Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:25

Izmir_Condor schreef:
Ik vind het lijfje van deze zoooo mooi! <3

Beetje jammer dat ik er zelfs met m'n maatje 34 waarschijnlijk niet eens in pas..

[ [url=m/MFldDS.png]Afbeelding[/url] ]

edit: moet ik natuurlijk wél de foto erbij plaatsen :')

Wauw zo'n lijfje wil ik ook <3

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 11:28

Izmir_Condor schreef:
Ik vind het lijfje van deze zoooo mooi! <3

Beetje jammer dat ik er zelfs met m'n maatje 34 waarschijnlijk niet eens in pas..

[ [url=m/MFldDS.png]Afbeelding[/url] ]

edit: moet ik natuurlijk wél de foto erbij plaatsen :')

Ik heb eens gezien dat iemand deze gekocht heeft via internet. Nooooooit zo mooi als op het plaatje... Het leek wel een plastic zak. Geloof dat je deze op ebay kon kopen ..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:31

Mooie jurken komen er voorbij!
Wij zijn maart 2010 getrouwd. Week ervoor sneeuwde het nog en was het prachtig weer. Dus ook vaak mijn jasje uit gehad. Hij heeft een heel dun bandje om de nek. Details zie je niet echt goed. Hij hangt nog steeds op een paspop in onze slaapkamer :+:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:33

Ik heb nogal een tic voor regenbogen, en zou áls ik ooit ga trouwen wel een combi willen maken van een traditionele witte jurk met regenboog tule er onder oid, of een regenboog jasje/bolero oid erbij.

Vond bijvoorbeeld deze tekening, en de meest rechtse jurk vind ik qua idee echt heel leuk :j

Afbeelding

Sure_lee

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:33

Wat een gaaf idee blijheid!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:35

_Sannee schreef:
Ik heb eens gezien dat iemand deze gekocht heeft via internet. Nooooooit zo mooi als op het plaatje... Het leek wel een plastic zak. Geloof dat je deze op ebay kon kopen ..

Haha ja inderdaad! Dat was zo'n heeeeule lelijke groene, echt heel erg. :')
Maar goed, denk dat je hem echt wel ergens kunt krijgen, maar dan wel enorm veel geld kwijt bent. Ik denk niet dat ik zelf in zo'n model zou trouwen, heb daar veel te brede schouders voor.. Beetje jammer dat vriendlief echt verliefd is op deze, hij heeft iets met kant haha :Y)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 11:37

Izmir_Condor schreef:
_Sannee schreef:

Haha ja inderdaad! Dat was zo'n heeeeule lelijke groene, echt heel erg. :')
Maar goed, denk dat je hem echt wel ergens kunt krijgen, maar dan wel enorm veel geld kwijt bent. Ik denk niet dat ik zelf in zo'n model zou trouwen, heb daar veel te brede schouders voor.. Beetje jammer dat vriendlief echt verliefd is op deze, hij heeft iets met kant haha :Y)

Hahaha, klopt inderdaad. Een groene die recht onderuit liep als een plastic zak.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:38

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:39

Wauw ja ik ga volgen. Vroeger wilde ik altijd een jurk waarin Sisi trouwde. Nog steeds erg mooi, maar ben nu een beetje van die lang en slanke kanten jurken. Om bij weg te smelten. Ben zelf alleen niet zo lang en slank dus daar moet nog wat aan gaan gebeuren. :j Ik trouw overigens nog lang niet haha. Maar mn vriend weet wel dat ik ooit wil trouwen.*\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:40

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:42

_Sannee schreef:
Hahaha, klopt inderdaad. Een groene die recht onderuit liep als een plastic zak.

Afbeelding

:')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:42

Oh god! Dat is vreselijk!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:43

Jeetje alleen die kleur al :=

Prachtige jurken komen er weer voorbij

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:45

Afbeelding

No offense overigens!

Maar jeetje..

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:48

Jikkeee schreef:
Jaaaa ik kijk er al heel veel naar. Weet ook al precies wat ik wil, volg een paar bruidswinkels op facebook. Ben alleen nog ietsjes te jong om te trouwen :+.
Die jurk van Daenerys is ook onwijs gaaafff!!!

Dit is een beetje mijn idee van een perfecte jurk;
[ Afbeelding ]

Moet ook eerlijk toegeven dat ik soms er eentje aan mijn vriend laat zien O:). Die begint dan acuut te zuchten :')

Hier ook. Ik kijk regelmatig naar jurken en volg ook winkels op facebook. Als ik er een aan mijn vriend laat zien begint ie ook te zuchten :') Wij hebben geen plannen nog maar wel binnen nu en 3/4 jaar. Merk maakt mij niks uit, wel sowieso wit.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:49

Meraki schreef:
[ Afbeelding ]

No offense overigens!

Maar jeetje..

_O- _O- _O-

Nou ja, zoiets is toch best aannemelijk als je via ebay een trouwjurk koopt. Ik zag eerder in het topic iemand die uit china een jurk had besteld, en moet eerlijk bekennen dat ik verbaasd was dat dat wel een goede, mooie jurk was...

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:50

hier een paar van mijn droom jurken.

Afbeelding
Afbeelding

en een mooie rug als deze:
Afbeelding

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:52

IxL schreef:

[ [url=m/rozVDI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5EBXd.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/n6hJxT.png]Afbeelding[/url] ]

Waaaauw die rug van die laatste!

Ik baal nu heel even (voor t eerst) van de tattoo onder aan m'n nek.. -O- Vraag me toch best af hoe dat eruit ziet in een jurk..

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 11:53

Haha die jurk van een paar reacties terug, wat vreselijk! Net zo'n groene vuilniszak inderdaad!

Hier nog twee jurken wat ik erg mooi vind voor een bruiloft op het strand in het buitenland

Maar dan lang en zonder goud, eerder een paars/grijze lint om het middel
http://fashionattractive.com/wp-content/uploads/2014/01/white-one-shoulder-knee-length-chiffon-party-dress-with-draped-mf.jpg

Dit model lijkt er een beetje op en vind ik ook erg mooi, maar dan ook weer zonder goud.
http://picture-cdn.wheretoget.it/vwzsk9-i.jpg

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 11:59

IxL schreef:

[ [url=m/rozVDI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F5EBXd.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/n6hJxT.png]Afbeelding[/url] ]

Mooi dat kant aan de bovenkant van de eerste. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 12:36

Oh gosh, ben ik even wezen slapen, zijn we 4,5 pag verder _O-
Haha die chinese jurken _O-

Ik heb dat wel vaker hoor, ga niet teveel af op de foto's van websites en bladen, want daar hebben die vrouwen in verhouding soms 2 meter lange benen. Dan zitj e naar die foto te kijken en denk ik echt mmmm hier klopt iets niet :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 12:41

Die regenboogjurken :D Fantastisch...

Vriendlief en ik horen pas twee weken bij elkaar ofzo, maar ik riep zondagavond heel spontaan dat ik nooit in een witte jurk zou trouwen, omdat wit afschuwelijk is. Kreeg ik toch een teleurgesteld gezicht. Lol! Geloof dat ik een gekleurde tule onderrok idd wel een leuke oplossing zou vinden.

Sowieso cowboylaarzen eronder, en dan van het soort waar ik ook echt met jurk en al mee op het paard kan. Vriendlief op een ander paard *fijn, zo'n vent die de liefde voor paarden deelt* en samen foto's maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 12:43

Afbeelding

Dit is typisch een foto waarvan de verhouding niet helemaal klopt :P

Michelle77

En bij die goedkope sites, zoals die groene jurk is de kans op een drama natuurlijk groot. Het zijn de officiele foto's die ze gebruiken, maar het is natuurlijk nagemaakt. Nou is niet alle namaak slecht, maar tja, als een origineel 1800/2000 kost is de kans natuurlijk groot dat een namaak van 80,- heel slecht is. Ook al zitten er flinke marges op trouwjurken, er is wel degelijk een groot verschil in materiaal etc.

Maar voor dat geld kun je natuurlijk een gok wagen.

Ik heb het niet gedurfd, de jurken die ik mooi vond waren ook op die sites rond de 130/160, risico op extra douane kosten, hier nog laten vermaken etc. Nu was mijn jurk 550,- en past zo goed dat die alleen wat ingekort moet worden. Tenzij ik meer dan 5 kilo afval dan zal die wsl ook iets vermaakt moeten worden.

_Anneruth

Owww.... als ik nou heel knap was en 1.75 lang en maatje 36 had wilde ik ook trouwen!! wat een gave jurken komen hier voorbij *D