Niet gezond zijn en daardoor moe zijn is toch wel heel wat anders dan 'moe' zijn van de dag. Want dat bedoel ik heus niet, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Mijn libido daalt door de pil maar helaas, een tijdje zonder geprobeerd en dan lig ik vaak zo kreupel van de buikpijn dat het toch ook niet echt "zin in meer" geeft. Al werkt seks dan weer pijnstillend. En bij een verkoudheid ben je zo van je drupneus af als je aan de slag gaat
In de les gynaeco geleerd dat je voor een kind best om de dag seks hebt, dan heb je meeste "trefzekerheid" zoals de prof dat zo mooi kon verwoorden.
Dat er jonge kinderen meelezen... er wordt toch niet echt in detail gegaan? Vind het net goed dat ze kunnen meelezen en zien dat die gemiddelden echt geen maatstaf hoeven te zijn, dat iedereen het erover eens is dat je het doet omdat het leuk is, met wederzijds respect en vertrouwen en dat een lager libido ook helemaal geen ramp hoeft te zijn.
Jans schreef:Wij gaan ook altijd tegelijk naar bedgewoon omdat we dat fijner vinden. Als hij nog wil gamen dan pak ik een boek en ga ik lekker bij hem op de bank liggen
tegelijk naar bed gaan is denk ik wel bevordelijker voor je sexleven
RedPassion schreef:Santos_05 schreef:het verschil is, als je samenwoont dat is het 'normaal' dat je in hetzelfde bed slaapt. Ieder heeft zijn eigen leven, hobbies en ritme, dus je stemt niet alles op elkaar af. Als je nog niet samenwoont en nog afspreekt welke avonden je samen bent, dan heb je ook alle tijd en aandacht voor elkaar
Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk. Tijd en aandacht voor elkaar hoeven/zouden niet moeten stoppen bij samenwonen/kinderen krijgen/drukke banen etc. Wij hebben totaal verschillende levens, maar we gaan elke avond tegelijkertijd naar bed, eten altijd samen enzovoort. Tijd kan je maken.
Ayasha schreef:En wat dan nog als iemand moe is van de dag en daardoor geen zin meer heeft? Geeft dat jou het recht om te lachen om die reden? Als zijn/haar partner dat reden genoeg vindt is toch prima? Jij hoeft er toch niet mee te leven?
Prima dat jij dat niet leuk zou vinden als jouw partner dat doet. Maar moet dat op zo'n denigrerende manier?
Ayasha schreef:Dat is ook fout.Net zoals het fout is te insinueren dat geen seks betekent dat je geen tijd voor mekaar maakt.
![]()
Ik ga er van uit als je vaak seks hebt dat je ook vaak knuffelt.En als je vaak seks hebt zal ie ook niet minder goed zijn want dan zou het niet zo vaak zijn.
Maar dat je minder vaak seks hebt zegt ook niets over de kwaliteit of het tijd maken of aandacht hebben voor mekaar. Beide zeggen imo enkel iets over de kwaniteit van de seks. Niet over de kwaliteit van het liefdesleven in zijn totaliteit.
phormicola schreef:Ayasha schreef:Dat is ook fout.Net zoals het fout is te insinueren dat geen seks betekent dat je geen tijd voor mekaar maakt.
![]()
Ik ga er van uit als je vaak seks hebt dat je ook vaak knuffelt.En als je vaak seks hebt zal ie ook niet minder goed zijn want dan zou het niet zo vaak zijn.
Maar dat je minder vaak seks hebt zegt ook niets over de kwaliteit of het tijd maken of aandacht hebben voor mekaar. Beide zeggen imo enkel iets over de kwaniteit van de seks. Niet over de kwaliteit van het liefdesleven in zijn totaliteit.
Inderdaad het gaat volledig over kwantiteitMisschien leren we ooit nog om anderen niet verhuld te veroordelen omdat we onzeker over onszelf zijn
![]()
En misschien vind het ene koppel vluggertjes wel fantastisch wat kwaliteit betreft! Zelfs daar kun je niets zinnigs over zeggen, dat is volledig persoonlijk.
Qimm schreef:Nou eh laten we niet verzanden in aanvallen/je aangevallen voelen. Dat haalt de aardigheid uit het topic
Ayasha schreef:Pil en spiraal voorkomen volgens mij je eisprong niet... Die voorkomen dat het kan innestelen. (maken het baarmoederslijmlies vrucht-onvriendelijk)
SAKKIA schreef:Ach wij hebben beiden weleens dat we gewoon moe zijn. Wij zijn heel eerlijk tegen elkaar hoor en zeggen het gewoon als we niet zoveel zin hebben omdat we moe zijn![]()
Dat kan toch?
Wij hebben het beiden gewoon druk, werken veel e.d. Wij maken echt tijd voor elkaar vrij hoor. Bespreken zelfs dagelijks onze dag met elkaar. Wat ik er mee wil zeggen is dat tijd voor elkaar maken niet perse hoeft te betekenen dat je dan seks met elkaar hebt