En die brief... Kippenvel momentje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Just_Natural schreef:kwam dit vandaag tegen en moest meteen aan dit topic denken
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/kind ... dde__.html
GewoonNoor schreef:Mir_U schreef:Wow, ik loop al jaren hierover te dubben (vooral omdat een punctie nogal wat is), maar als via apparaat zou kunnen maakt het de keuze denk ik toch weer heel stuk makkelijker. Super dat je dit hebt kunnen doen.
Zou je in theorie nog een keer opgeroepen kunnen worden? Of laten ze het bij 1x?
In theorie zou het kunnen, die kans is 0,05x0,05= 0,0025. In praktijk is het echter nog nooit voorgekomen.
Maar eens moet de eerste keer zijn.
Als ik nog een keer gevraagd zou doen, zou ik weer volmondig ja zeggen.
Citaat:Helaas kun je je niet aanmelden als stamceldonor. Jij of de ontvanger van jouw stamcellen lopen mogelijk een verhoogd risico hierdoor. Wij willen je hartelijk danken voor de moeite die je hebt genomen.
kaatje77 schreef:Ik heb je link bekeken en wou mij aanmelden, maar helaas ben ik niet geschikt.
Ben schildklierpatiënt en slik medicatie voor chronische maagklachten....
Citaat:Helaas kun je je niet aanmelden als stamceldonor. Jij of de ontvanger van jouw stamcellen lopen mogelijk een verhoogd risico hierdoor. Wij willen je hartelijk danken voor de moeite die je hebt genomen.
Vind het wel jammer, maar helaas....
mokzalf schreef:Wauw. je hebt me echt aan het denken gezet.
Ik wil heel graag donor worden, vooral na dit gelezen te hebben.
Kun je ook volledig onder narcose? Aangezien ik enorm angstig ben voor bloed en bij bloedprikken/bloed zien al snel paniekaanvallen krijg.
Ik zit het echt te overwegen