Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
morgen 2 maanden samen!
Toen mocht ik zustertje spelen.
Terwijl ik 't al tegen iedereen vertel
(behalve vrienden/familie in NL, eerst even afwachten hoe alles loopt...)
Daarna weer wat berichtje en gisteravond had hij me uitgenodigd om te komen eten. Had hij heerlijk gekookt, kaarsjes, alles.. Lekker knus op de bank gelegen met z'n 2tjes, filmpje op.. Die we natuurlijk niet gezien hebben
En toen was 't ineens 00.15.. En de laatste metro vertrekt om 00.00 dus ik ben blijven slapen, niks gebeurd verder (Lang leve de rode vlag, maar dat vond ik eigenlijk wel prima, een beetje geduld kan geen kwaad!) en toen had ie vanmorgen nog heel lief ontbijt gemaakt en alles..
Net als het zo leuk lijkt! Nou ja, misschien heeft ie er wel een hele goeie reden voor uiteindelijk... En anders is ie toch maar een l*l
Ik heb wel de laatste weken dat ik waanzinnig slecht slaap maar dat heeft weinig met hem te maken, heb het ook als ik alleen slaap. Maar daar word ik dus best chagrijnig van af en toe
Ik gok van wel, maar goed, zal je net zien... Hij zal allicht het gebaar waarderen dus dat zit sowieso wel goed. Ik ben nog steeds een blij meisje!
en ineens had ie het over "en over een paar jaar, dan gaat het nog steeds goed, of we dan nog steeds apart wonen of samen een plek hebben, bladiebla" Aan de ene kant echt schrikken, aan de andere kant fantaseer ik daar soms ook over hoor, dat we samen een huisje zouden hebben hier in het centrum ofzo... Echt zo tof lijkt me dat 
like, wut.

Een VOG hahahaha. Duidelijk.
Doe vooral je ding, maar het was niet het eerste waar ik aan dacht bij jullie haha.
ik ben heeel benieuwd.
(Ik ken je uit het piercingtopic)

Misschien andijviestamppot met kaas en champignons?

Anoniem schreef:Ja afwachten is vreselijk. Ik snap je helemaal :/
Ik kreeg gister opeens een berichtje, hoe het gaat en dat hij echt heel druk was met werk.. Had er totaal niet meer op gerekend, maar ben toch wel weer een beetje blij..
Hoera Annibel! En nu? Ga je al daten, ennudan?
Magrathea schreef:Hoera Annibel! En nu? Ga je al daten, ennudan?
Het kwam zo onverwacht dat ik later pas bedacht dat het misschien wel een dubbele bodem was, hihi. Maar het is mijn hardloopsleutel... Dus die moest ik wel terug
Wel lastig als hij elke keer het weekend weer terug gaat, maar wat je zegt: Het maakt de maandag een stuk leuker