Anoniem schreef:Tussen al die mensen die nu die foto hebben kan net zo goed iemand zitten die hem kent en laat zien wat hier allemaal gezegd wordt.....
Nouja zeggen we rare dingen dan? Ook dan vergaat de wereld niet toch...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben benieuwd wat er uit gaat komen
CRos95 schreef:Waarschijnlijk heeft ie het gewoon echt druk met school, achterstand is altijd een beetje eng, zeker als er in januari een BSA volgt (weet niet of dat bij jullie zo is). Misschien wilt ie je wel antwoorden, maar is het doordat hij het zo druk heeft een beetje kort

_Linn_ schreef:Hmmm ik krijg momenteel niet zoveel uit hem, beetje jammer. Hij zei dat die ietwat gestrest is momenteel door alle achterstanden die die weg moet werken maar er komt verder dus niet echt wat uit. Hij appt niet echt en als die wel appt dan is het amper wat en vraagt die die niet echt veel aan mij. Beetje jammer en ga er meteen door twijfelen.
Ik ga er veel te veel van twijfelen! En das echt niet fijn (bij mij ligt het dieper, stoornis).
Dus helaas!
_Linn_ schreef:Oh ook jammer joh!!! We hebben nog wel eventjes wat gepraat vanavond totdat hij ging eten en ik de basketbalwedstrijd moest gaan tafelen.
Degene die nog een foto wilde moeten dat even nogmaals laten weten want dat ben alweer vergeten en ben even te lui om het helemaal terug te zoeken
Kijk oke, als het nou de hele tijd aan het gieten is.....maar van een beetje regen ga je niet dood.... Majabeestje schreef:Hmm, doet hij geen ander voorstel om dan te gaan doen? Als het regent zeg maar, een plan B?
Want als hij jou ook zo leuk vindt als jij hem dan zal hij toch iets bedenken om jou te willen zien..