Izmir_Condor schreef:Ja hoor, kom maar halen.Of gewoon helemaal niet voeren. En vierendelen.
(Note to myself: [naam] vragen of ik Kim mag lenen)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KoudbloedKim schreef:Izmir_Condor schreef:Ja hoor, kom maar halen.Of gewoon helemaal niet voeren. En vierendelen.
(Note to myself: KoudbloedKim vragen of ik Kim mag lenen)
Izmir_Condor schreef:En wederom, een paar uurtjes niet op Bokt en ik moet ineens foto's van glow in the dark tampons met jeukpoeder gaan maken. Whaaaaaat? Haha jullie zijn geweldig. Ik dacht dat ik veel fantasie had...![]()
Vriendlief is dus al de hele dag vrij vandaag, heb 'm al in bad gelegd en de föhn op het randje ernaast gelegd maar dat maakte niet zoveel indruk..
Nog maar max 1 week en 6 dagen!
Dan zegt ie snel genoeg wat het is
Seventje schreef:*Stap even uit de mee lees modus*
Zeggen, schaaaaat?, op een heel lief toontje.. Hem vervolgens lekker maken met een zinderende voorstel in een sexie lingerie setje voor een spannende avond.
Om dan straks gewoon lekker je dekens over je heen te trekken en te zeggen.. Welterusten!
Nog 2 weken wachten..
NathalietjeB schreef:Wat een volhouder heb je ts
WillBokkers schreef:Ik heb nog wel een zéér agressieve techniek voor je als je toch erachter wilt komen??
Hij valt altijd te proberen! :
[ Afbeelding ]
) en mijn befaamde pruillipje-met-grote-blauwe-puppyogen werkt ook niet
secricible schreef:Ik zou dees eens doorlezen: [LZP] Mysterieuze post van een aanbidder...
Dan valt 2 weken ineens hartstikke mee. Ik zou doen alsof het je niet meer intereseert, dat je hte niet interessant vindt, haha.