iig niet wereld schokend als je het mij vraagt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iig niet wereld schokend als je het mij vraagt
Molfre schreef:Ik wou net zetten, 69 is iets vrij gewoons lijkt me
Maar nee, ik zou een kind van 13 ook niet met zo'n crop top laten lopen. Ten eerste ziet het er verschrikkelijk uit en ten tweede zien sommige mensen het als uitnodiging tot allerlei ellende (in mijn ervaring).

Het is iig wel slim om je dochtertje er niet alleen te laten winkelen.
Cyella schreef:LoveChamp schreef:Nu heeft iedereen het hier wel over de slaapkamer maar zulke dingen kan je ook buiten de slaapkamer doen. En nu wil ik de ouders hier in dit topic niet bang maken maar ik zou vroeg beginnen met voorlichting want als ik naar vrienden kijk en zo wie zo om me heen gebeurd het steeds vroeger
Ik ben zelf 19, maar ik ken genoeg mensen van rond de leeftijd. Als ik hoor dat ze dan praten over dat een vriendin van 11(!!) gewoon al seks heeft gehad, dan vind ik dat echt niet normaal. Ook mensen van 13, is ook al zo vroeg. Snap niet dat de meiden van tegenwoordig(Ok, daar hoor ik vanwege mijn leeftijd ook nog onder, maar goed) zo vroeg erbij willen zijn. Ik vind rond de 16 wel een mooie leeftijd
LoveChamp schreef:Ik zag laatst op twitter een oude vriendin die is nu ook 13 en die bood haar zelf aan als prutsmuts haar voor en achter en adres alles stond erbij. Zelfs de leeftijd en gister zag ik haar op de kermis ze liep er niet zi bij maarja. Ik zou zo wie zo niet met iedereen het bed indeuken en al helemaal niet met een vreemde.
Traiectum schreef:Jeetje .... kom ik er een paar weken geleden achter dat Wake Me Up Before You Go-Go van Wham niet over dansen gaat, en nu dit

fargo schreef:olafgek schreef:De jeugd is er idd vroeger bij. Ik moet helaas zeggen dat ik een zeldzaam geval ben met bij mn 17e nog maagd te zijn...
Het gaat hier over het dragen van shirtjes, niet over maagd zijn![]()
We gaan wel hard op deze manier hahaha
Believe schreef:Sizzle schreef:Ik weet wel waar 69 voor staat maar weer niet wat een crop top is
Crop top is soort navel truitje, die dus net boven je navel valt.
ik wil ook graag zo shirtje en dan mag die voor ook best laag zijn maar ik dan hem dan gewoon om over een hempje te dragen. Dus als een soort decoratie. Op het strand na het zwemmen is het ook leuk. Helaas staat het mij niet

Al vond ik deze wel leuk voor met BodyCombat op de sportschool, onder zo'n tanktop met van die wijde armgaten
http://www.coolcat.nl/nl/dames/t-shirts/top-kort-16841
LoveChamp schreef:Nu hebben we het alleen over de kleding van de CC maar ik was daar een jurkje passen met een vriedin en me tante die ons er naartoe had gereden want ik zocht nog een gala jurk. Nu vond ik deze erg leuk en dus wou ik hem graag even passen om te kijken of het mijn stond en ook goed zat. Nu lopen er daar bij de kleedkamer jongens/mannen rond (rond de 20 schat ik) die nogal een beetje opdringerig deden vond ik. Ik voelde me er zeker niet fijn bij Hij zat goed en ben snel weer gaan omkleden. Ik heb het jurkje wel gekocht want had van stage een feest met als thema gala en kon echt nergens anders iets vinden. Ik ga daar nooit meer iets passen als ik iets leuk vind.
Nu moet ik wel toegeven dat ik zo wie zo niet zo snel op me gemak bij jongens. Ik ben ook echt geen typ dat zomaar even naar een jonge loopt om te vragen ofz omdat hij leuk is. Mijn vriendin waarmee ik was is totaal anders en vond niets vreemd aan hem. Nu weet ik nog steeds niet of het echt aan mij lag of niet maarja. Weet niet of dat bij jullie ook zo is bij de CC?
kimberly1995 schreef:LoveChamp schreef:Nu hebben we het alleen over de kleding van de CC maar ik was daar een jurkje passen met een vriedin en me tante die ons er naartoe had gereden want ik zocht nog een gala jurk. Nu vond ik deze erg leuk en dus wou ik hem graag even passen om te kijken of het mijn stond en ook goed zat. Nu lopen er daar bij de kleedkamer jongens/mannen rond (rond de 20 schat ik) die nogal een beetje opdringerig deden vond ik. Ik voelde me er zeker niet fijn bij Hij zat goed en ben snel weer gaan omkleden. Ik heb het jurkje wel gekocht want had van stage een feest met als thema gala en kon echt nergens anders iets vinden. Ik ga daar nooit meer iets passen als ik iets leuk vind.
Nu moet ik wel toegeven dat ik zo wie zo niet zo snel op me gemak bij jongens. Ik ben ook echt geen typ dat zomaar even naar een jonge loopt om te vragen ofz omdat hij leuk is. Mijn vriendin waarmee ik was is totaal anders en vond niets vreemd aan hem. Nu weet ik nog steeds niet of het echt aan mij lag of niet maarja. Weet niet of dat bij jullie ook zo is bij de CC?
Bij welke CC was je?
_xDyan schreef:Kwanyin schreef:Sja ik weet nog heel goed dat ik op mijn 13de (iets meer als tien jaar geleden) met mijn leeftijdsgenoten heel fel in de "ieeuw niet doordenken!"fase zat. Dat wil zeggen dat de docent vooraan de klas zei dat ze twee getallen zou aftrekken en iedereen begon te giechelen, en je "ik ben helemaal nat"(van de regen) standaard vervolgde met een "niet doordenken hé, dit was geen doordenker hé!" omdat iedereen ook al "ieeuw" riep. Dat was toch echt de grote meerderheid van al mijn leeftijdsgenoten die ik kende.
Moest ik een t-shirt aangedaan hebben met 69 op dan waren daar zeker en vast opmerkingen op gekomen door de jongens die toen in mijn klas zaten, en dat had ik zeker niet leuk gevonden. Ik was een verlegen en stil meisje en werd al genoeg geviseerd door jongens, zoiets had ik echt kunnen missen. En ja we hadden toen maar erg weinig nodig om dom te gaan doen, maar zoiets was wel een erg mooie en grote blijvende trigger geweest. Moest ik toen grover gebekt zijn geweest en meer zelfzeker, dan had ik ze gewoon lik op stuk gegeven en me er niets van aangetrokken. Maar zo'n meisje was ik niet en als ik toen nog niet doorhad wat voor dubbele betekenis 69 had, was ik wel blij geweest als mijn moeder me ervan behoed had.
Die doordenk fase herken ik wel, ben dr volgens mij net van af nu ik naar t MBO ga(of zitten daar ook van die mensen?...)
Maar bij het getal 69 heeft bij mij nog nooit iemand doorgedacht.. zeker niet als het op mijn shirt had gestaan.
Chouchou schreef:Ik ging vroeger ook wel eens naar de coolcat, vooral voor kleding voor de tienerdisco. Alledaagse kleding vond ik het dus toen al niet. Ik had destijds echt geen besef van wat al die termen betekenden, dus als ik zo'n shirt gekocht zou hebben, had ik dat graag eerst van mijn moeder gehoord als ik mezelf daardoor de nare opmerkingen van jongens kon besparen.
Op een paar uitzonderingen na, vind ik de kleding bij de coolcat gewoon ontzettend ordinair en zal ik zeker de shirts met print en kant nooit kopen. Een tijdje geleden was ik op zoek naar een specifiek soort jurkje en die kon ik nergens anders vinden dan bij de coolcat, maar die was na twee keer wassen ook al zo compleet gerafeld dat ik hem weg kon gooien. Voor de kwaliteit hoef je het dus ook niet te doen.
Edit: heb eens online naar de collectie gekeken en ik vind de shirts van de mannen/jongens wel nog een stapje erger. Misschien is het onder hen ook wel meer geaccepteerd en stoer om zoiets te dragen, maar als ik een zoon van 13 zou hebben zou hij dit echt niet van mij mogen hebben. Zoals:
[ Afbeelding ]