TammyVN schreef:Sanned, ik mocht ook niet tussentijds opzeggen, tenzij ik zelf een andere huurder kon aanleveren. Heeft hij je deze optie niet gegeven? (Alsnog geen aanrader want ik vond pas een huurder 2 dagen voordat ik mijn huur zou opzeggen, dus ik zat bijna tegen dubbele huur aan te kijken).
1234, snap ik, snap ik. Ik vond Den Haag dan weer niet zo leuk. Tilburg en Arnhem lijken me ook te klein? Maar ik hoor wel dat Tilburg heel leuk is. Ga daar binnenkort nog een keer heen omdat een vriendinnetje van me daar op kamers woont
.
Den Haag zal denk ik ook anders zijn als je er op kamers woont dan als je er permanent woont xD Ik woon zelf in scheveningen, dus niet in het centrum. Dat is al een heel verschil. Zijn ook veel toeristen, vooral in de zomer.
En indd Tilburg en Arnhem zijn ook klein
maar ik vind dat fijner, kan je niet zo snel verdwalen
Tis niet zo immens druk. 
. Tilburg en Arnhem lijken me ook te klein? Maar ik hoor wel dat Tilburg heel leuk is. Ga daar binnenkort nog een keer heen omdat een vriendinnetje van me daar op kamers woont 
Maar mijn hart is voor altijd verpand aan de Amsterdamse grachten 
.
) blijf ik liever in het weekend ook hier. Ook al mis ik al mijn vrienden die ik heb achtergelaten, maar ik sleep ze gewoon vaak mee hier naar toe en doe veel met m'n collega's. Misschien zou je even met je huisgenoten kunnen overleggen, en vertellen dat je je niet heel erg thuis voelt, en of ze zich misschien aan de afspraken kunnen houden. En anders op zoek naar een andere kamer