Jah klopt, maar k heb zelf geen geld, en k heb wat issues met mn ouders over longboarden. Dus voordat er bij mij een nieuw board over de deurmat komt ben k een heel stuk verder
En die gaten, is dat niet zodat je dr van die gespen aan kan zetten zodat je zegmaar vast staat? Aangezien t alleen deck is? Of maak k nu een domme opmerking XD
Judass
Geplaatst: 04-06-14 08:57
Geen idee Zou zomaar kunnen, of 't is gewoon voor de fancy m*therfuckers
Een vriend van mij wilde zelf een board maken, en had in het midden van het deck een groot peaceteken 'open' gelaten. Ding was binnen 1 dag gebroken..
Ik heb besloten dat ik gewoon ga beginnen met longboarden en zie waar het schip strandt. Nu de vraag waar ik een leuk beginnerslongboard vind.. Bij de Kruidvat hebben we wel miniboardjes voor een tientje, is dat wat om het op te leren of moet je dat zelfs als beginner al niet willen?
neeej absoluut niet dat is echt plastic prut speelgoed. kan je beter via iemand ht een keer proberen, want een longboard is duurr als je beetje lekker wil rollen
Kaus
Geplaatst: 04-06-14 20:13
Dat moet je niet willen. Als je houdt van snowboarden/skiën/skeeleren, dat soort dingen, zou ik gewoon een goed longboard kopen. Als je dat soort dingen leuk vindt, vind je longboard waarschijnlijk ook leuk Kun je bij iemand uitproberen?
Nee, zo hier in de omgeving weet ik niemand. Skiën en skaten vind ik heel leuk, maar ben ik niet zo goed in. Toch val ik al met al nooit met m'n skates, dus als het met longboarden ook zo zal gaan kan ik ermee leven.