Ik vind het nieuwe plan leuk! Sluit me aan bij de tip voor een goede kapper. Het scheelt zo enorm als je door iemand geknipt wordt die er kijk op heeft!
Best lastige beslissing zeg. Ik twijfel zelf nog steeds om m'n haar tot m'n schouders te laten knippen, en dat is dan dus maar een klein stukje wat eraf gaat
Ik zou je haar laten doen als t laatste plaatje wat je postte. Ik vind dit voor de helft eraf net niks eerlijk gezegd. Wel heel stoer hoor evengoed, zou het zelf nooit doen. Maar ik denk dat het mooier is zoals op die foto.
Je hebt er echt het hoofd voor, het zou je prachtig staan
Ik vind zelf opscheer een beetje uh, apart.. Dat blonde kapsel wat je een paar pagina's terug liet zien vond ik dan wel weer prachtig! Maar ik denk niet dat dat kapsel je heel goed zou staan..
Stuur anders een foto van je gezicht in zn geheel, misschien kan ze daar ook wat knutselen Wat was ook meteen mijn gedachte: fotoshop je hoofd eens kaal volgensmij zijn er zelfs speciale sites voor
Kan wel foto maken als ik m'n haar vast naar achteren heb, geeft het misschien een beetje een beeld.
xIrlijn
Geplaatst: 14-10-14 22:23
Ik verklaarde je voor gek, tot ik de foto op pagina 8 zag staan. Het korte gedeelte staat je goed! Hup die andere helft er af
Ik zou zelf alleen vrezen voor het moment dat je haar te lang is op het in een kort kapsel te houden, maar te kort is om er iets fatsoenlijks mee te doen. Maar ach, daar groeit je haar letterlijk wel overheen
EmmaVZ
Geplaatst: 15-10-14 03:32
Stille meelezer hier probeert ook eens wat om TS te overtuigen haha Volgens mij gaat kaal/gemilimeterd je echt heel leuk staan!
Als je zo die foto ziet, zou ik het gewoon doen! Je bent constant aan het twijfelen en ik denk dat het gewoon zo in je hoofd blijft zitten totdat je het gewoon doet