. Probeer er dan niet meer aan te komen, lukt niet altijd helaas.Nu heb ik afgelopen zomer een dure vakantie gehad en volgend jaar wrs weer een dure vakantie, dus ik probeer nu echt hard te sparen. Ik pin dan aan het begin van de maand een vast bedrag, meestal zo'n 100 euro en dat verdeel ik dan over de weken.
Iedere week heb ik dan een vast budget en als ik aan het einde van de week geld overhoudt, stop ik dat in m'n spaarpot. We hebben hier in de woonkamer ook een spaarpot staan en daar stoppen zowel mijn moeder als ik de muntjes onder 50 cent in. Die mis je niet, maar na een tijdje heb je toch een leuk bedrag

Ik woon overigens nog thuis en mijn vaste lasten staan los van die 100 euro. Ik krijg ook nog zorgtoeslag en die geef ik vaak ook wel uit. Dus in totaal geef ik dan 170 euro per maand uit aan leuke dingen/spullen etc.
Bij de ABN had ik inderdaad ook pinsparen aanstaan, maar sinds ik geen stufi meer krijg komt er op die rekening eigenlijk niks meer binnen dus schiet dat niet erg op
. 
Nog 2 weken... Uhg..