HuisHoudBeurs 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 00:30

Rebecca schreef:
Let wel op de datum van de extra renske die moeten bijna op :) , moeder heeft ook de extra blikjes gekregen het speeltje is helemaal het einde bij haar bijna 1 jarige poes!

Welke, de kattenblikjes? Want Renske hondenvoer was grotendeels nog prima houdbaar. Eentje tot mei ofzo maar dat is wel te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 01:07

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Let wel op de datum van de extra renske die moeten bijna op :) , moeder heeft ook de extra blikjes gekregen het speeltje is helemaal het einde bij haar bijna 1 jarige poes!

Welke, de kattenblikjes? Want Renske hondenvoer was grotendeels nog prima houdbaar. Eentje tot mei ofzo maar dat is wel te doen.

De poes , tot maart daarom gratis erbij :) kan best zijn dat alleen die dag die batch weggeven werd

Roosje01

Re: HuisHoudBeurs 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 01:56

Toen wij aankwamen werd er alleen koffie uitgedeelt buite dit was rond half 12. Food en drinks heeft wel fijne aanbiedingen en de blokker ook om te shoppen dat vind ik leuk. Maar verder vond ik het gewoon een stuk minder dan 2 jaar terug toen vond je veel meer aanbiedingen was- en schoonmaak middelen bijv. Kreeg wel veel flyers overal, maar nergens samples of iets behalve bij persil en witte reus. Mijn ervaring was dit maal gewoon minder dan 2 jaar geleden.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 07:50

Zo hè wat een dag ben nu nog kapot!!!
ik heb vooral veel geshopt op de 9 maandenbeurs HHb zelf viel tegen dit jaar...wel heb ik nog een Tasimo gekocht(senseo was net stuk gegaan hsha)
ik was al met al half 10 weer thuis...wat een file daar bij Adam....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 09:56

Ik heb vorig jaar buiten toch aardig wat flyers in mijn handen gekregen. Gratis spul bij de Jumbo (alleen die wisten nergens van :') gingen ze bellen naar het hoofdkantoor), gratis spul bij de Lidl enz. enz. En vorig jaar 2,50 voor een fles wasmiddel en dan kon je aan het rad draaien. Heb de fles nog staan zelfs :))

Hoe zit het nu bij de scapino? Je krijgt met dat kortingsboekje geen goedkope schoenen, maar een shopper gratis?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:37

Alwiene schreef:
Rebecca schreef:

Ja, de 'gratis' kattenblikjes zijn niet meer zo lang houdbaar (ik dacht 2 weken?) daarom gaven wij ze ook weg. :) Verder nog niks mis mee hoor!

Maar jeetje je hebt zo te lezen veel gekocht! :oo Leuk!
Ben je trouwens nog op de foto geweest bij Renske? :Y)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:42

Froukje_J schreef:
Zo hè wat een dag ben nu nog kapot!!!
ik heb vooral veel geshopt op de 9 maandenbeurs HHb zelf viel tegen dit jaar...wel heb ik nog een Tasimo gekocht(senseo was net stuk gegaan hsha)
ik was al met al half 10 weer thuis...wat een file daar bij Adam....

Wij hadde geparkeerd bij abcoude en laatste stukje met de trein. Maar idd ook daar overal file ook rondom utrecht daar was de motorbeurs ofzo. Was ook pas om 9uur thuis.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:43

Ik ga vanmiddag :) wij hebben een kaartje voor de avond vanaf 5 uur nu samen met mijn moeder :D

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:44

Ik ga vandaag met een vriendin. Wij zijn onderweg. Hadden verkeerde bus in Amsterdam genomen dus zijn verdwaald

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:56

Wij gaan morgen. Ga voor het eerst dus ben echt benieuwd!

Waar vind ik op de website dan die pagina voor de kortings coupons?? 8)7

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:59

Ik ga vandaag onverwachts toch nog :D
Zou vorig jaar gaan, maar vlak ervoor liep ik ineens op krukken.
Dus nu als nog even gaan :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:01

Maris89 schreef:
Wij gaan morgen. Ga voor het eerst dus ben echt benieuwd!

Waar vind ik op de website dan die pagina voor de kortings coupons?? 8)7

Er liggen boekjes met coupons bij de ingang.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:04

Ik was gisteren voor het eerst geweest.

Vond het best leuk voor een keer, het is een beetje echt een markt idee. Wel leuke dingen gekocht en gehad van mijn moeder, mooie horloge, armband, bedels voor aan mijn armband, ketting en verder nog veel eten haha. Zelf zou ik persoonlijk volgend jaar niet gaan en zou dan gewoon een lekker dagje gaan winkelen, tenzij iemand mij meevraagd naar hhb dan zou ik wel mee gaan haha.

Trouwens die trolleys, moeten ze echt verbieden!!!!! En mensen die ineens voor je neus stil staan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:06

WiskyBokjes schreef:
[naam] schreef:

Welke, de kattenblikjes? Want Renske hondenvoer was grotendeels nog prima houdbaar. Eentje tot mei ofzo maar dat is wel te doen.[/quote
Ja, de 'gratis' kattenblikjes zijn niet meer zo lang houdbaar (ik dacht 2 weken?) daarom gaven wij ze ook weg. :) Verder nog niks mis mee hoor!

Maar jeetje je hebt zo te lezen veel gekocht! :oo Leuk!
Ben je trouwens nog op de foto geweest bij Renske? :Y)

Ja is vol smaak opgegeten , dacht al die jaren dat renske alleen een honden lijn met voer had

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:06

ik ben gisteravond geweest!
helaas niet alles kunnen zien, dus volgend jaar willen we de hele dag gaan!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:17

Oh idd mense die voor je neus stil gaan staan!

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:38

Pfff dit kan alleen ons overkomen :')
Staan voor de Rai, vriendin haalt kaartje uit dr tas, roept mijn moeder ineens: 'Poedersuiker! Ik ben de kaartjes vergeten _/-\o_ '. Dus ik zit nu in de trein terug om de kaartjes op te gaan halen!

Ach, het scheelt dat ik in Zaandam woon, scheelt heen en weer 90 minuten. Kom tenminste niet uit Friesland ofzo!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:39

Die warmtelepels zijn op zie ik in de mail. Had ze voor mn schoonzus mee willen nemen. Voor Jan met de Korte Achternaam geregistreerd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:40

Oh heerlijk zulke moeders hahah , gelukkig maar dat je dichtbij woont!

Ja mensen die zomaar op de rem gaan staan en kletsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 13:40

Sammie schreef:
Die warmtelepels zijn op zie ik in de mail. Had ze voor mn schoonzus mee willen nemen. Voor Jan met de Korte Achternaam geregistreerd :')

Scapino praktijken :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:08

Rebecca schreef:
Sammie schreef:

Scapino praktijken :')

Nou inderdaad, ook van kruidvat knap slordig. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon te kunnen leveren wat je belooft?

Viel me bij ik geloof de Slimme Reus stand al op, dat dat meisje erg zuinig wilde zijn op haar samples omdat ze er de hele dag nog mee moest doen. Dan denk ik, kom op bedrijven, zorg gewoon dat er genog is als je wat uit gaat delen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:41

Idd :n

Jaren terug was er gratis kuipjes koffiemelk , je kreeg een stempel als je al gehaald had. Dus Broer erheen , zus erheen , moeder erheen toen ik erheen en toen ging broer stempel wissen dus nog een keer :') , we kwamen thuis met een flinke voorraad koffiemelk _O-

The good old times toen broer nog mee ging ^)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:22

Heb de lepels wel :) vroeg opgehaald.
Nu weer thuis, was het wel zat

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:24

Ik ga vanavond, iemand nog do's of dont's ik ga voor het eerst namelijk.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:47

Zeker minimaal 1 rondje door de drankenhal lopen! Uitkijken voor mensen met trolleys die over je voeten rijden, en verder, laat t gewoon lekker over je heen komen!