Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:51

Ow dat heb ik iedere keer, een rit van 4 uur tussen ons maar zou zomaar terug gaan voor dat laatste kusje of knuffeltje.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:20

Ben je alweer beter lieveli?

Hij is eerder teruggekomen dit weekend, we zijn aan een bouwproject bezig op de studentenvereniging. Ik word er zo blij van dat we zo goed samen kunnen werken. :D

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:41

Nog steeeds zo verliefd, gister 8 maanden samen met mijn vriend. Vandaag nog bij zijn wedstrijd wezen kijken en wat is het toch een heerlijk ventje!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:34

<3 morgen 2 maanden samen!
Heb van het weekend een bos rozen gehad voor mn verjaardag.
Ben echt super gek op hem!

Hebben gisteren ook een heel goed gesprek gehad omdat om zo onzeker ben en omdat ik even mag iets zit waarvan ik vind dat zijn ouders en zus het om moeten weten maar ik het moeilijk vind om te vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:22

Een hele tijd laptoploos geweest dus geen puf gehad om hier te reageren maar nog steeds heel blij met mijn liefje.

Ziekzijn was vreselijk, hij heeft goed voor me gezorgd tot hij zelf ziek werd :') Toen mocht ik zustertje spelen.

Inmiddels 3 maanden officieel samen maar we kennen elkaar sinds november. Tijd gaat snel. Ik ben nog steeds gek op hem, verveel me nooit. We gaan morgen naar Katy Perry :D :D :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:07

Mag ik me alsjeblieft melden?! Ik heb 't gevoel dat ik uit elkaar klap en dat ik 't bij niemand kwijt kan :):) _O- Terwijl ik 't al tegen iedereen vertel :o :D (behalve vrienden/familie in NL, eerst even afwachten hoe alles loopt...)

Korte situatie schets: Ik zit voor mijn studie in Toulouse sinds september. 7 februari op een feestje waar ik door mijn huisgenootje mee naar toe was gesleept een jongen leren kennen. Heel de nacht mee zitten kletsen daar op dat feestje, aan 't eind vroeg hij m'n nummer en of hij mij mocht zoenen. Hij had best wat op dus dat heb ik toen niet gedaan. De volgende dag wat berichtjes verstuurd. 10 Februari ben ik naar NL gevlogen voor 2 weken vakantie, af en toe contact via FB. Vorige week dinsdag onze eerste echte date. Zijn we wat wezen drinken in de stad, errug gezellig, daarna langs de rivier terug gelopen richting metro.. Errug romantisch, waarbij hij dus poging 2 waagde en we dus hebben gezoend :D Daarna weer wat berichtje en gisteravond had hij me uitgenodigd om te komen eten. Had hij heerlijk gekookt, kaarsjes, alles.. Lekker knus op de bank gelegen met z'n 2tjes, filmpje op.. Die we natuurlijk niet gezien hebben :+ En toen was 't ineens 00.15.. En de laatste metro vertrekt om 00.00 dus ik ben blijven slapen, niks gebeurd verder (Lang leve de rode vlag, maar dat vond ik eigenlijk wel prima, een beetje geduld kan geen kwaad!) en toen had ie vanmorgen nog heel lief ontbijt gemaakt en alles..
Dat is dus mijn verhaal in een korte versie.. En nu stuiter ik en heb ik een idiote grijns op m'n gezicht en kan niemand mijn dag nog verpesten!

Alleeeeeeeeeen.. Ik weet niet wat hij denkt?! Ik heb wel besloten dat ik niet ga denken aan 't feit dat ik over 3 maanden weer naar NL ga maar echt gewoon even hier van te genieten.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 00:56

Aaaah super leuk Maartj! Ik weet precies hoe je je voelt!
Ik heb me een tijdje terug ook gemeld hier, maar helaas heb ik geen contact meer met die jongen.. Beetje raar gegaan allemaal.
Wel een heeeele leuke andere jongen leren kennen, een paar keer gezien en gezoend..
We hadden ook heel leuk contact op de app, maar opeens na dit weekend appt hij bijna niet meer of doet heel kortaf, weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik heb zondag gevraagd wat er is omdat hij opeens zo kortaf en anders doet, maar hij zei maak je niet druk er is niks ben alleen een beetje zat (we hadden een feestje gehad eerder die dag)

Nu maar eens even af wachten of ik nog wat hoor, ik heb voor het laatst geappt vanavond en het berichtje is wel gelezen, hij is ook een aantal keer online geweest, maar ik krijg geen antwoord.... -O-

Maar ik geniet lekker met jullie mee en ik hoop dat ik ook snel weer een puber gevoel krijg haha!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:31

He balen annibel! -O- Net als het zo leuk lijkt! Nou ja, misschien heeft ie er wel een hele goeie reden voor uiteindelijk... En anders is ie toch maar een l*l ;)

Hier nog steeds alles heerlijk :j Ik heb wel de laatste weken dat ik waanzinnig slecht slaap maar dat heeft weinig met hem te maken, heb het ook als ik alleen slaap. Maar daar word ik dus best chagrijnig van af en toe :+
Binnenkort gaan we naar het theater, ik heb hem niet verteld wat we gaan doen maar ik hoop heel erg dat ie het wel leuk vindt... :) Ik gok van wel, maar goed, zal je net zien... Hij zal allicht het gebaar waarderen dus dat zit sowieso wel goed. Ik ben nog steeds een blij meisje!

Laatst was ie dronken en dan komen echt zijn diepste gedachtes eruit :o en ineens had ie het over "en over een paar jaar, dan gaat het nog steeds goed, of we dan nog steeds apart wonen of samen een plek hebben, bladiebla" Aan de ene kant echt schrikken, aan de andere kant fantaseer ik daar soms ook over hoor, dat we samen een huisje zouden hebben hier in het centrum ofzo... Echt zo tof lijkt me dat :o

De banner is trouwens van Lexa hier _O- like, wut.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:33

Magrathea schreef:
De banner is trouwens van Lexa hier _O- like, wut.

Bij mij ministerie van defensie. Hoop dat dat niets over m'n liefdesleven zegt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:30

Annibel, laat die jongen maar een beetje op jou jagen hoor, geniet van de leuke tijd samen en wacht het rustig af.

Magrathea, mijn vriend is ook zo als hij dronken is. Maar ik ook, dat scheelt :')

Doubtless, je hebt hem toch wel een verklaring van goed gedrag laten opvragen?

Wij waren gisteren naar Katy Perry, echt ongelooflijk tof. Gewoon echt een spektakelshow, achteraf wel jammer dat we zitplekken hadden dus volgende concert gaan we lekker staan :D

Nu zie ik hem pas zondag weer, druk met werk meh. Ga ik heel veel girls time inplannen, ook goed.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:37

_O- Een VOG hahahaha. Duidelijk.

Katy Perry? Ik dacht dat die van jou zo metal was :o Doe vooral je ding, maar het was niet het eerste waar ik aan dacht bij jullie haha.

Vanavond moet ik naar hem toe racen om halfacht want we gaan iets doen :o ik ben heeel benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:38

We vielen ook wel een beetje uit de toon. Maar ze is echt een coole artiest, niet per definitie mijn soort muziek maar de show is echt tof. [naam] gaat 2 april mee naar Awakenings :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:49

Lieveli je hebt je profielfoto veranderd! Nu herken ik je niet meer per direct _O- (Ik ken je uit het piercingtopic)

Wat schattig Magrathea, das vaak met dronken mensen, dat ze ineens gevoelens gaan uiten :D

Hmm afwachten maar Annibel.. niet leuk :(

Das 't voordeel hier, ik heb m'n whatsapp op m'n NLse nummer laten staan dus met mijn Franse nr doe ik alleen sms-en, kan ik mooi ook niet zien of hij 't heeft gelezen, hoef ik me daar niet druk om te maken :+
Ik zie 'm van 't weekend weer als 't goed is! Nog niks concreets afgesproken maar ik vroeg wat ie vanavond ging doen en of ie zin had om naar de bios ofzo, zegt ie: Nee, ik ben echt super moe, en ik vind het fijner als we elkaar van 't weekend zien en ik dan uitgerust ben! 8-)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:30

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 01:45

Dat ga ik zeker doen lieveli en maartj!
Hij heeft me niks meer gestuurd ik wacht wel af, en anders geen hand vol maar n land vol. Al het heb ik t er wel heel moeilijk mee hoor!!

Oeh koken is niet mijn sterkste punt dus kan daarmee niet helpen haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 02:02

Ja afwachten is vreselijk. Ik snap je helemaal :/

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:31

Haha koken is lekker maar ik kan echt geen Hollandse pot koken :') Misschien andijviestamppot met kaas en champignons?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:09

Blegh. ;(

Vandaag gaat ie weer terug naar het noorden. Het is maar voor een paar dagen, en het is niet het eind van de wereld... Maar het was echt een perfecte dag geweest voor een kop koffie op een terrasje en hierna wordt het weer slecht weer. Maar vandaag kon het niet, want we hadden uitgeslapen en toen moest ie naar huis omdat hij anders niet voor het eten "thuis" zou zijn.
Ik snap echt wel waarom ie elk weekend terug gaat, sowieso heeft ie z'n werk en zijn vrienden en er speelt nog het eea, maar het steekt toch elke vrijdag weer dat ie weggaat omdat ie liever "thuis" is. ;(

Wel een goeie manier om van je maandagblues af te komen: maandag is tegenwoordig de leukste dag van de week. Dan is m'n vriendje er weer. <3

Ik besef me ten volle dat ik volgens mij in m'n handjes mag knijpen in vergelijking met sommigen hier, maar toch... Ik voel me nu wel een beetje zielig :o

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:20

Anoniem schreef:
Ja afwachten is vreselijk. Ik snap je helemaal :/

Het wachten is beloond! :o Ik kreeg gister opeens een berichtje, hoe het gaat en dat hij echt heel druk was met werk.. Had er totaal niet meer op gerekend, maar ben toch wel weer een beetje blij..

Ah dan duurt het weekend wel lang @Magrathea! Maar voor je t weet is het weer maandag! :(:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:22

*\o/* Hoera Annibel! En nu? Ga je al daten, ennudan? ;)

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:31

Magrathea schreef:
*\o/* Hoera Annibel! En nu? Ga je al daten, ennudan? ;)

Nou ik ga er iig niet meer naar vragen want ik verwacht helemaal niks..
Het is leuk als het gebeurd en anders maar niet!
Ik vond nog een mooie uitspraak op Facebook van de week die wel klopt vind ik ;
Wanneer 'liefde' op je deur klopt, doe dan niet meteen open.
Er zijn mensen doe zich gedragen als kinderen, ze kloppen aan en gaan daarna weg..

Dus ik zie wel wat er gebeurd! Al hoop ik wel dat alles goed komt :o

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:37

Hmm, dan vrees ik dat ik liefde via mijn balkon naar binnen is geklommen ofzo :o

Oh vanmiddag ook: hij had vannacht een sleutel geleend omdat hij later thuis zou komen. Maar hij sliep wel bij mij. Daarnet vroeg ie of ik de sleutel nog terug wilde := Het kwam zo onverwacht dat ik later pas bedacht dat het misschien wel een dubbele bodem was, hihi. Maar het is mijn hardloopsleutel... Dus die moest ik wel terug :o
Maar goed, het is een prachtige dag vandaag. Straks maar even langs de sleutelmaker fietsen dan. :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:50

Wel lief magrathea.. Idd even langs de sleutelmaker :) Wel lastig als hij elke keer het weekend weer terug gaat, maar wat je zegt: Het maakt de maandag een stuk leuker *\o/*

Wel fijn annibel dat hij uiteindelijk toch een berichtje heeft gestuurd! En idd laat hem de volgende stap maar zetten :)

Ik heb de boodschappen gedaan! Het wordt uiteindelijk: Zelfgemaakte groentesoep met gehaktballetjes en daarna draadjesvlees met aardappelpuree en rode kool met appel. Hollands toch?!
Heb er wel heel heel heel veel zin in dat ie komt!

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:56

Ah leuk Magrathea! :)
Jaaa precies Maartj, ik wacht wel even af..
Lekker wat je gaat koken! Heeeel veel plezier!!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:57

Mijn vriend zit met zijn collega's in Dublin, ik mis hem nu al...
Vannacht mijn wekker gezet om 3 uur, zodat ik hem kon bellen en zeker wist dat hij zich niet zou verslapen.
Hij komt zondagavond laat thuis, moet maandag weer werken, dus ik denk dat ik hem pas maandag weer zie.
Woensdagavond was hij bij mij voor de verjaardag van mijn moeder, maar toen liep het niet helemaal lekker (lees: ik vond dat hij mij bijna geen aandacht gaf, hij was de hele tijd met mijn familie aan het kletsen).
Daardoor mis ik hem nu wel extra hoor... Morgen maar 2 uur paardrijden i.p.v. 1 uur, gaat de dag hopelijk wat sneller voorbij.