Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:17

Hee wat leuk, ik heb een hele fotoserie gemaakt over dit onderwerp :').
Ik vond na 2 inbraken nogal veel eng in mijn oude studentenhuis.. Nu gelukkig verhuisd :j.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:52

Ik heb er weleens aan gedacht om 's nachts de videocamera met nightshot aan in de woonkamer te zetten, maar op de één of andere manier durf ik het niet zo goed. :=

Sjolvir

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:55

De trap...
Waarom?
Ik ben een kluns.. val er nogal eens vanaf...
Verder nee, niet bang in mijn eigen huisje.

Verder me een keer kapot geschrokken er viel iets op mijn hoofd terwijl ik half wakker was, dus toen was ik helemaal wakker...
Bleek alleen mijn eigen arm te zijn, die sliep...
Had er al bijna mijn tanden in gezet uit zelfverdediging...

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:06

Jolien87 schreef:
Ik heb er weleens aan gedacht om 's nachts de videocamera met nightshot aan in de woonkamer te zetten, maar op de één of andere manier durf ik het niet zo goed. :=

Ik heb toen foto's gemaakt voor een serie, met als onderwerp angstig en ongemakkelijk voelen in je eigen huis :j. Best een moeilijk onderwerp om echt vast te leggen!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 09:31

Sjolvir schreef:
De trap...
Waarom?

Verder me een keer kapot geschrokken er viel iets op mijn hoofd terwijl ik half wakker was, dus toen was ik helemaal wakker...

:') herkenbaar. Zo werd ik in paniek wakker want mijn beide armen waren weg ! Lagen slapend onder mijn kussen. Best lastig om dan op te staan. :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:58

Sannert schreef:
Sjolvir schreef:
De trap...
Waarom?

:') herkenbaar. Zo werd ik in paniek wakker want mijn beide armen waren weg ! Lagen slapend onder mijn kussen. Best lastig om dan op te staan. :')

omrollen..Bij mij slaapt er altijd wat...

(alleen normaal valt mijn arm niet midden op mijn gezicht :+ )

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:27

Citaat:
Citaat:

omrollen..Bij mij slaapt er altijd wat...

(alleen normaal valt mijn arm niet midden op mijn gezicht :+ )

Heel herkenbaar! Ben een keer als een idioot mijn bed uit gesprongen omdat er een dode hand onder mijn kussen lag... Bleek van mezelf te zijn :o .

Verder niet bang in mijn eigen huisje gelukkig! Dat ben ik wel afgeleerd nadat ik drie jaar in een heel oud huis heb gewoond wat aan alle kanten kraakte... ik had een bedstee in mijn kamer waar twee mensen in zijn overleden aan koolmonoxidevergiftiging. Ben ze nooit tegengekomen en ik heb er altijd heerlijk geslapen. Sindsdien nooit meer bang in het donker geweest :D .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:28

Jij had dus een helend huis!
Haalde je angsten weg.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:32

De keuken, echt waar ik vind het verschrikkelijk :')
Overdag gaat het nog wel, maar 's avonds wil ik er gewoon echt niet komen...

mygoldeneye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:32

Als het donker is vind ik alles eng.. Als ik op de overloop loop vind ik het zwarte trapgat eng. Of onder mijn moeders bed. En de trap ik ben altijd bang dat iemand mijn voeten pakt of dat er een hele grote spin achter me aan rent. En dat stukje raam dat mijn gordijn niet bedekt... Ik krijg er de rillingen van :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 01:08

Ik kijk altijd onder.mn dekens en kussens voor ik in bed stap.

Vroeger sliep ik namelijk met mijn broer op 1 kamer, ik was nog wakker toen hij bovenkwam.. Hij stapte in bed en zei even later: 'wat voor zachts ligt hier?' Lamp aan, lag er een bij/hommel/wesp. Dus ik als kleine meid keisnel naar onderen om mama of papa te halen :')

Sindsdien kijk ik altijd onder mn dekens en kussen :)) lag er toen ik in bed stapte (gister, tis nu al 1 uur 's ochtends :') beetje lang aant bokken :') ) een dood spinnetje onder mn deken.. Blij dat ik het zag! :P

Ik ben bang voor de spinnen in huis :P

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:13

Ik ben eigenlijk bang voor alles is het donker :+
Onder mijn bed heb ik lades maar ik ben altijd bang dat er dan een hand uit komt en mij bij mijn enkels grijpt.

Spiegels, ramen en eigenlijk alles wat weerspiegelt is eng, altijd bang dat er iemand achter mij komt staan.

Ik ben ook bang voor sleutelgaten :')
Ooit een horror film gezien en daar keek een vrouw door een sleutel gaat en er kwam zo'n heeeel eng oog tevoorschijn, ik schrok zo erg dat ik van m'n stoel afviel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 00:25

Ik lig nu op bed..
Maar moet nodig naar de wc, oops!
En die is onder!

Heb er al zin in om naar onder te gaan :')

Edit:
*update*
Ik leef nog!! maar het is niet mijn hobby om in het donker van de trap te gaan om naar de wc te kunnen.. Ik zag niets :')

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 08:05

Joaltijd schreef:
Ik lig nu op bed..
Maar moet nodig naar de wc, oops!
En die is onder!

Heb er al zin in om naar onder te gaan :')

Edit:
*update*
Ik leef nog!! maar het is niet mijn hobby om in het donker van de trap te gaan om naar de wc te kunnen.. Ik zag niets :')

gelukkig maar :)

Ik moest gisteravond nog in de keuken zijn, zo creepy. Je loopt vanaf de deur direct naar een raam, en dat spiegelt nog al.

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 15:49

Haha wat een grappig topic dit. Fijn om te lezen dat ik niet de enige bangeschijterd ben in mijn eigen huis :')

Ik ben sowieso bang voor alleen thuis zijn in het donker. Meestal ga ik dan op de bank zitten met de tv hard en alle lichten aan en ik moet altijd met iemand aan het praten zijn, bijvoorbeeld op whatsapp. Ik durf dan echt niet te bewegen. Als ik dorst heb of naar de wc moet, jammer dan.
Als ik dan eindelijk de moed heb verzameld om naar mijn bed te gaan boven dan doe ik rennend alles uit beneden en sprint dan de trap op naar mijn kamer.

Moet wel toegeven dat ik al een stuk minder bang ben dan vroeger. Vroeger was het voor mij onmogelijk om alleen thuis te zijn, ook overdag, belde dan altijd gillen en huilend mijn ouders op. Ook was ik als de dood voor spiegels (nog steeds wel een klein beetje) en schilderijen. En ook was ik als de dood voor geesten. Sinds ik mijn kat heb voel ik me een stuk veiliger thuis (slaat nergens op eigenlijk).

Nu ben ik ook nog wel bang voor poppen, we hebben 1 pop in huis en die heb ik diep ingegraven in allemaal rommel ergens in een hoekje. Altijd bang dat dat ding ineens tot leven komt. Ook ben ik bang voor naar buiten kijken, we hebben een grote glazen schuifpui en als het donker is en je naar buiten kijkt zie je alleen een groot zwart gat. Ik ben altijd bang dat ik dan ineens mensen ogen ofzo zie voor het raam, brrr.
De voordeur op slot doen vind ik ook altijd zo'n eng moment. Voel me dan zo opgesloten in mijn eigen huis.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:56

Spiegels ? seriously ? ik zag het een aantal keren voorbij komen in dit topic en ik dacht dat men de link zou leggen naar een oude bekende horrorfilm...spiegels zijn alleen eng als je 5x "Candyman" ervoor zegt :D https://www.youtube.com/watch?v=Ph4qQLitKPI

Woon al jaren alleen (buitenaf met paarden aan huis) en ik ga ook in alle rust sávonds om 11uur de paarden nog checken. Ook na het zien van horrorfilms (ben fan!)

Misschien scheelt het dat ik altijd een kat of 4-8 in huis heb en dat alle geluiden hun schuld is :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:10

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:21

Ik durf nu niet meer naar bed.Dank je wel Gianti.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:02

Ow wat ben ik blij dat ik dit nu pas zie. Heb steeds weg gekeken, en ja hoor. Juist op het moment dat je het ziet kijk ik. AAAHHHHHHHHH....

En dan speelt het zich ook nog af in de slaapkamer.

Update: nu het filmpje gezien terwijl ik met de muis het rondje bewoog. Even serieus, dat is echt doodeng dat meisje. Doet me denken aan de grudge ofzo
Laatst bijgewerkt door sanne1992 op 02-07-14 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:17

Ik ben bang voor de clownpop die bij ons aan de binnenkant van de wc zit. Ik probeer met name savonds zo snel mogelijk weer van de wc te zijn.

Als het donker is doe ik eerst het licht van de overloop aan en dan doe ik de wc deur open en doe ik snel op een afstandje het licht aan om vervolgens naar de wc te gaan. Op de terugweg ga ik eerst de wc uit om het licht uit te doen en als ok dan ook het licht van de overloop heb uit gedaan ren ik naar mijn kamer xD. (Snap niet zo goed waarom dat ding er hangt, ik woon op kamers)

En ik ben bang voor de trappen omdat deze schots en scheef zijn (oud huis).

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:16

Sorry heel erg flauw, heb een printscreen gemaakt.
Maar wel ff in het linkje gezet.

Als je dit toch naast je bed ziet schrik je je dood:
http://nl.tinypic.com/r/2u4ngox/8

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:28

Nu heb je wel het eind van het filmpje verklapt.:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:53

Ben geen lid van facebook.Gisterenavond kon ik het filmpje nog zien maar nu niet meer.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:16

Britta31 schreef:
Nu heb je wel het eind van het filmpje verklapt.:(

Ja dat is waar sorry, Al moet ik zeggen. vond het hele filmpje zelf ook doodeng al.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:22

keek hem nog een keer en blijf de kriebels ervan krijgen _O-