Hier heeft het dan uiteindelijk wel geregend maar ook niet veel. Nu is het droog en gaat precies de lucht wat uitklaren, in het oosten is het donkerblauw en in het westen wordt de lucht stilaan roze
Briiet
Geplaatst: 21-07-14 21:27
het is hier al een poosje weer droog. had van mij veel meer water mogen komen. hier had het land niks aan
Er is rond half 5 nog 1 keiharde regenbui gevallen en rond half 8 nog een regenbuitje,en nu is het weer droog.Vond het wel heerlijk hoor zo'n regendagje na al die hitte.
dravergekkie
Geplaatst: 21-07-14 22:12
Wij hebben echt amper regen gehad , heele kleine buitjes afentoe.
Er is hier toch lekker wat gevallen, mooie rustige regen, geen plensbuien, maar regen waar het gras blij van wordt
moyra
Geplaatst: 21-07-14 22:32
Shirley schreef:
Er is hier toch lekker wat gevallen, mooie rustige regen, geen plensbuien, maar regen waar het gras blij van wordt
Hier precies het zelfde. Hele avond heeft het door gedruppeld .
Marcella
Geplaatst: 21-07-14 22:34
Heb uiteindelijk heerlijk kunnen rijden op bollie met een paar spetters voor de verkoeling en er weinig last van gehad. Rij naar huis toe en in de buurt van Dordrecht heel veel regen en in Alblasserdam ook nog. En nu donker en droog, maar wel regelmatig gerommel in de verte.
Nou....winter is ff met vakantie denk ik. Er komt meer warmte aan....we kunnen er maar beter even aan wennen geloof ik
Agossie
Geplaatst: 21-07-14 23:45
Sja... dan plaatst iemand in het Picture of the Week topic ook nog eens een geweldig winterplaatje... Gemeen...
Hier eigenlijk vanaf de middag flink doorgeregend, daarna na etenstijd droog en nu heeft het net weer even geregend. Het is wel echt lekker fris! Zit al de hele avond met een vestje aan.
Het voelt lekker fris buiten maar dat is natuurlijk relatief want het is al negentien graden. Zie veel blauwe lucht en het is nat buiten dus t zal wel lekker benauwd gaan worden.
quartel
Geplaatst: 22-07-14 07:52
Hier is vannacht ook wel wat gevallen.....en de zon komt door.....ik vind het wel lekker nu