Levita30 schreef:Het is natuurlijk wel een verschil of je man al militair is wanneer je een relatie begint of wanneer hij er plotseling 1 wil worden. Heel wat collega's van mijn man die kiezen toch een ander beroep zodra er kinderen komen, daar kan ik mij wel in vinden.
Wij hebben geen kinderwens, dat maakt wel verschil vindt ik. Ik vind het heerlijk af en toe alleen thuis te zijn. Meneer zit nu met gescheurde enkelbanden al 2 maand thuis pffff..... jullie weten vast ook dat thuis zitten en niet kunnen sporten niet de favoriete bezigheid is van een militair..... haha! Voordeel is dat ik thuis niets hoef te doen!
Haha, ik wens je veel sterkte. Relatietest noemen ze zoiets

Ik vind defensie ook (vanuit huis al) erg interessant, wat er ook voor heeft gezorgd dat ik zelf een hele master ben gaan doen om er meer van te begrijpen. Dus ik ben niet alleen maar met de negatieve kanten bezig, integendeel. Als mensen in mijn persoonlijke kring me ernaar vragen komt er nooit wat negatiefs over uit. Dat gezegd hebbende, ondervind ik in het echte leven ook gewoon nadelen, vind ik die niet zo zwaar wegen dat ik mijn relatie ervoor zou opgeven uiteraard, maar vind ik het wel heel fijn dat ik die kanten met andere mensen kan bespreken, zonder dat ik het gevoel heb dat ik me daarvoor moet verantwoorden (wat ik inmiddels wel aan het doen ben haha).