eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 11:25

Bij het eten afruimen heb ik de restjes in de prullenbak gegooid incl, mijn bestek.... kwartje viel een minuut later pas... :+

sita12

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:18

ohhh ik had er gister ook weer 1 hoor.
was nog al moe toen ik wakker werd dus lekker dikke trui aan zwart, heel de dag gewerkt nog ergens op bezoek geweest.
kom ik rond half 7 thuis zegt mijn moeder moet dat witte merkje niet vooro je trui zitten??? kijk ik heb ik gewoon al heel de dag mijn trui binnenste buiten aan

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:43

Hahaha, dit is echt een heel grappig topic. *D

Ik vergeet ook altijd alles. Als ik weg ga, weet ik dat ik 4 belangrijke dingen mee moet nemen, dus tel ik altijd even. Als ik geen 4 dingen tel, moet ik echt goed nadenken wat ik dan vergeet (sleutels, portemonnee, papieren en telefoon) :D

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:14

Had er vanmiddag een..
Ik was aan het fietsen en toen kwam ik opeens met de gedachte dat mijn fietssleutel nog op school lag :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:23

Gister nieste een meisje op haar mouw en likte ze het er daarna weer van af. :r (23 jaar he)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:58

MarlindeRooz schreef:
Gister nieste een meisje op haar mouw en likte ze het er daarna weer van af. :r (23 jaar he)

Omg dat is echt te ranzig :wow: :wow:

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 20:21

MarlindeRooz schreef:

Jakkes.. dat doe je toch niet....ik veeg t altijd stiekem af door met mn mouw bij een voorbijganger langs te vegen....merken ze niets van als t een beetje druk is op straat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:28

Ze zag ook nog eens dat ik keek, die kop. :=

Mag haar sowieso al niet zo heel erg maar goed. :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:18

papagroom schreef:
MarlindeRooz schreef:

Jakkes.. dat doe je toch niet....ik veeg t altijd stiekem af door met mn mouw bij een voorbijganger langs te vegen....merken ze niets van als t een beetje druk is op straat.

Dat is ook nasty!! Viespeuken zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 02:18

Dat afsmeren doet me denken aan vroegah..

Ik ben altijd heel erg gepest geweest, laten we zeggen mn gehele schoolleven lang.
Toen ik op een nieuwe school nog met mn witte lammy-jas (soort leer) door de gangen liep hoorde ik een groepje al dichter naderen. Op een gegeven moment duwt iemand me in mn rug en schiet het groepje in de lach en dropen ze af. Ik dacht dat het duwen ze de gewenste voldoening had gegeven en vervolgde mijn route. Pas aan het eind van de dag vraagt een docent me wat ik op mn rug heb (het duw-incident was sochtends), ik trek mn jas uit en bekijk hem eens goed en zie me daar toch een mega grote bruine vlek zitten.. :oo Ik kon wel janken, mn nieuwe jas naar de knoppen door een aantal "stoere" banketstaaf.. Ben zonder jas naar huis gefietst (midden in de winter) omdat het groepje tegelijk met mij naar de fietsenstalling ging en ik ze niet het genot van de vlek wilde gunnen..

Zo onwijs vies voelde ik me toen, en zo vernederd dat niemand me er eerder op had gewezen.. Walgelijk.. :n

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 02:38

Dat zijn rotstreken shanna....ik hoop dat je nu een fijn pestvrij leven hebt.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:26

Iets willen zeggen en nadat ik 1 of 2 woorden heb gezegd totaal niet meer weten wat ik wilde zeggen.
Hele huis overhoop gegooid op zoek naar mijn sigaretten, om ze vervolgens in mijn broekzak te vinden.
In de winkel met de bankpas willen betalen, tot de conclussie komen dat je die vergeten bent en snel naar huis ga om hem te halen, om er dan vervolgens achter te komen dat hij in je andere zak zat.
Ergens naar toe gaan en vervolgens niet meer weten waar je naar toe aan gaan was.
De hele tijd denken aan mijn sleutels die ik niet moest vergeten uit de deur te halen, draai de deur van slot en wist totaal niet meer waar ik aan moest denk, tot de deur dus dicht viel met de sleutels aan de binnenkant.

Zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 16:42

Ik heb altijd dat ik naar beneden loop om iets te pakken, dan ben ik beneden en dan vraag ik me af waarom ik ooit naar beneden gegaan ben, vervolgens loop ik weer naar boven en denk; Ojaaaa ik moest iets pakken :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 17:30

Vanmorgen: ik wilde vandaag pepernoten bakken, hier had ik o.a. 1 eigeel voor nodig. We hadden nog 2 eieren in de koelkast liggen dus die hoefde ik niet meer te halen. En wat sta ik vervolgens klaar te maken voor ontbijt? Juist, 2 gebakken eitjes. 8)7

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:39

Ik heb een keer een washandje door de wc gespoeld. 8)7

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:21

_xrose schreef:
Ik heb een keer een washandje door de wc gespoeld. 8)7

:') _O- _O-

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 18:52

2x dit weekend...
maak ik een broodje: wil ik het beleg op de broodplank leggen en het brood in de koelkast :7 _O- _O- _O- :# |o :?

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:50

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 23:51

lisa_xxx schreef:
het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen :+

_/-\o_

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 10:48

lisa_xxx schreef:
het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen :+

:')
'Nah, jeweetwel, zo'n emmerding, waar je eten in doet en dat je het dan kunt eten en zo' (pan)
'Dat ding met die zwarte rondjes, waar vuur uit komt' (fornuis)
'Die dingen, dat je een deur kunt openmaken, in een bosje' (sleutels)
Verbijsterde gezichten zien als je meldt dat je de deur dicht gaat doen omdat de paarden er anders van tussen gaan (hek dus) en dan thuis het hek (raam) dicht willen omdat het wat fris wordt.

In de winkel staan en je portemonnee zoeken in je tas. Portemonnee weg, bedenken dat je die op tafel had gelegd en dus waarschijnlijk bent vergeten |o . Balend maar weer naar huis sloffen. Thuis jas uit doen en terwijl je je telefoon en portemonnee uit je jaszakken vist je afvragen waarom je ook alweer geen boodschappen had gedaan. -O-

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:26

Eerste biologieproefwerk op de middelbare gemaakt.
Krijg ik de toets terug.
Had ik dus hout met een d geschreven :')
Dikke rode streep erdoorheen met een grote t erachter -O-
Wel had ik het hoogste cijfer van de klas. :') :Y)

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:33

naar de fysio gaan maar een dag te vroeg zijn moet morgen pas _O-

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:52

afgelopen weekend:
Daar sta je dan bij je auto, volle boodschappen kar en autosleutels onvindbaar.
En toen zag ik ze....juist in het contact van de auto. En de deuren op slot.
Niet zo slim van mij, gelukkig kwam mijn man, mijn redder in nood, snel met de reserve sleutel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 22:19

Ohja, in dat kader heb ik ook nog wel een mooi 'eeuuhhh' moment:

Ga naar de Ikea, een kind in het wagentje, en vol laden maar. Naar de kassa, reken af, naar de auto, auto open, spullen inla..... Spullen? :? Is mijn wagentje gewoon leeg! :oo :oo

Heel snel bedenken hoe dat nu weer kan, heb wel afgerekend, maar weer ingepakt? :? Gauw weer terug de winkel in, heel fijn als je echt geen gezichten kan onthouden (of sowieso niet veel onthoudt O:) ) en je de juiste cassiere of kassa moet zoeken. Gelukkig vermoedde ik er 1, en liep een beetje vragend die kant op. De cassiere zag me aankomen, en pakte meteen een tas onder haar kassa vandaan :Y) . Dat maakte ze nou niet vaak mee, klanten die wel betalen maar de spullen laten liggen -O- :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:25

Doen ze bij de super ook.Ze bewaren het een paar dagen en dan gaat het de winkel weer in.Geen versdingen natuurlijk.