.Ik vond na 2 inbraken nogal veel eng in mijn oude studentenhuis.. Nu gelukkig verhuisd
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Ik heb er weleens aan gedacht om 's nachts de videocamera met nightshot aan in de woonkamer te zetten, maar op de één of andere manier durf ik het niet zo goed.
. Best een moeilijk onderwerp om echt vast te leggen! Sjolvir schreef:De trap...
Waarom?
Ik ben een kluns.. val er nogal eens vanaf...
Verder nee, niet bang in mijn eigen huisje.
Verder me een keer kapot geschrokken er viel iets op mijn hoofd terwijl ik half wakker was, dus toen was ik helemaal wakker...
Bleek alleen mijn eigen arm te zijn, die sliep...
Had er al bijna mijn tanden in gezet uit zelfverdediging...
herkenbaar. Zo werd ik in paniek wakker want mijn beide armen waren weg ! Lagen slapend onder mijn kussen. Best lastig om dan op te staan.
Sannert schreef:Sjolvir schreef:De trap...
Waarom?
Ik ben een kluns.. val er nogal eens vanaf...
Verder nee, niet bang in mijn eigen huisje.
Verder me een keer kapot geschrokken er viel iets op mijn hoofd terwijl ik half wakker was, dus toen was ik helemaal wakker...
Bleek alleen mijn eigen arm te zijn, die sliep...
Had er al bijna mijn tanden in gezet uit zelfverdediging...herkenbaar. Zo werd ik in paniek wakker want mijn beide armen waren weg ! Lagen slapend onder mijn kussen. Best lastig om dan op te staan.
) Citaat:Citaat:herkenbaar. Zo werd ik in paniek wakker want mijn beide armen waren weg ! Lagen slapend onder mijn kussen. Best lastig om dan op te staan.
omrollen..Bij mij slaapt er altijd wat...
(alleen normaal valt mijn arm niet midden op mijn gezicht)
.
.

lag er toen ik in bed stapte (gister, tis nu al 1 uur 's ochtends
beetje lang aant bokken
) een dood spinnetje onder mn deken.. Blij dat ik het zag! 
Joaltijd schreef:Ik lig nu op bed..
Maar moet nodig naar de wc, oops!
En die is onder!
Heb er al zin in om naar onder te gaan
Edit:
*update*
Ik leef nog!! maar het is niet mijn hobby om in het donker van de trap te gaan om naar de wc te kunnen.. Ik zag niets

https://www.youtube.com/watch?v=Ph4qQLitKPI