leven en latenleven. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
0152141488 schreef:Kinderen/Pubers zijn makkelijk beïnvloed door mensen waar ze tegen opkijken of aanbidden (heb even geen ander woord er voor).
De meisjes rond de 14/15/16 zien nu allemaal perfecte meisjes op internet (via Facebook, Intagram enz), dat willen ze ook. Ze zijn opgeroeid met het internet. Ze ervaren het anders...
Zelf begrijp ik zelf niet zo goed, dit is een harde zin maar waar ging het mis ?
Ik ben blij dat ik van een andere generatie afkom, heb gelukkig een klein beetje van het ''internet'' mee gekregen.
Ik draag nu als 25 jarige standaart foundation en vaak mascara en ook sinds een half jaar met regelmaat lippenstift (felrode) wat ik er erg classy uit vind zien. Krijg daar ook vaak complimenten over. Maar er zullen ook vast mensen zijn die het niks vinden 
KarmaWitch schreef:Ik ben ook jonger dan jou lieveli, maar echt ermee opgegroeid? Nopes... ik was 7/8 jaar toen ik zelf een beetje achter de computer mocht & 11 ofzoiets toen ik af en toe achter internet mocht...
Verder speelde ik buiten. Bestond er nog geen facebook en hyves en instagram... ik had pas een telefoon toen ik naar de middelbare ging. Maar geen mooie luxe telefoon.
Dus de term jonger dan... gaat in dit geval niet op Lieveli
ik had iig rond mijn 14e een hyves acount haha.
iig niet zoals wij het nu kennen haha. Ik kwam wel als kind op de computer om spelletjes te spelen als "redcat"
erg leuk. Verder hadden wij wel als 1 van de eerste in de omgeving internet over de telefoonlijn, maar daar maakte ik echt nog geen gebruik van. Het was nog "onbelangrijk". mijn eerste telefoon was uiteraard de Nokia 3310 en ik was toen 14
Ketaki schreef:ik moet eigenlijk best wel lachen om dit topic, tiener zijn en eruit willen zien als 20er.
ik word september dit jaar 30,
helaas als ik alcoholische drank wil halen, moet ik mn ID/paspoort nog laten zien.
ze schatten me nog steeds 24.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb trouwens praktisch nooit make-up op.
....
KarmaWitch schreef:Ik ben ook jonger dan jou lieveli, maar echt ermee opgegroeid? Nopes... ik was 7/8 jaar toen ik zelf een beetje achter de computer mocht & 11 ofzoiets toen ik af en toe achter internet mocht...
Verder speelde ik buiten. Bestond er nog geen facebook en hyves en instagram... ik had pas een telefoon toen ik naar de middelbare ging. Maar geen mooie luxe telefoon.
Dus de term jonger dan... gaat in dit geval niet op Lieveli

muntdrop schreef:Ik draag wel make up.
Zo, krijg ik nu een taart? Of is dat alleen voor de mensen die geen make up dragen?

Volgensmij baseren heel veel mensen uit dit topic die zo'n negatieve mening over make-up hebben hun mening op hoe zij zelf de kwast weten te hanteren, niet zo goed dus (wat logisch is als je haast geen make-up draagt). Of op mensen waarop je overduidelijk ziet dat ze make-up gebruiken en dus degenen die het niet goed aanbrengen of verkeerde kleuren kiezen. Laatst bijvoorbeeld ging ik make-uploos naar mijn werk en een collega vond me er zo anders en bleek uitzien maar wát er nou precies anders was wist ze niet. Nou geen make-up dus. 
) iedereen mooier en frisser eruit zien (mits goed aangebracht hè
) met een beetje make-up.