Oei griep is niet fijn. Ik weet al wat het is: de vlinders in je buik worden onrustig. Zonder gekkigheid: veel beterschap.
Jolien87 schreef:Oei griep is niet fijn. Ik weet al wat het is: de vlinders in je buik worden onrustig.Dat wordt aan dat meisje vragen waar de anti-insectenspray ligt omdat TS gek wordt van de vlinders haha.
Negerzoen schreef:Dat wordt aan dat meisje vragen waar de anti-insectenspray ligt omdat TS gek wordt van de vlinders haha.Haha, nice. Die ga ik onthouden.
Negerzoen schreef:Jolien87 schreef:Oei griep is niet fijn. Ik weet al wat het is: de vlinders in je buik worden onrustig.Dat wordt aan dat meisje vragen waar de anti-insectenspray ligt omdat TS gek wordt van de vlinders haha.Hahaha smoooooth (stille meelezer by so far)
Yom schreef:misschien kun je vragen of ze ook thuisbezorgen En dan.... vragen of precies dát meisje dat thuis wil bezorgen?
Aloisia schreef:Yom schreef:misschien kun je vragen of ze ook thuisbezorgen En dan.... vragen of precies dát meisje dat thuis wil bezorgen? ja tuurlijk
Yom schreef:nah ik ben niet zo goed in vrouw-vrouw fantasieen dus dat laat ik aan ts over Dan vraag je of ze ook zin heeft in een beschuitje
Whoehahaha ik word hier helemaal scheel van het onderschrift van Aloisia!Insectenspray voor vlinders in de buik...hihihi.