Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus het moet voor mij op fietsafstand zijn. Heb echt heel erg veel mazzel gehad met dat ik deze kamer tegen ben gekomen. Hopelijk is het wat en wordt ik uitgekozen
MarliesV schreef:IIemand trouwens nog ergens van die magnetische horgordijnen gezien om voor de deur te hangen?
Vorig jaar werd je er mee dood gegooid bij wijze van en kan ze nu niet vinden, Blokker, Big Bazar en Action iig niet hier in het dorp.
(maar heb jij niet veel aan denk ik?
) MarliesV schreef:Is het zo'n visiteren kamer? Waarbij dus meerdere mensen komen en dan iemand wordt uitgekozen?
Zou super zijn zo te horen, spannend joh. Kan me voorstellen dat het echt fijn is om en dicht bij je paard te zitten en een kamer te hebben. Nu duimen dat je er door komt.
Iemand trouwens nog ergens van die magnetische horgordijnen gezien om voor de deur te hangen?
Vorig jaar werd je er mee dood gegooid bij wijze van en kan ze nu niet vinden, Blokker, Big Bazar en Action iig niet hier in het dorp.
Tot nu toe lijkt het te klikken via de mail, dus ik hoop dat dat straks ook zo is in persoon. 
MarliesV schreef:Anouk, vaak krijg je ook nog veel bij de housewarming. Je kan een lijstje maken van wat je wilt of bv vragen om cadeaubonnen van Hema/Ikea/Intratuin enz. Deed ik ook altijd met verjaardagen en dat soort gelegenheden, kan je zelf uitzoeken wat je mooi vind.
Handdoeken ed zijn vaak spaaracties van (toevallig nu bij C1000).
Mag ik ook meedoen? Ik heb een huis gekocht! Het is een grote wooncontainer, maarja, ik ben 22 en heb een afbetaald huis, vrijstaand, op het platteland.
Ik moet alleen nog een vergunning van de gemeente aanvragen en dan kan ik verhuizen. Heb het op een veiling gekocht dus kon dat niet eerder regelen. antje_vip schreef:Mag ik ook meedoen? Ik heb een huis gekocht! Het is een grote wooncontainer, maarja, ik ben 22 en heb een afbetaald huis, vrijstaand, op het platteland.
Ik moet alleen nog een vergunning van de gemeente aanvragen en dan kan ik verhuizen. Heb het op een veiling gekocht dus kon dat niet eerder regelen.
antje_vip schreef:Mag ik ook meedoen? Ik heb een huis gekocht! Het is een grote wooncontainer, maarja, ik ben 22 en heb een afbetaald huis, vrijstaand, op het platteland.
Ik moet alleen nog een vergunning van de gemeente aanvragen en dan kan ik verhuizen. Heb het op een veiling gekocht dus kon dat niet eerder regelen.
antje_vip schreef:Mag ik ook meedoen? Ik heb een huis gekocht! Het is een grote wooncontainer, maarja, ik ben 22 en heb een afbetaald huis, vrijstaand, op het platteland.
zwieke schreef:Ik heb in de week nog wat leuke dingen gekocht om thuis op te hangen/plakkenDat ze nu maar snel binnen zijn!
Als ze hangen/plakken zal ik foto's laten zien!
Ik ben er eigenlijk enorm content mee! 
Kimberleij schreef:Hoe werkt zoiets/ hoe ziet het eruit?
Het zijn 6 gekoppelde containers wat 1 woning vormt. Je kan ze weer uit elkaar halen voor transport en dan zet je ze op plaats van bestemming weer in elkaar. Het lijkt op een soort bungalow maar dan van ander materiaal. Wij hebben er betonplaten onder zodat ie niet in de grond zakt
Naja en verder zit alles erin; er kan gewoon een douche/wc/wasmachine in enzo. vuurneon schreef:Ga je bij je ouders op het terrein staan als het mag?

Winged schreef:Ik kan mij helemaal niks voorstellen bij het wonen in een wooncontainer. Vriendin van mij zit in 1 in Groningen, maar het is er altijd bloedheet in de zomer...
anders is het helemaal afschuwelijk.
hoe zit het met riool etc?
dan moet overigens wel m'n schoonvader garant willen staan voor ons. Aangezien we nooit voldoen aan de eisen die particulieren verhuurder stellen.
)