Stephanie_M schreef:Geld geeft toch wel enig geluk ben ik altijd van mening. Ik heb van dichtbij gezien dat de beste zorg niet altijd verzekerd wordt, dan had je toch graag die extra centen op je rekening willen hebben. Hetzelfde vind ik met een kinderen, je moet ze soms dat beetje extra kunnen geven. Ik heb vroeger met kinderen van 12 in de klas gezeten, zonder zwemdiploma. Ik vind dat basisbehoeften die je als ouder moet kunnen betalen. Een paar keer per jaar dagje uit vind ik hier ook onder vallen. Dagje museum, pretpark, zwembad, strand het hoeft niet duur te zijn maar is wel een stukje opvoeding van je kind. Je leert ze hier wachten in de rij, stukje geschiedenis, ze krijgen meer lef en krijgen meer begrip voor cultuur en natuur. Veranderd je financiele situatie, na het krijgen van een kind. Letterlijk elk baantje aannemen om ze toch dat dagje uit te kunnen geven.
Goh, heb ik toch wat gemist; hoewel mijn ouders het toch aardig breed hadden ben ik nooit met ze naar een museum geweest 
Pretparken dan weer wel, maar moet zeggen dat je daar ook niks aan mist. Een hoop ellende voor een hoop geld 
Dagje bos, dagje strand, kinderboerderij is net zo leuk of leuker en kost niks