd boerderij en roep al jaren dat ik een boer wil :')

De man (tsja, hoe noem je dat, tussen jongen en man in? :') ) waar ik nu mee heb afgesproken woont overigens op ongeveer 10 minuten fietsafstand, en als ik een steen de achterdeur uitgooi kan ie zomaar op z'n werk terecht komen :') ben benieuwd, hij klinkt leuk tot nu toe :)

Mbt tinder: zit echt een tweedeling in inderdaad. Ik ken mensen die via tinder een relatie hebben en ik ken mensen die via tinder ONS verzamelen :P pik je dr ook gauw genoeg uit, de gozers die voor een avontuurtje gaan..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:20

imd ik noem dat tegenwoordig kerel :')
Weet het ook niet, jongen klinkt zo jong en man zo oud _O-
Kerel of vent is precies goed haha *D

Pff nee echt een hekel aan dieren hebben zou voor mij echt een no go zijn, hoe leuk hij ook mocht zijn, daar zou ik niet mee kunnen daten :(

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:35

Mijne begint mij nu een beetje te plagen. Vragen wat voor kleren ik draag, en vervolgens wat voor pyjama en ondergoed met een knipoog. Filter ik dit er nu uit als.. hij si maar op 1 ding uit :') ???

We chatten al wel even hoor. Had gevraagd waar die op uit was :P. En dan zegt die zo iets.. HMMM

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 23:50

Dat zou bij mij al exit zijn :')
Tenzij t echt pesten is en ik al langer met m zou appen haha

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:35

Hmm N0a, ik ga daar meestal eventjes in mee, en als het eenmaal duidelijk is dat ze echt alleen maar op dat uit zijn is 't exit.
SuperAssie, da's een goeie ja. Hij is ook wel een beetje ouder dan ik ben, maar nog niet echt man-oud vind ik :P Kerel dus :D

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:42

Geen jongen..geen man.. Een jongeman :D

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 15:46

Geen dierenvriend... Ok... Maar dieren haten... Nee.. Exit! :P

Hoe gaat het met alle dates vandaag?

Ik twijfel nog steeds over zondag.. En dat zal ook wel tot zondag zo blijven :+ (Ik hoop stiekem dat hij afzegt :') )

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:51

Hahahaa.. Ik twijfel ook nog, maar heb al een dag inmiddels niets meer gehoord. Dus ik ga mijn date gewoon cancellen. Graag of niet. Daahaag :evaw:

Maar als je zo erg twijfelt, kan je hem toch ook zelf afzeggen? Maar dat kan je ook zaterdag doen natuurlijk. Haha..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:52

Hier vanavond de 4e date in 1 week :Y)

Gewoon doen Naamloos, wat heb je te verliezen? Wie weet is het wel super gezellig!!!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 16:18

Ja ik ben dan alweer zo bang dat het niet leuk wordt, hij teveel hoop krijgt, wil gaan zoenen/hand vasthouden.. En ik dit niet wil.. Enz enz enz...

Ik sta nu op 60/40 wbt afzeggen.. -O-

Datevrees of voorgevoel? Geen idee!! :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:22

Nou zeg gewoon dat je dat niet wilt. Als hij blijft drammen afzeggen :) Mijn ervaring is dat je beter zonder hoop een date in kan gaan....

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-15 16:24

Ja misschien moet ik toch vandaag of morgen nog maar even een gesprekje starten met waar we staan.. Heb toch het gevoel alsof hij de toekomstplannen al aan het invullen is haha.
En dan op basis daarvan de keuze maken?

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:30

Maar wat heb je te verliezen als je gaat? En uurtje wat drinken wat tegen valt? Als je niet gaat weet je nooit of het misschien toch wel een hele leuke man is.