Pendelen.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ECM

Re: Pendelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:40

Imo kan je uberhaupt niks van toekomstvoorspellen doen. Je kan wel keuzes maken dmv de pendel. Deze reageert op je onderbewuste en kan dus zeggen wat goed voor je is.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:42

Maar bij ons in de familie is alles wat betreft geslacht en aantal kinderen uitgekomen...

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:49

De toekomst is net zoiets als een vork. De steel in het verleden, platte stuk voor de tanden is het heden, de tanden zijn de MOGELIJKE toekomsten. Bij de ene is het 2 of 3 tanden, bij een ander kunnen het er 6 of meer zijn. Het is dus erg moeilijk om de toekomst te bepalen. Het "gevaar" gaat hem zitten dat je er naar gaat leven en dus een zelf vervullende profetie gaat krijgen. Dit kan goed of kwaad zijn. Ik houd mij verre van toekomst voorspellen, omdat dat haast niet mogelijk is om zonder die zelf vervullende profetie te doen. Mensen hebben de eigen wil om keuzes te maken niet voor niets gekregen.

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:01

Precies dat haha!

En tuurlijk kan het dat sommige dingen kloppen. Maar vind dat ergens een kwestie van geluk!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:02

Het gevaarlijke van toekomst voorspellen is ook dat motivatie weg kan gaan.

Iemand wil weten wanneer zij zwanger word, pendel zegt over een paar jaar dan ben je zwaar teleurgesteld en waarschijnlijk minder gemotiveerd. Je moet je dan sterk afvragen of je dat wilt.

Ik stel deze vraag ook altijd aan mensen die zoiets willen weten. Vaak willen ze dat toch niet en dan is het maar goed dat je het vraagt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:03

Vandaag met een ring en ketting geprobeerd, heel bijzonder was dat. Heb gevraagd wat ja en nee was en kreeg een heel zuiver en duidelijk antwoord, van stilstaand naar best hevig links-rechts / op-neer. Ben toen gestopt, vond het wel welletjes. :')

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:04

Ik vind het ook niks hoor.
Toekomst voorspellen neigt haast een beetje naar het gebruik van een Ouija-bord. En daarmee bedoel ik dat mensen er helemaal verstrikt in kunnen raken dat ze haast bij elke handeling het middel moeten raadplegen!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:04

Wat gaaf Aikon en ECM om ook jullie verhalen hier te lezen!

Mijn moeder heeft haar hand en foto's laten lezen, en echt alles wat de vrouw vertelde klopte. Maar toen het over een cruciaal punt in haar toekomst ging, besloot mijn moeder het toch in haar eigen voordeel te interpreteren. Ik denk dat dat ook iets is om te onthouden, dat mensen daar de neiging naar hebben.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:04

Vind je het eng?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:06

Petrichor schreef:
Vind je het eng?

Ik? Nee, dat niet. Maar ik ben bang dat ik zelf mijn pendel stuur. Kan dat? Daarom geen verdere vragen gesteld. Misschien als ik wat rustiger ben. Ik kan eigenlijk ook heel moeilijk mijn gedachten op 0 zetten en met een neutraal idee het pendelen in gaan, eigenlijk weet ik helemaal niet hoe dat moet, je verstand op 0 zetten. Het is altijd wel druk en een regelrecht zooitje in mijn hoofd.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:07

Daarom dat ik het ook vraag, kijken naar je kinderen is hier bijna normaal.
Maar als ik dan verder denk... Wil zelf altijd graag het idee hebben dat ik altijd zelf mijn toekomst in eigen handen heb

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 22:09

Het beste is wel met een leeg hoofd, sommige mensen vinden het prettig om hun ogen dicht te doen.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:10

Hoe zit dat met het aarden voor het pendelen eigenlijk?

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:10

Ja dat kan wel degelijk Giolli, anders zou die ook niet reageren als je vraagt wat ja is haha.
Tsja meditatie oefeningen zijn het beste om tot rust te komen, maar snap dat dat knap lastig is als je daar mee begint.

Is dat niet ook een beetje het grote gevaar in de pendel, Poess91? Dat mensen te snel willen weten wat er met ze gaat gebeuren?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:13

ECM denk dat je daar groot gelijk in heb.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:23

Giolli Ik ben ook geregeld erg druk in mijn hoofd, mij hielp het om naar een mooi plaatje te kijken en zo rust in het hoofd te krijgen. Tegenwoordig heb ik mijn hoofd zo leeg :D behalve met hoofdpijn ^) Kwestie van oefenen.

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:25

Interessant topic! Mijn tante pendelt (zeg je dat zo?) en die gebruikt t voor heel veel dingen. Ik ga even meelezen hier ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:31

Kan je eigenlijk (ongewenste) geesten aantrekken door te pendelen?

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:41

Nee! Geesten oproepen heeft er niks mee te maken!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:45

Wil ik me pendel pakken, kan ik hem nergens meer vinden :(

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:54

Even heel stom. Kun je pendelen met een ketting waar een bedel aan hangt waar as in zit?

Ik wil er sowieso ergens een halen. Heb met iemand uit dit topic pb's uitgewisseld en die zij dat een pendel jou kiest. Hoe kan je dan bijvoorbeeld zomaar een pendel bij iemand bestellen met paardenhaar erin? Heeft dat dan hetzelfde effect als dat je naar een winkel gaat?
Ik vind ze namelijk wel erg mooi. :o

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:01

ECM schreef:
Nee! Geesten oproepen heeft er niks mee te maken!

Met die intentie pendel je niet nee..maar t kan gebeuren in sommige gevallen dat je 'de verkeerde aan de lijn krijgt' die dan een spelletje met je speelt.
Als je de pendel oid zuiver gebruikt, is er niks aan de hand en dan nog gebeuren er niet zomaar dingen.
Ik waarschuw mensen uit mn omgeving er echter wel goed voor..
Dus niet iets om bang voor te zijn, maar wel zuiver gebruiken, schoon hoofd, schone omgeving (die niet zo letterlijk nemen haha) en goed aarden. Jezelf in het licht zetten en vragen of je de pendel op dat moment mag gebruiken. Sommige vragen ook even vragen of je die mag stellen en wachten op t antwoord.
Ikzelf gebruik de tensor alleen om dingen door te meten en verder niet..denk aan voeding, suplememten of andere middelen..ook om te kijken waar blokkades zitten of wat een bepaalde kwaal door wordt veroorzaakt..
Verder niet..als men bij mij komt voor verdere vragen, zijn ze aan het verkeerde adres bij mij ;)

su
Kaitlyn schreef:
Even heel stom. Kun je pendelen met een ketting waar een bedel aan hangt waar as in zit?

Ik wil er sowieso ergens een halen. Heb met iemand uit dit topic pb's uitgewisseld en die zij dat een pendel jou kiest. Hoe kan je dan bijvoorbeeld zomaar een pendel bij iemand bestellen met paardenhaar erin? Heeft dat dan hetzelfde effect als dat je naar een winkel gaat?
Ik vind ze namelijk wel erg mooi. :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:02

Oh ECM, hm. Omdat sommigen in dit topic van mening zijn dat 'gidsen' de pendel leiden, vandaar. Of zeg ik nu iets heel stoms?

Amy, dat bedoel ik dus inderdaad. Je zet jezelf toch ook een stuk open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:07

xMendy schreef:
Dit is zo occult als de p... :x

Edit: ieder zn ding, maar ik vind dit best wel 'eng' aangezien er jonge kinderen meelezen. Die zouden zich hier niet mee moeten inlaten imo.. sowieso niemand, maargoed da's mijn mening. Ik hoop alleen dat jullie hieraan willen denken.

Ben het hiermee helemaal eens voor je het weet. Zit het goed fout!!!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:08

:')

Mijn verzorgster is 12 jaar, ook zij pendelt. Zolang je de pendel goed gebruikt moet het goed zijn toch? ;)