Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:10

Ik kan mij trouwens ook ergeren aan (te) dikke mensen die paardrijden.. Arme beesten :n

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:11

Boself schreef:
MissDD schreef:
- Opdringerige mensen die ongevraagd in je persoonlijke ruimte komen staan.
- Mensen die geen filter hebben (doelend op mensen die alles maar zeggen wat er in hun opkomt zonder rekenschap te houden met de toehoorders)

Dit. :r

Dit soort mensen op 'weggeefhoek'- facebooksites. :') (Met het bijbehorende taalgebruik)
[ Afbeelding ]

'steeki hem maar in je reet anita' _O- :)) Ik vind dit echt zo'n plaatje wat Kakhiel gemaakt zou kunnen hebben. Dat ga ik voortaan als argument gebruiken in bokt discussies als ik niet meer weet wat ik moet zeggen := vooral met die 'anita' er nog achter.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:12

Wat een heerlijk topic :') Ik heb ook wat ergernissen:

- Mensen die bij een bushalte gewoon voor je gaan staan terwijl je al bijna op t randje staat
- Mensen in de bus/trein te harde muziek op hebben
- Mensen die random stil gaan staan in een drukke stad of waar dan ook
- Automobilisten die geen richting aanwijzer aan doen, of zo maar de auto voor je eigen auto gooien

En nog meer irritaties maar vele staan al aangegeven in het topic :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:13

Die 'steeki' maakt het af. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:14

Steeki :') , steeki los?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:16

Van die idiote meiden die in het bos je keihard in galop voorbij komen omdat ze dat stoer vinden... Zowel als ik wandel als wanneer ik zelf op paard zit _-:(

Schreeuwende, zeurende en vooral onopgevoede kinderen in de winkel... Oh ik kan der niet tegen!

Mensen die niet doorlopen en ook nog is midden in het pad zodat je er niet langs kan.

Mensen die dik onder de toegestane snelheid rijden of niet opletten omdat ze het te druk hebben met hun telefoon!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 00:29

Vanavond nog iets gevonden waar ik me een beetje aan erger hier op Bokt notabene...

- Mensen die een topic openen met een vraag die letterlijk in de Help staat of die al heeeel vaak in betreffend forumdeel gesteld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 01:13

Ik ben er 1 vergeten! Mijn darmen , stelletje herrieschoppers en onrust zaaiers

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 01:19

- hipsters
- tv programma's als sterren springen, sterren dansen op het ijs en als klap op de vuurpijl : sterren hangen in de paal ( of hoe dat programma ook mag heten -O- )
- mensen die over zichzelf in 3e persoon praten

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 08:30

Oh ik heb er ook nog 1 ontdekt;
mensen die in de tram naast je gaan zitten terwijl 3 kwart tram nog leeg is :') -O-

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 09:09

Ohja en ik heb als bijbaan: cassière. Nou wat een zeikerds heb ik al voorbij zien komen, of mensen die je helemaal afsnauwen. En dan komen er nog mensen bij die denken dat zij gelijk hebben : brullen ze door de winkel dat ze nog geld moeten krijgen terwijl ik het goed had teruggegeven..

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 10:12

Een bladblazer die smorgens om half 8 onder mijn raam gaat staan.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 10:53

_Lisaa_ schreef:
Oh ik heb er ook nog 1 ontdekt;
mensen die in de tram naast je gaan zitten terwijl 3 kwart tram nog leeg is :') -O-

Ik hou in zo'n tram altijd m'n tas zoveel mogelijk op de andere stoel, als hij echt vol is, dan moet er masr iemand naast me komen zitten, maar liever niet :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:08

mensen ik hou van jullie !!

ben dus niet de enige die zich ergert aan veeelll dingen :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:15

De 2 vrouwen die net bij de jumbo het hele koelschap in hun handen hebben gehad, op hun buik voor de koeling lagen etc. om alles wat op datum was eruit te halen, en dat was echt heel veel. Ondertussen tegen elkaar roepend "hahaha dit krijgen we nooit allemaal op" waarop de ander zegt "maakt niet uit joh, wat er over is flikkeren we weg"
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 03-11-14 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:20

vanmorgen kon ik er nog eentje toevoegen aan mijn ''lijstje'': huisgenoten die hun ''grote boodschap'' niet door spoelen... gatver... :r en wij hebben dan zo'n toilet met zo'n plateau... brrr

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:27

JPitty schreef:
Vanavond nog iets gevonden waar ik me een beetje aan erger hier op Bokt notabene...

- Mensen die een topic openen met een vraag die letterlijk in de Help staat of die al heeeel vaak in betreffend forumdeel gesteld is.

De hoeveelheid vragen die je met 3 muisklikken zo opgezocht hebt.. := Als je ze er op wijst ben je een groot chagrijn of een zeikerd.

Of inderdaad die mensen die vragen of het vragen en dan toch doen wat ze zelf willen (wat dus door iedereen is afgeraden).
ANightAway schreef:
- hipsters
- tv programma's als sterren springen, sterren dansen op het ijs en als klap op de vuurpijl : sterren hangen in de paal ( of hoe dat programma ook mag heten -O- )
- mensen die over zichzelf in 3e persoon praten

Of nog erger: mensen die een verhaal vertellen alsof hun dier dat zegt.. Brrrrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:44

Maartje1990 schreef:
vanmorgen kon ik er nog eentje toevoegen aan mijn ''lijstje'': huisgenoten die hun ''grote boodschap'' niet door spoelen... gatver... :r en wij hebben dan zo'n toilet met zo'n plateau... brrr

Oh bah. :r Why?!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:53

Vjestagirl schreef:
De 2 vrouwen die net bij de jumbo het hele koelschap in hun handen hebben gehad, op hun buik voor de koeling lagen etc. om alles wat op datum was eruit te halen, en dat was echt heel veel. Ondertussen tegen elkaar roepend "hahaha dit krijgen we nooit allemaal op" waarop de ander zegt "maakt niet uit joh, wat er over is flikkeren we weg"

Vreselijk zeg, lekker ordinair. Doet me denken aan de volgende situatie:

Een paar jaar geleden was ik als begeleiding mee op een ponykamp waarbij we een dagje naar Drouwenerzand gingen. Dit is een kleinschalig pretparkje/speeltuin waarbij je onbeperkt kunt "vreten". Dit buffet bestaat voornamelijk uit vette hap en softijs. Enfin, de andere begeleidster en ik zaten op een terras een beetje achteraf, terwijl de meiden zich vermaakten. Een paar tafeltjes verderop zat een familie met een stuk of 3 á 4 grote koelboxen en wij vroegen ons al hardop af waar ze die voor nodig hadden aangezien het eten en drinken toch gratis was. Een tijdje later kregen we antwoord op onze vraag: daar kwam de eerste lading van dienbladen vol met frikandellen, hamburgers, kroketten en zachte bolletjes. Schaamteloos werd dit in de koelboxen gestopt en dit ging zo een paar rondes door. Inmiddels hadden ze wel door dat ze behoorlijk te kijk stonden maar niemand die er wat van durfde te zeggen aangezien het een hoog tokkie-gehalte had waar je geen ruzie mee wilde hebben. Toen mijn 'collega' uiteindelijk besloot om het personeel hiervan op de hoogte te brengen, wisten ze niet hoe snel ze moesten wegwezen. Helaas was de parkmedewerker net te laat, maar oooh wat was dat toch een prachtige scene geweest als ze waren gepakt. Achteraf gezien hadden we er al veel eerder wat van moeten zeggen, maar we waren in eerste instantie te verbaasd om ook maar te reageren.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe mensen zo schaamteloos kunnen 'hamsteren'. Als 't maar gratis is, blijkbaar. En de bovenal: wat moeten ze er eigenlijk mee? Het was allemaal al een keer gefrituurd dus echt lekker zal het niet meer zijn geweest.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:00

Dat alarm wat elke eerste maandag van de maand om 12 uur af gaat.. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:02

Nies_ schreef:
Dat alarm wat elke eerste maandag van de maand om 12 uur af gaat.. :')

En de kinderen die nu mee loeien buiten :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:02

nu dus :D... ik denk altijd dat dat dan júist het moment is dat iemand een aanslag zou plegen toch? Want niemand die om 12 uur die 1e maandag in paniek raakt.. Maar dat is verder off-topic :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:06

Jolien87 schreef:
Vjestagirl schreef:
De 2 vrouwen die net bij de Jumbo het hele koelschap in hun handen hebben gehad, op hun buik voor de koeling lagen etc. om alles wat op datum was eruit te halen, en dat was echt heel veel. Ondertussen tegen elkaar roepend "hahaha dit krijgen we nooit allemaal op" waarop de ander zegt "maakt niet uit joh, wat er over is flikkeren we weg"

Vreselijk zeg, lekker ordinair.

Niet alleen ordinair maar ook gewoon egocentrisch. Staat ook in de 'spelregels' van de Jumbo "De 7 Zekerheden zijn bedoeld voor alle Jumbo klanten tijdens het normale aankoopproces. Wanneer komt vast te staan dat een bezoeker misbruik wil maken c.q. maakt van de 7 Zekerheden, behouden wij ons het recht voor om niet tot gratis verstrekking van een product of producten over te gaan."

Ik hoop ergens dat ze bij de kassa tegengehouden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:07

Jolien87 Dat is dan toch niet meer te kanen? jat dan een paar dozen met bevroren frikandellen en kroketten heb je nog wat aan als je toch al tokkie bent

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:08

Oh en nog n ergernis: mensen die in een topic posten "ik heb je een PB gestuurd" of "pb". Degene naar wie je t verzonden hebt ziet dat vanzelf wel, en de rest van het topic heeft er toch niets aan om dat te weten?