Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:26

Roosch schreef:
Als ik zo gebruikt zou worden door zo'n lamlul (of ik nou TS of de vriendin in kwestie was), ik zou smachten naar wraak. Echt, serieus, ik ben geen speelgoed, ik ben een persoon waar men met respect mee om moet gaan. En als zoiets als dit gebeurt, ben ik toe aan wraak ja.

Zou het meisje in kwestie de situatie discreet uitleggen en de boel laten bezinken, en dan ervoor zorgen dat die klootzak zoiets als dit nooit meer uithaalt.

Als ik ooit te weten kom dat m'n partner vreemd is gegaan met iemand die wist dat ie een relatie heeft, en die mij dat niet verteld heeft, zal die persoon met mij nog een probleem hebben ook.

En dat zie je met FWB niet aankomen dat dat kan gebeuren? :?

Roosch

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:27

Zelfs als je een FWB hebt, kun je eerlijk zijn als iemand je vraagt naar je relatie.

Laatste zin doelde ik trouwens op de vriendin in kwestie.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:39

Als eerste zou ik zorgen dat je je geld terugkrijgt :j
Daarna zou ik het hem eerst voorleggen, en wat meer info over zijn relatie te weten komen. Als ze namelijk een goede relatie hebben en zijn vriendin is dol op hem, kan het erg hard aankomen als je het aan haar verteld.
Het beste is natuurlijk dat je hem ertoe aanzet het zelf aan zijn vriendin te vertellen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:41

Tuurlijk komt het hard aan als je vriend een ander doet! Het meisje heeft recht op de waarheid, one way or another.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:53

Roosch schreef:
Tuurlijk komt het hard aan als je vriend een ander doet! Het meisje heeft recht op de waarheid, one way or another.

Dat klopt helemaal, al heb ik zelf liever dat dat niet door een stranger verteld wordt. Kan ie misschien nog tonen dat ie enigszins spijt heeft en dan kunnen ze het ook beter afsluiten lijkt mij.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:08

Jaime_ schreef:
Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt, en wat past bij je eigen normen en waarden. Soms kan het juist heel slecht zijn voor je eigenwaarde/zelfrespect als je 'je verlies neemt' dan voelt het alsof er over je heen gewalst is en jij dat zomaar accepteert.

Dus ja, ik kan me soms best voorstellen dat iemand zint op wraak, en of je nou in z'n gereedschap bijt, hem wijs maakt dat je een SOA hebt, hem bevredigd met jeukpoeder of dat je hem chanteert, het is misschien in en in slecht, het is misschien kinderachtig, en je verlaagd je misschien tot een minder niveau, maar so be it, als dat beter is voor je eigen gevoel zeg ik: Doen!

Om vanuit mijzelf te spreken, ik zou ook niet zomaar 'mn verlies nemen' als iemand die dicht bij me staat tegen me liegt.

kijk, eindelijk eens iemand die het begrijpt. Ik dacht al dat ik een s'werelds afvallige was tussen alle "wonderfull happy en honest people"
Misschien kinderachtig zoals sommige dat benoemen, nou weet je, so be it, het voelt wel lekker :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 00:24

Bwahaha ik ben alles behalve wonderful happy and honest in dat opzicht, ik heb echt wel mijn zwaktes maar ik zou mijn energie niet verspillen aan zo'n zak hooi.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 07:23

Jammer dat TS zelf niet meer reageert terwijl ze al meerdere keren online is geweest

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 07:34

:') Zullen we het aan TS over laten wanneer ze reageert ipv dr internet gedrag in de gaten te houden?

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 07:44

Het viel me gewoon op dat ze al meerdere keren tussendoor online was maar dan niet reageert. Je opent niet voor niets een topic toch?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 07:47

Als ik TS was dan zou ik hier niks meer zeggen :')
Je kan namelijk geen twee kanten gelijk geven......en een kant gelijk geven betekend een aanval van de andere kant.
Dus ja.......lekker belangrijk of ze zou wel of niet online was

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:19

Ach TS moet lekker zelf weten wat ze doet. Ze vroeg hier tips... ze hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Ben wel benieuwd wat ze uiteindelijk gedaan heeft! :j
*pakt de popcorn*

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:23

Suzanne F. schreef:
Ach TS moet lekker zelf weten wat ze doet. Ze vroeg hier tips... ze hoeft niemand verantwoording af te leggen.
*pakt de popcorn*

Erg vroeg voor popcorn hahah _/-\o_

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:38

Suzanne F. schreef:
*pakt de popcorn*

Precies daarom hoopte/verwachte ik ook een reactie!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:49

Gebeurt mij ook vaak zat dat ik mobiel bijlees, maar besluit dat ik wacht met reageren tot ik op de computer zit... Om maar iets te noemen. Vind niet dat je aan online zijn conclusies moet willen verbinden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:31

Het smachten naar wraak en het zelfs verzinnen en het daadwerkelijk uitoefenen ervan zijn twee verschillende dingen. Iets dat in je hoofd zit en alle verwensingen die erbij horen.. doen en laten gaan. Breek 'm in tweeën, verwens hem alle ongeluk, pech en tegenspoed dat er is. Maar laat het daarbij. Je conclusie is: Het is een eikel.. Lekker doorgaan met m'n leven.. Het uitoefenen van die gedachtes ervan is een ander verhaal. Moet je niet doen :+

Overigens blijkt uit onderzoek dat het daadwerkelijk uitvoeren van een dergelijke wraakactie helemaal niet zorgt dat je je beter voelt. Immers de pijn van het waarom wordt niet minder en je wordt er zelfs weer aan herinnert. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het als een boemerang terug kan komen.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:50

quartel schreef:
Je kan namelijk geen twee kanten gelijk geven......en een kant gelijk geven betekend een aanval van de andere kant.

Bokt...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:59

Ojajoh schreef:
Jaime_ schreef:
Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt, en wat past bij je eigen normen en waarden. Soms kan het juist heel slecht zijn voor je eigenwaarde/zelfrespect als je 'je verlies neemt' dan voelt het alsof er over je heen gewalst is en jij dat zomaar accepteert.

Dus ja, ik kan me soms best voorstellen dat iemand zint op wraak, en of je nou in z'n gereedschap bijt, hem wijs maakt dat je een SOA hebt, hem bevredigd met jeukpoeder of dat je hem chanteert, het is misschien in en in slecht, het is misschien kinderachtig, en je verlaagd je misschien tot een minder niveau, maar so be it, als dat beter is voor je eigen gevoel zeg ik: Doen!

Om vanuit mijzelf te spreken, ik zou ook niet zomaar 'mn verlies nemen' als iemand die dicht bij me staat tegen me liegt.

kijk, eindelijk eens iemand die het begrijpt. Ik dacht al dat ik een s'werelds afvallige was tussen alle "wonderfull happy en honest people"
Misschien kinderachtig zoals sommige dat benoemen, nou weet je, so be it, het voelt wel lekker :Y)

Ik zou het ook doen. Mij moedwillig gebruiken (liegen e.d.), dan kun je er donder op zeggen dat ik je terug pak. Dam heeft hij toch echt de verkeerde uitgezocht. En bovendien zou ik het ook absoluut willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:01

Het gaat niet om het willen weten, het gaat om het geloven..

Overigs is ts in mijn opinie helemaal niet 'moedwillig' gebruikt. Ze is zelf een FWB aangegaan.. Het enige dat overblijft is het mogelijke liegen. Maar gebruikt nee hoor..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:04

Axel_Valerie schreef:
quartel schreef:

Bokt...

Ach kom, dat gaat op ieder forum zo. Je hebt de emotionele reageerders en de rationele reageerders. Die staan altijd lijnrecht tegenover elkaar.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:08

Hoezo wraak?
Je had toch geen relatie, behalve dan dat je vriendjes was met 'benefits'? Dat is ook jouw keus geweest.
Sinds wanneer zijn gewone vriendschappen exclusief?
Maar blijkbaar heb je je toch meer van deze relatie voorgesteld dan dat je toegeeft ( "niet verliefd") en ben je opeens de beledigde partij. En uit wraakgevoel wil je dan ook nog eens zijn echte vriendin meesleuren met je eigen ongeluk. Tja.. wat een verspilling van energie zeg, je bereikt er niks mee behalve dan dat je alle betrokkenen met je actie meesleept.

De enige wraak die jij moet nemen is een eind maken aan de vriendschappelijke relatie en op termijn een beter vreindje zoeken.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:08

Sammie schreef:
Het gaat niet om het willen weten, het gaat om het geloven..

Overigs is ts in mijn opinie helemaal niet 'moedwillig' gebruikt. Ze is zelf een FWB aangegaan.. Het enige dat overblijft is het mogelijke liegen. Maar gebruikt nee hoor..

Als er zo tegen mij gelogen wordt, zou ik me gebruikt voelen. Kan heb het dan nog helemaal niet over het lichamelijke aspect, waar ze inderdaad zelf voor gekozen heeft. Maar misschien zou TS dat wel niet gedaan hebben als hij eerlijk was geweest?

En hoezo gaat het niet om willen weten? Als iemand het mij verteld en ook nog eens bewijs kan leveren is er weinig geloven meer nodig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:10

Welnee joh, zo is het toch helemaal niet, Jannepauli. Niks mis met FWB maar dan moet er geen vriendinnetje thuis zitten en daar moet al helemaal niet over gelogen worden.
Ik zou me inderdaad gebruikt voelen als er zo met me gesold zou worden.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:11

Myfairytale schreef:
Als er zo tegen mij gelogen wordt, zou ik me gebruikt voelen. Kan heb het dan nog helemaal niet over het lichamelijke aspect, waar ze inderdaad zelf voor gekozen heeft. Maar misschien zou TS dat wel niet gedaan hebben als hij eerlijk was geweest?

En hoezo gaat het niet om willen weten? Als iemand het mij verteld en ook nog eens bewijs kan leveren is er weinig geloven meer nodig.

Gebruikt voelen... In een FWB situatie gebruik je elkaar voor lusten. Dus hoezo gebruikt voelen? Zij wilde, hij wilde, hij loog over een detail. TS zelf ging zonder dat hij het wist in zijn leven spitten.

Roosch schreef:
Welnee joh, zo is het toch helemaal niet, Jannepauli. Niks mis met FWB maar dan moet er geen vriendinnetje thuis zitten en daar moet al helemaal niet over gelogen worden.
Ik zou me inderdaad gebruikt voelen als er zo met me gesold zou worden.

Voel jij er wat van dat er een vriendin thuis zit? Die ook nog wel eens gewoon toestemming kan hebben gegeven :7. We leven niet meer in 1950, hé.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:12

Noem me dan maar ouderwets, maar als vrijgezellig meisje zou ik niet hoeven te gaan met een kerel die z'n leuter in een ander steekt. En bovendien hou ik er absoluut niet van om andere mensen bewust of onbewust te kwetsen. Ik heb zelf wél een relatie en zou er niet aan moeten denken dat het mijn kerel was de beschreven werd in de openingspost. Misselijkmakend.