Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:28

Gadverdamme dieselpaard, snap zo goed dat je daar ziek van bent! Sterkte!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:36

Bleh, naar allemaal!

Ik vind de herinneringen het ergst, zo op die kerel ingesteld dat ik iedere dag wel iets vind dat me aan hem doet denken. Werkt niet :+

Ha, Xenia, jij ook hier? Ken je me nog? ;)

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:58

Sokje_6 schreef:
Bleh, naar allemaal!

Ik vind de herinneringen het ergst, zo op die kerel ingesteld dat ik iedere dag wel iets vind dat me aan hem doet denken. Werkt niet :+

Ha, Xenia, jij ook hier? Ken je me nog? ;)

Hmmmm ik kan niet uit je profiel halen wie je bent :P haha

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 23:41

Jeetje, weer wat klote verhalen. ..

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 00:44

Pffff...en dan vanavond eerst haar onder ogen komen. Zij beweert dat ze van helemaal Nniks wist en dacht dat het over was. Ik heb staan trillen van woede! Uiteindelijk ingezien dat ie gewoon tegen ons beide aan het liegen was.
Daarna hem gebeld en echt gesproken. Naar mijn idee heeft hij totaal geen spijt, beseft hij niet wat hij mij aan heeft gedaan en is het gewoon een gevoelloze zak. Hij beweert natuurlijk anders, want zijn hart ligt nog bij mij en hij heeft het niet expres of bewust gedaan (nee, het was een fantasie en gebeurde zomaar?!?). Dus echt even duidelijk gemaakt dat hij nu alles stuk heeft gemaakt en het nu echt klaar is. En dat ik hem te zwak vond omdat hij niet zelf deze beslissing kon nemen. Hij besefte nu pas wat hij had gedaan. Durfde aan de telefoon zelfs z'n excuus aan te bieden. Niet in het echt natuurlijk, want dat is te moeilijk. Echt ongelofelijk. Wat een slappeling...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 00:49

Jemig dieselpaard, wat een zak zeg.. :(:)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 02:10

Pfff niet kunnen slapen.. Na 80 keer de Facebook tijdlijn bekeken ineens een berichtje van mensen waar ik en mij ex vaak waren. Bij een vriend van hem en die ouders waren super tof. Stuurt zij me ineens een berichtje pffff tranen met tuiten als ik er nu aan denk en ook echt niet kan slapen....

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 05:59

Wat een liefdesverdriet hier! Een dikke knuffel voor allemaal :(:)

Ik ben dan voor vele hier wel van een andere generatie maar zal mijn verhaal(verkorte versie) hier ook even neerzetten!
Na een relatie (met de man van mijn leven) van enkele jaren, een zieke dochter van 10 maanden en 3 maanden zwanger ben ik op een kerstavond het huis uitgetrapt. Hij had iemand anders waar hij de feestdagen met zou doorbrengen.
Snel nog iemand gezocht die met de vrachtwagen mijn paard kon ophalen en de belangrijkste spulletjes kon meenemen en dan maar naar mijn ouders om kerstavond te vieren (moeilijk met een gebroken hart).

Binnen de maand had ik een andere woonst en nieuwe (interim) job. Ik werkte bij hem in de zaak en daar kon ik, emotioneel gezien, echt niet blijven.
Contact met hem was er nog nauwelijks, de bevalling stond ik dus ook alleen voor. Juist voor de bevalling dacht ik 'als ik dit alleen aankan, kan ik de wereld aan', die gedachte heeft me de tijd daarna ook recht gehouden.
Moeilijk was het iig, elke ding groot of klein, had zo zijn herinneringen aan een een 'gelukkige' tijd met als gevolg een maag die samenknijpt en hersenspinsels maar ik moest me sterk houden voor mijn kinderen.
Het heeft me jaaaaaren gekost om alles een plekje te geven, alles te verwerken.
Iemand vertrouwen in een relatie blijft moeilijk, de deuk die ik er aan heb overgehouden is blijkbaar erg groot.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 06:39

Wauw over heftig gesproken... o.o red je het nu wel met de 2 kinderen?

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 08:11

Ik heb het gered!
De kinderen zijn nu volwassen en het huis uit.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 08:11

Jees! Dat is helemaal heftig. :(:)

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 08:20

Je wordt er alleen maar sterker van, zo ervaar ik het toch.
Je staat er voor en je moet er door, hoe hard het ook soms is!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:28

Zo waren ook mijn gedachten destijds gerban. Ik kwam erachter dat mijn ex na een relatie van 19 jaar van alles aan het uitspoken was met een vrouw met een jong kindje. Als ik een boek zou schrijven over wat hij allemaal uitgespookt heeft, dan zouden jullie denken dat het in de categorie fictie zou vallen ;) :D
Ik was ook een wrak toen, maar opeens ging de knop om, ik was echt niet van plan om me stuk te laten maken door hem.

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:34

Willen we samen dat boek schrijven, ik krijg ook gemakkelijk 1 (of meerdere) vol en waarschijnlijk voor vele erg ongeloofwaardig!
Achteraf kan ik om veel dingen lachen, vooral de dingen waar ik hem teruggepakt heb en hij niet eens weet dat ik het was :D Wie laatst lacht, best lacht, niet?

Je laatste zinnetje is idd héél herkenbaar!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:35

Ik lees al sinds de opening van het topic mee, maar ik zal me een beetje op de achtergrond houden.

Wat een topic, er staan echt heftige verhalen in.. Ik vind het ergens heel fijn dat ik verhalen lees waarin ieder zijn gevoel beschrijft, en waarin ik mezelf kan herkennen (of het gevoel). Zo voel ik me eigenlijk al minder alleen, hoe gek dat misschien ook klinkt.

Ik zit nu zelf in een lastige fase wbt mijn 'relatie' van 5 jaar en ik weet ook niet hoe het uit zal pakken.
Ik heb ergens hele goede hoop, maar tegelijkertijd voelt alles soms heel hopeloos aan.
Ik moet zelf goed over dingen nadenken en mijn vriend(?) ook, dus de tijd gaat verder en eigenlijk staan we samen stil om het even zo te noemen.
Ik weet nu eigenlijk niet eens of ik nu in een relatie zit die op een laag pitje staat of dat het over is (maar wel de dingen van een relatie meekrijgen en het contact?), dus dat valt wel zwaar.
Heb heel veel in deze relatie meegemaakt en wil ook niet zomaar alles aan de kant gooien als er nog kansen zijn en hoop is.
Ik heb in mijn achterhoofd dat de tijd me zal zeggen of alles goed komt, of dat we dit moeten gaan afsluiten.

Ik verdwijn weer in de meeleesmodus. :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 13:04

Ik heb hem nergens mee teruggepakt. Karma heeft z'n werk wel gedaan, hij is recent van een berg in Frankrijk gepleurd.

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 13:10

Oeps! Zonder medelijden, opgeruimd staat netjes?

Nuja ik wel! Tot de kinderen het huis uitgingen heeft hij het ons lastig gemaakt op alle vlakken, ik moest dus wel iets doen...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 14:02

Jeetje wat een verhalen! Dan heeft mijn ex nog redelijk beschaafd gedaan...

Ik kwam m gisteren weer tegen in de kroeg, stond ie te vertellen dat ie mijn briefjes allemaal nog bewaard heeft :') (Ik schreef altijd een briefje voor m om m een fijne dag te wensen enzo als ik om half 6 de deur uit ging..) Echt vreeeeemd om dat te weten _O- Maar me vervolgens prima vermaakt met een exscharrel O:)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 15:11

Wat een nieuwe verhalen weer! pff wat oneerlijk soms!
Ik vind het zo moeilijk om geen contact te zoeken als ik een borreltje op heb.. Als ik dan aan hem denk wordt ik echt een beetje depri.. Wat kan je iemand, ondanks dat hij je zo veel pijn gedaan heeft, ongelofelijk missen
Als ik dan kijk naar een vriendin van mij, zij heeft 2 weken terug haar relatie van bijna 4 jaar verbroken omdat het gewoon op was. Ze heeft er 2 dagen van gebaald en daarna ging het alweer. Ze vindt het meer jammer dat het leven wat ze hebben opgebouwd er niet meer is, maar echt liefdesverdriet heeft ze niet. En dan zit ik hier al maanden helemaal in puin :\ ik krijg hem maar niet uit me hoofd. Ik heb wel zelf mijn facebook verwijderd. Het idee alleen al om een foto van hem en zijn nieuwe vriendin voorbij te zien komen doet me maag al omdraaien

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:22

gerban schreef:
Oeps! Zonder medelijden, opgeruimd staat netjes?

Nuja ik wel! Tot de kinderen het huis uitgingen heeft hij het ons lastig gemaakt op alle vlakken, ik moest dus wel iets doen...

Wij hadden gelukkig geen kids. Hij is niet opgeruimd, wel zwaargewond geraakt.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:52

Ik las een paar pagina's terug iets van dat je dat van laatst gezien kan uit zetten op whatsapp? Kan iemand me uitleggen hoe, het zo zoooo veel rust geven.. O:)

Man, jongens kunnen idd echt stront vervelend zijn.. Het ene moment geven ze jou het gevoel dat ze je super speciaal vinden, he tandere moment lopen ze te flirten met een van je beste vriendinnen.. Wat een rotjochies toch :D ;(

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:58

Whats app - instellingen - account - privacy - laatste gezien - kiezen voor niemand

Tada! Geen gezeur meer met dat je niet reageerd ofzo, al betrap ik me er nog wel is op om hem aan te zetten om te zien of iemand me negeert als je druk in gesprek bent.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 00:32

Beau_Myrthe schreef:
Whats app - instellingen - account - privacy - laatste gezien - kiezen voor niemand

Tada! Geen gezeur meer met dat je niet reageerd ofzo, al betrap ik me er nog wel is op om hem aan te zetten om te zien of iemand me negeert als je druk in gesprek bent.

Danke +:)+ _/-\o_

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:00

Dat laatst gezien heb ik een tijdje geleden ook uitgezet :P
Alleen deed ik het voor een toenmalige 'vriendin'.
Scheelde veel gezeur, heb nu sowieso geen contact meer met haar.
Maar heb het wel zo gelaten, geeft me (en denk ook andere) veel meer rust.

Ik vind het rot om te lezen dat sommige nog heel erg veel liefdesverdriet hebben.
Ben blij dat ik het niet meer heb, maar weet hoe moeilijk het is.
Wat mij heel erg hielp was alle contact verbreken en afleiding zoeken.
Vooral in de tijd dat ik het contract verbrak ging ik elk weekend leuke dingen doen.

Ik begin heel voorzichtig uit de 'laat mij maar alleen' fase te komen.
Het lijkt erop dat ik een leuk persoon heb leren kennen via paiq..
Binnenkort gaan we waarschijnlijk daten :)
Nou ben benieuwd :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:44

Ik heb gelukkig ook een plek weten te vinden voor het gezeik bij mij. Ondertussen ook open gesteld voor andere en sinds maandag ben ik (officieel) heel gelukkig met iemand. Schat van een jongen.

Maar goed.. je hebt wel weer een rugzakje.