bigone schreef:Niet het hele topic gelezen maar misschien is dan nu wel het moment om zijn familie berichten te sturen met felicitaties dat hun zoon de "longkanker" heeft overwonnen
+1
Wel erg vervelend, maar gelukkig zijn jullie erachter en gelukkig heeft hij niet echt kanker!!
Verder zou ik toch echt kijken hoe hij verder geholpen kan worden, want dit is natuurlijk verre van goed!!
maar kan me ook goed voorstellen dat je daar de kracht niet voor hebt nu!! 

) doorgelezen en ik ben ergens wel blij dat het gelogen was. Hij gaat niet dood en jullie hoeven je geen zorgen meer te maken. Ik vraag me wel af of zijn ouders wérkelijk overtuigd waren dat hij ziek was. Het kán namelijk wél. De ex van een kennis van mij heeft ook kanker verzonnen, niemand hoefde mee naar het ziekenhuis en ze had zelfs een soort bacterievrije tent op zolder gebouwd waar ze in lag. Iedereen stuurde bloemen en maakte zich veel zorgen. Haar eigen man heeft het heel, heel lang niet door gehad....
en ook niet erg geloofwaardig met zo'n ernstige ziekte precies dáár. Toen er niet rap genoeg gereageerd werd (als in "ik kom meteen bij je terug"), begon ze over abortus. Dat was op een gegeven moment gebeurd, meldde ze heel serieus. Tussendoor lag ze nog in het ziekenhuis met een maagbloeding. Langs komen hoefde natuurlijk niet...
Toen dat állemaal niet gewerkt had, zette ze haar zwaarste troef in: ze ging dood. Jawel