Sandyislief schreef:Hahaa das ook erg
Ik had een keer een date en die gozer had commentaar op mijn rijstijl in de auto.
Ik reed 'wel een beetje hard hoor, niet zoals een meisje'
Pff was er al gelijk helemaal klaar mee.. Beetje gas extra hoiii
Owja en zn luchtje rook ook niet lekker dus deze date was vrij snel afgelopen hahaha.
Oef, mensen die over stereotypes beginnen mogen bij mij ook snel exit... zat een keer naast een jongen tijdens een kerstdiner (was geen date, maar vond m op zich wel interessant), en op tafel lagen van die christmas crackers. Die echte, waar een speelgoedje en een papieren kroontje uitkomt. Goed, iedereen aan tafel zat inmiddels voor l*l met zn kroontje, maar meneer wou die van hem niet op 'want hij is róze'
Ben geloof ik nog nooit zo hard op iemand afgeknapt. Serieus, wat voor vertrouwen heb je dan in je mannelijkheid als je denkt dat door zo'n kroontje iedereen je anders gaat bekijken
Meneer was nog 27 ook, dus geen tienerjochie meer. 

,
.

) maar niet eens beginnen aan het delen mijn boekenvullende date fails. Ik vermaak me wel met die van jullie
Vond hem echt wel leuk dus een keer wat afgesproken. Er was toen een liedje van de Red Hot Cillipeppers nogal hip dus dat had ik al eens laten vallen denk ik, dus de date komt hij met die cd aan. Gebrand uiteraard, maar maakte me niks uit ik was er blij mee. Date ging best oke, maar hij was druuuukkk
Echt hij l*lde de oren van mijn hoofd. Maar onder het mom beter dat dan dat hij helemaal niks zegt nog maar wat met hem doorgegaan. Alleen, hij was wel erg op dringerig. Hij smste me de hele dagen door, belde als ik niet antwoordde. De druppel was toen hij ineens voor mijn neus stond toen ik op vrijdagmiddag nog wat ging drinken met vriendinnen. Ik had hem helemaal niet verteld dat ik dat ging doen en dat had ik heel bewust niet gedaan. Hij vertoonde namelijk ook een beetje jaloerse trekjes en vroeg doodleuk als ik met vriendinnen iets ging doen of hij ook mee mocht: Euhnmmm nou eeuuhnmm nee
Vervolgens ging hij dan de hele tijd sms en bellen.