Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(23 jaar he) 
papagroom schreef:MarlindeRooz schreef:Gister nieste een meisje op haar mouw en likte ze het er daarna weer van af.(23 jaar he)
Jakkes.. dat doe je toch niet....ik veeg t altijd stiekem af door met mn mouw bij een voorbijganger langs te vegen....merken ze niets van als t een beetje druk is op straat.
Ik kon wel janken, mn nieuwe jas naar de knoppen door een aantal "stoere" banketstaaf.. Ben zonder jas naar huis gefietst (midden in de winter) omdat het groepje tegelijk met mij naar de fietsenstalling ging en ik ze niet het genot van de vlek wilde gunnen..
lisa_xxx schreef:het woord 'boom' vergeten en 5 minuten proberen te gebaren wat ik nou eigenlijk wil zeggen om uiteindelijk maar naar buiten te lopen en een boom aan te wijzen
. Balend maar weer naar huis sloffen. Thuis jas uit doen en terwijl je je telefoon en portemonnee uit je jaszakken vist je afvragen waarom je ook alweer geen boodschappen had gedaan.
Is mijn wagentje gewoon leeg!
Gauw weer terug de winkel in, heel fijn als je echt geen gezichten kan onthouden (of sowieso niet veel onthoudt
) en je de juiste cassiere of kassa moet zoeken. Gelukkig vermoedde ik er 1, en liep een beetje vragend die kant op. De cassiere zag me aankomen, en pakte meteen een tas onder haar kassa vandaan
. Dat maakte ze nou niet vaak mee, klanten die wel betalen maar de spullen laten liggen