[FOTO] Show je kerst- en oud&nieuw outfit!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:21

Collie2008 schreef:
Ik baal zo he....Heb laatst via google een site gevonden, was een vrij gewone domeinnaam in nederlands met 'jurkjes' in de titel volgens mij. Ik zag daar zoveel leuke en betaalbare maar wel wat apartere jurkjes, maar kan hem niet terugvinden, ook niet in history van m'n telefoon. Ik google me suf :+

www.jurkjes.nl ?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:32

kirsten4 schreef:
Wauw, prachtige jurk !! <3 Helaas ben ik maar 1m60 dus lange jurken zijn niet weggelegd voor mij -O-

Wij vieren kerst enzo ook niet zo uitgebreid/chique dus ik koop een jurkje die niet al te duur is en ook nog naar een ander feestje ofzo aan kan :)

Ik ben ook maar 1.65 ong hoor! Ik moest voor dit gala een lange jurk dus had weinig keus.
dacht eerst ook dat het me niet zou staan maar vind t toch wel gaaf haha

kirsten4

Re: [FOTO] Show je kerst- en oud&nieuw outfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:33

Hahaha je lijkt langer! Hakken schelen wel idd! Ja voor een gala vind ik zoiets echt super mooi! :j

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:34

Ik heb 5 jurkjes besteld, maar nog niet betaald :) Binnen 14 dagen retourneren en/of betalen. Dus dan kan ik ze mooi allemaal passen en de mooiste (als die past) houden en die betalen en de rest terug doen :)
Deze zijn het geworden, al waren er nog veeeeel meer leuke haha :+

http://www.zalando.nl/even-odd-jerseyju ... p-q11.html

http://www.zalando.nl/tfnc-glen-jerseyj ... b-q11.html

http://www.zalando.nl/vero-moda-pinta-b ... s-q11.html

http://www.zalando.nl/even-odd-korte-ju ... m-q11.html

http://www.zalando.nl/vero-moda-blousej ... m-q11.html

Ben benieuwd hoe ze staan en of ze passen :j

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:43

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:44

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:49

Haha ja hakken zijn wel minstens 10cm volgens mij. Weet het niet precies. Door de jurk lijk ik ook wel langer hoor!

HenriekeJ: ligt er een beetje aan wat de rest draagt ook denk ik.
Wat is gebruikelijk? Lang of kort? Vind de paarde korte en de lange allebei erg mooi.

Zoiets zou ik wel willen voor kerst oid!
maar zonder gelegenheid ga ik zoiets niet kopen want dan blijft hij voor altijd in de kast hangen ben ik bang...
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 490188-14/

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:52

xSannee, ik had even rond gevraagd maar het is dus erg gemixed. Ik denk ongeveer dat het 50/50 is. Maakt het niet gemakkelijker :')

Die van jou vind ik ook erg leuk! Ik koop alleen ook zulke jurken voor de kerst inderdaad.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:52

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:13

HeniekeJ: dan zou ik bedenken wat je zelf fijner vind zitten! Of waar jij je comfortabeler in voelt.

Dat H&M jurkje vind ik ook leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:50

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:54

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:01

kirsten4 schreef:

Vind deze heel gaaf!

Vind die paarse van bonprix ook de leukste :j. Ben alleen wel een beetje bang dat die grove glitters heel erg "vreemd" zullen zijn in het echt. Weet niet precies waarom ik dat gevoel krijg, maar kreeg ik toen ik de glitters uitvergrootte..

xSannee: Staat je prachtig die lange jurk! Ik had je idd ook echt een stuk langer gegeven dan 165 :D

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:26

grr net een niet zo vriendelijk mailtje naar nelly gestuurd had 4 jurkjes van de 11,95 collectie besteld en betaal bijna altijd achteraf omdat er veel terug kan vaak.

Bevestiging alles gehad na 5 dagen nog niets binnen terwijl er staat 2 werkdagen. dus mailen blijk ik daar nog geen betrouwbaar genoegen status te hebben opgebouwd -:(- dus hebben niets verzonden. Alleen wel een mail gestuurd met dat de bestelling verwerkt was.

Dus maar even vriendelijk al dan niet dwingend gezegd dat ik graag de jurkjes voor de prijs van 11.95 wil ontvangen en graag een ideaal link zie dan }:) .

hopelijk doen ze het zaten er 2 bij die ik graag wilde en nu 35 euro zouden kosten.

Dus dames let op met nelly en achteraf betalen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:43

butengeweun schreef:
grr net een niet zo vriendelijk mailtje naar nelly gestuurd had 4 jurkjes van de 11,95 collectie besteld en betaal bijna altijd achteraf omdat er veel terug kan vaak.

Bevestiging alles gehad na 5 dagen nog niets binnen terwijl er staat 2 werkdagen. dus mailen blijk ik daar nog geen betrouwbaar genoegen status te hebben opgebouwd -:(- dus hebben niets verzonden. Alleen wel een mail gestuurd met dat de bestelling verwerkt was.

Dus maar even vriendelijk al dan niet dwingend gezegd dat ik graag de jurkjes voor de prijs van 11.95 wil ontvangen en graag een ideaal link zie dan }:) .

hopelijk doen ze het zaten er 2 bij die ik graag wilde en nu 35 euro zouden kosten.

Dus dames let op met nelly en achteraf betalen

Nooit problemen mee gehad. Klarna is het toch? Wel heb ik horrorverhalen gehoord over het retourzenden.. Daarom bestel ik alleen goedkope jurkjes (die bij niet passen rechtstreeks naar mijn zusje gaan) of kleding van de Vera Moda waarvan ik de pasvorm weet.

Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:51

Pas nog bij nelly.com besteld... Ook achteraf betaald maar geen problemen mee gehad, had ook nog ni eerder besteld daar...

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:15

Ben 26 en bestel vaker via klarna en gaat altijd goed. Dat ze het weigeren bij een eerste bestelling kan ik begrijpen maar stuur dan geen bevestigings mail. :Y)
Laatst bijgewerkt door butengeweun op 25-11-14 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:15

Klarna gaat vaak fout inderdaad vooral met retour, en Nelly levert niet snel nee. Ik heb meerdere keren 2/3 weken moeten wachten en 2x gezeik gehad met retour daarom bestel ik er niet meer.

Laatste keer liepen mijn aanmaningen op tot 75 euro terwijl ik nog 120 euro terug moest krijgen van Nelly... toch knap.

Ik kijk vaak welk merk het kledingstuk is en dan probeer ik het ergens anders te kopen, of zoek gewoon wat anders leuks uit. River Island heeft ook eigen webshop en verkoopt bijv ook hele leuke jurkjes!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:18

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:19

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:22

Needje, laat je even weten hoe die bevalt? :)

Deetjeeuh, die is ook echt heel gaaf!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:23

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:39

xSannee schreef:
Wat vind ik het jammer dat wij kerst / oud en nieuw niet vieren met uitgebreide jurkjes en dingetjes!
Meestal doe ik gewoon een mooie blouse met mooie broek aan.
Dit jaar werk ik hoogstwaarschijnlijk alle dagen dus hoef ik al helemaal niets aan te schaffen..

heb wel deze jurk aangehad met gala vorige week.
[ Afbeelding ]

Maar ik zie zooo veel leuke korte jurkje overal voorbij komen. Maar zou niet weten wanneer ik die dan ga dragen als ik ze koop en ik toch geen uitgebreid kerst en oud en nieuw vier haha.

Waar heb je die weg <3 ?? Wauuww

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:12

LHS13 schreef:
CharxHebe schreef:
Ik vind deze ook wel erg leuk...

http://www.vd.nl/dames/jurken/new-look/ ... +price_var

Maar ben bang dat hij tekort gaat zijn..

Hoi! Ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat new look jurkjes altijd wel kort "vallen".

Dankjewel voor de tip :) ga ik niet doen dus haha. Gisteren naar de musical dreamgirls geweest, wat een jurken <3 die zou ik wel willen voor kerst / oud en nieuw haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:14

sharon488 schreef:
xSannee schreef:
Wat vind ik het jammer dat wij kerst / oud en nieuw niet vieren met uitgebreide jurkjes en dingetjes!
Meestal doe ik gewoon een mooie blouse met mooie broek aan.
Dit jaar werk ik hoogstwaarschijnlijk alle dagen dus hoef ik al helemaal niets aan te schaffen..

heb wel deze jurk aangehad met gala vorige week.
[ Afbeelding ]

Maar ik zie zooo veel leuke korte jurkje overal voorbij komen. Maar zou niet weten wanneer ik die dan ga dragen als ik ze koop en ik toch geen uitgebreid kerst en oud en nieuw vier haha.

Waar heb je die weg <3 ?? Wauuww

Hij is van nelly.com!
Merk is John Zack oid. Heb nu even niet de link bij de hand want zit op mn telefoon.

Ik had deze besteld en meteen betaald en kreeg m na 5 dagen binnen. Ik heb verder ook alleen maar positieve ervaringen met nelly. Ook met het terugsturen en geld retour. Geld terugkrijgen duurt wel iets lang maar kreg t wel gewoon.