Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boself schreef:MissDD schreef:- Opdringerige mensen die ongevraagd in je persoonlijke ruimte komen staan.
- Mensen die geen filter hebben (doelend op mensen die alles maar zeggen wat er in hun opkomt zonder rekenschap te houden met de toehoorders)
Dit.
Dit soort mensen op 'weggeefhoek'- facebooksites.(Met het bijbehorende taalgebruik)
[ Afbeelding ]
Ik vind dit echt zo'n plaatje wat Kakhiel gemaakt zou kunnen hebben. Dat ga ik voortaan als argument gebruiken in bokt discussies als ik niet meer weet wat ik moet zeggen
vooral met die 'anita' er nog achter.
Ik heb ook wat ergernissen:
, steeki los?
JPitty schreef:Vanavond nog iets gevonden waar ik me een beetje aan erger hier op Bokt notabene...
- Mensen die een topic openen met een vraag die letterlijk in de Help staat of die al heeeel vaak in betreffend forumdeel gesteld is.
Als je ze er op wijst ben je een groot chagrijn of een zeikerd.ANightAway schreef:- hipsters
- tv programma's als sterren springen, sterren dansen op het ijs en als klap op de vuurpijl : sterren hangen in de paal ( of hoe dat programma ook mag heten)
- mensen die over zichzelf in 3e persoon praten
Vjestagirl schreef:De 2 vrouwen die net bij de jumbo het hele koelschap in hun handen hebben gehad, op hun buik voor de koeling lagen etc. om alles wat op datum was eruit te halen, en dat was echt heel veel. Ondertussen tegen elkaar roepend "hahaha dit krijgen we nooit allemaal op" waarop de ander zegt "maakt niet uit joh, wat er over is flikkeren we weg"
Jolien87 schreef:Vjestagirl schreef:De 2 vrouwen die net bij de Jumbo het hele koelschap in hun handen hebben gehad, op hun buik voor de koeling lagen etc. om alles wat op datum was eruit te halen, en dat was echt heel veel. Ondertussen tegen elkaar roepend "hahaha dit krijgen we nooit allemaal op" waarop de ander zegt "maakt niet uit joh, wat er over is flikkeren we weg"
Vreselijk zeg, lekker ordinair.