Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:24

Yunaa schreef:
Mijn eisen aan een man zijn toch echt wel dat hij er absoluut verzorgend uit moet zien.

Oja: en hij moet niet dom zijn, de Nederlanse taal mondeling zowel schriftelijk goed beheersen (anders kan ik me echt ergeren als ik allemaal spelfouten zie) en hij moet later wel een goede baan hebben en geen tomatenplukker of hovenier-achtig werk doen.

dusssss…... :+

Vraag me trouwens af waarom 'hovenier-achtig' werk geen goede baan is?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:35

@ Knoffer, oei, Andries Knevel.. toch maar niet! := Maar klopt hoor, er zijn genoeg niet-typische nerds, ik ben er zelf ook geen.

B-)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:36

Hah, dat doet me hieraan denken :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:05

crazygirl1 schreef:
Haha Yunaa, nu ben ik toch wel héél benieuwd hoe je vriend (en jij) er uitzien haha :P Gewoon omdat eerder werd beschreven "bij Mr Perfect hoort Mrs Perfect" ;) Maar je beschrijving klinkt mij zeer toepasselijk! Kan me er 99% in vinden hihi

Inderdaad, geen moederskindje!

Ik heb me een hele tijd niet goed in mijn vel gevoeld en dan trok ik ook altijd mannen aan die ik absoluut niet aantrekkelijk vond. De laatste tijd voel ik me super goed en dat straal je dan ook uit. Dat werd gisteren héél goed bevestigd hihi. Eindelijk aandacht van de mannen die ik aantrekkelijk vind :P Heb een hele tijd gedacht dat ze te hoog gegrepen waren, maar nee.. Gisteren avondje uit gegaan met 2 single vriendinnen. Oh, wat hebben we ons geamuseerd met het mannelijke volk :D Enorme egoboost gekregen haha

Hahaha, ik zet liever geen foto's online :o Maar als je al die dingen in een plaatje denkt, dan komt er wel een goed beeld uit denk ik. +:)+ O:)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:11

Kinke schreef:
Yunaa schreef:
Mijn eisen aan een man zijn toch echt wel dat hij er absoluut verzorgend uit moet zien.

Oja: en hij moet niet dom zijn, de Nederlanse taal mondeling zowel schriftelijk goed beheersen (anders kan ik me echt ergeren als ik allemaal spelfouten zie) en hij moet later wel een goede baan hebben en geen tomatenplukker of hovenier-achtig werk doen.

Vraag me trouwens af waarom 'hovenier-achtig' werk geen goede baan is?

Ik heb er helemaal niks op tegen, het verdiend (zwart) ook nog retegoed! Maar ik ben zo'n tutje die persé een man met een goede job op kantoor wil. Denk omdat dit in mijn familie ook voor komt en ik dit altijd als voorbeeld zag/zie. Ik vind dat zakelijker én aantrekkelijker over komen.

Kan er niet tegen als hij dan elke keer vies terug komt. Doe mij maar in pak én het ziet er ook nog eens goed uit :~

crazygirl1

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 13:24

Haha daar komen we dan niet in overeen Yunaa :P
Ik val net op het type jeans & tshirt, werkt sinds 18j. Geen strak pak voor mij, ik zelf zou ook nooit een kantoorjob willen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:45

Ik zou ook geen vent willen die elke dag strak in pak loopt hoor. Neemt niet weg dat ik het hartstikke sexy vind maar als dat dagelijkse koek is. Word het toch wel zo saai en vaak liggen die mensen met een goede baan, een strak pakkie en een koffertje boven mijn niveau en passen ze toch niet bij mij.

Ik heb ook een kantoorvent lekker safe en verdiend ook goed maar dan gewoon in een spijkerbroek en een shirt :9
En dat pakkie bewaren ze maar voor speciale gelegenheden. Ik kan nu al niet wachtten tot te bruiloft over drie weken waar we daggast zijn muhaha! :~

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:59

Dat is zo, in pak daar wen je snel aan en het wordt minder sexy. ik heb een kantoor gehad, of geleid eigenlijk. ik heb ook jaren op hoog nivo in de horeca gefunctioneerd en ik heb jarenlang koeien gemolken. trust me, de zomermaanden op een melkveebedrijf, met al die gespierde gebruinde ontblote bovenlijven van de loonwerkers om je heen, dat verveeld nooit :9

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:08

Yunaa schreef:
Ik heb er helemaal niks op tegen, het verdiend (zwart) ook nog retegoed! Maar ik ben zo'n tutje die persé een man met een goede job op kantoor wil. Denk omdat dit in mijn familie ook voor komt en ik dit altijd als voorbeeld zag/zie. Ik vind dat zakelijker én aantrekkelijker over komen.

Kan er niet tegen als hij dan elke keer vies terug komt. Doe mij maar in pak én het ziet er ook nog eens goed uit :~

Je mist de helft van m'n quote. Je vindt dat jouw partner goed Nederlands moet spreken en schrijven en je maakt zelf een grote taalfout :+
En als die persoon nou zijn eigen hoveniersbedrijf heeft? Dan is het nog niet goed genoeg? Of is dat dan wel zakelijk?

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 14:13

Haha Shamal!

Ergens is het ook zo, dat sommige mannen/type man vertrouwd aanvoelen omdat ze op je ex lijken. Afhankelijk of je daar een goede of slechte ervaring mee hebt gehad. Maar soms moet je daarnet van afstappen, net iets helemaal anders ontdekken.

Ik heb me héél slecht gevoeld na het uitgaan van men relatie. Nu 2j later ben ik eindelijk weer mezelf en pas nu bekijk ik de relatie neutraal. Nu pas, besef ik dat ik eigenlijk echt niet gelukkig (meer) was. En ergens schrikt mij dit ook enorm af, ik wil gelukkig blijven, angst om iemand te leren kennen die mij (onbewust) weer naar beneden sleurt. Ik val op leiders/licht arrogant/macho en dan weet je dat je in handen bent van mensen die je kapot kunnen krijgen. (niet altijd maar zo een man is vaak te zelfzeker) Ik val erop maar dan vraag ik me af of ik wel gelukkig zal zijn, mijn zelfzekerheid behouden.. Mezelf blijven..

Allemaal nogal ingewikkeld he haha

Hier in België is er een liedje dat dit perfect verwoordt. Heeft dan ook maanden op nr 1 gestaan. Het is een Frans liedje dus jullie kennen het heel waarschijnlijk niet. Het gaat over de aantrekkingskracht tussen de 'verkeerde' man & 'verkeerde' vrouw.. Dat het een haat-liefde verhouding is waarbij de sterktste wint. Idem met liedje van Rihanna & Eminem (Love the way you lie), zoveel mensen die zich er kunnen in vinden :P

Heb vertaling in het engels kunnen vinden:
Man zingt:
You know the guys like me
Often enough disappoint
Often enough disappear
It makes a fuss
I will lie sometimes
To go back home late at night
You have to know, big girl
I am not the one you need

Vrouw zingt:
You know, the girls like me
Make crying the boys like you
At the beginning, you think you take hold of me, it's perfect!
I let you think I'm naive
You hope I obey
You'll wait for my calls
Me, I'll infiltrate your phone like four years ago
It's still time to emit regrets
We never touch to your car if you give me back my belongings

You'll see no more guy like me
You, you take me for your groupie
I warned you, I don't stay
Oh please, I don't hold back you

You plead me to stop, it's noting, it's you who wanted to play

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:03

Leuk plaatje dit:
Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:24

Ik vind het echt vreselijk dat iedereen hier: langer ALS MIJ typt... Het is langer dan ik, kom op mensen.

Verder denk ik inderdaad dat je eisenlijstje niet uit maakt als je 'hem' eenmaal ontmoet. Maar ik vind nederlandse taal en grammatica fouten ook vreselijk en wil ook wel iemand die hoger opgeleid is, of in ieder geval ambitieus is en daar ook naar handelt.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:56

Kinke schreef:
Yunaa schreef:

Je mist de helft van m'n quote. Je vindt dat jouw partner goed Nederlands moet spreken en schrijven en je maakt zelf een grote taalfout :+
En als die persoon nou zijn eigen hoveniersbedrijf heeft? Dan is het nog niet goed genoeg? Of is dat dan wel zakelijk?

Dus? Fouten zijn menselijk. Jij typt vast ook niet geheel 100 % correct Nederlands ;) :D Een foutje: wauw, heftig hoor :')

Een eigen hoveniersbedrijf en daar de architect van zijn, niks mis mee. De baas van het hoveniersbedrijf zijn en de mensen aansturen om tuinen, parken en landschappen te onderhouden. Dat is in mijn ogen ook op kantoor werken, dus in mijn ogen niks mis mee.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:07

Goh, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er daadwerkelijk mensen zijn die een partner afwijzen op basis van beroep. :\

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:10

Mijn moeder heeft haar eerste vriend wel daardoor aan de kant gezet, hij was slager/slachter en ze kon echt niet wennen aan die geur := elke keer misselijk worden als je vriend thuiskomt is geen succes en hij kon het nooit over zijn werk hebben want dan rende zij al gillend weg :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:45

vuurneon schreef:
Mijn moeder heeft haar eerste vriend wel daardoor aan de kant gezet, hij was slager/slachter en ze kon echt niet wennen aan die geur := elke keer misselijk worden als je vriend thuiskomt is geen succes en hij kon het nooit over zijn werk hebben want dan rende zij al gillend weg :')

Pfoee, snap ik! Lijkt me ook niet fijn in je moeders situatie. Al doet douchen wel een hoop wonderen ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:50

In die tijd had je geen douche (of toilet binnen) daar := en werd kleding niet vaak gewassen.

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:42

Waarom doen mensen dit toch... :') Eisen stellen een je "toekomstige lover" mensen, waar maak je je druk om! Als je iemand tegenkomt ga je je checklist toch niet even afwerken of degene wel alles heeft wat jij van iemand verwacht.. Jezus :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:42

ponytjuh76 schreef:
Waarom doen mensen dit toch... :') Eisen stellen een je "toekomstige lover" mensen, waar maak je je druk om! Als je iemand tegenkomt ga je je checklist toch niet even afwerken of degene wel alles heeft wat jij van iemand verwacht.. Jezus :')

Voor sommige mensen omvat Jezus inderdaad alles wat ze nodig hebben en is verwachten en willen zij alleen Jezus als ideale partner :j

Ik heb een 'lijstje' (t is meer iets benoemen waar ik wel of niet op val) omdat ik bepaalde dingen wel of niet aantrekkelijk vindt in eigenschap of uiterlijk. Daar hoef ik geen checklist voor te hebben, dat weet ik zo wel haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 27-06-14 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:45

vuurneon schreef:
ponytjuh76 schreef:

Voor sommige mensen omvat Jezus inderdaad alles wat ze nodig hebben :j

:')

Ik heb toch liever een echt vriendje dan een imaginair vriendje :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:19

ponytjuh76 schreef:

Nou stel je eens voor dat je partner is zeer gelovig en gaat op zondag naar de kerk en jij bent juist niet gelovig. Ga dan maar eens samen kinderen opvoeden. Dat is niet te doen. De een zegt dan God bestaat en de ander zegt dat dat niet waar is. Of moet je gelovige partner dan maar z'n mond houden als het over dat deel van de opvoeding gaat.
Het gezegde is niet voor niets: twee huwelijken op een kussen daar slaapt de Duivel tussen.

En zo zijn er veel zaken die een eis kunnen zijn.

Ik denk dat de meeste hier als ze de ware Jacob tegen komen ook de minder essentiële eisen ook heus laten varen.
Maar je kan maar beter wel zaken die echt belangrijk blijken te zijn, zeker als er kinderen komen, maar duidelijk voor jezelf geformuleerd hebben. En dat zal meestal niet over oppervlakkigheden gaan.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:20

Saskiaatje schreef:
Goh, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er daadwerkelijk mensen zijn die een partner afwijzen op basis van beroep. :\

Yes, ook die bestaan :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:35

Yunaa schreef:
Yunaa schreef:

Misschien eerst proberen zelf correct Nederlands te schrijven voor je anderen daar op beoordeelt?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:41

Yunaa schreef:

Dus? Fouten zijn menselijk. Jij typt vast ook niet geheel 100 % correct Nederlands ;) :D Een foutje: wauw, heftig hoor :')

Een eigen hoveniersbedrijf en daar de architect van zijn, niks mis mee. De baas van het hoveniersbedrijf zijn en de mensen aansturen om tuinen, parken en landschappen te onderhouden. Dat is in mijn ogen ook op kantoor werken, dus in mijn ogen niks mis mee.[/quote]

Jij bent degene die zulke hoge eisen stelt, je noemt jezelf zelfs regelmatig een 'tutje'. Het heeft dus niet met het beroep te maken in de zin dat wanneer men maar hoog genoeg in de boom zit, dit wel goed genoeg is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:43

NatasjavE schreef:
Ik denk dat de meeste hier als ze de ware Jacob tegen komen ook de minder essentiële eisen ook heus laten varen.
Maar je kan maar beter wel zaken die echt belangrijk blijken te zijn, zeker als er kinderen komen, maar duidelijk voor jezelf geformuleerd hebben. En dat zal meestal niet over oppervlakkigheden gaan.

Dit inderdaad :j
Een relatie moet ook energie opleveren en dat je elkaar aan kan vullen en het beste uit elkaar kan halen. Ik wil mijzelf niet tekort doen, door op voor mij zeer essentiële punten maar te denken 'mwah.... Persoonlijke hygiene is misschien toch overgewaardeerd'. Mijn verloofde heeft ook zijn punten, die hij belangrijk vindt en waar hij ook geen consessies op wil doen. Geloof is inderdaad een goed voorbeeld: als hij zeer devoot was, werkte het absoluut niet. Ik ben afvallige, maar vind religie wel belangrijk. Iemand die geloof afkeurt zou het bij mij niet redden omdat ik bv onze toekomstige kinderen wel op een christelijke school wil hebben om toch dat stukje vorming mee te krijgen. Mijn normen en waarden wil ik niet veel bijstellen en ik zoek iemand wier normen en waarden dichtbij die van mij liggen. En dat heb ik ook gevonden.