"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:58

Ik heb bij Hollands got talent (dacht ik) eens een vrouw gezien die geweldig kon paaldansen en die er een prachtige act van maakte, met kostuums en al. Ze had een hele mooie act in Moulin Rouge stijl. Prachtige kleding had ze aan. Dit was absoluut niet ordinair maar zo sjiek en verfijnd. Prachtig om naar te kijken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:01

Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.

_San87_

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:02

Nogmaals, dat pakje is niet omdat ze het zo leuk vindt waarschijnlijk, maar voor de grip :). En dat snap ik wel, ze doet behoorlijk moeilijke dingen aan die paal.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 09:50

Suzanne F. schreef:
Ik heb bij Hollands got talent (dacht ik) eens een vrouw gezien die geweldig kon paaldansen en die er een prachtige act van maakte, met kostuums en al. Ze had een hele mooie act in Moulin Rouge stijl. Prachtige kleding had ze aan. Dit was absoluut niet ordinair maar zo sjiek en verfijnd. Prachtig om naar te kijken.

Flora Gattina :j

En inderdaad, zoals San87 zegt, je hebt grip nodig en dat krijg je door zo'n pakje :)
Je wil niet weten aan welke velletjes je soms moet hangen en hoe bloot je daarvoor moet zijn.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:06

Nee, inderdaad, zoals jij dat omschrijft ... geloof ik dat het inderdaad beter is dat we dat niet willen weten :oo

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:38

fourseasons schreef:
Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.

Komt inderdaad gemeen over…2 seconden??? Please zeg, aanstellen is ook een vak.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 10:40

overdrijven is ook een vak zeg fourseasons.......

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:01

Wel grappig dat veel mensen dit niet vinden kunnen. Terwijl er nog niet zo lang geleden een topic was over dikke mensen te paard en dat vonden veel mensen dan wel weer kunnen mits je maar goed met de beweging mee ging. Ik heb liever dat ze allemaal gaan paaldansen, die kan er beter tegen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:02

Jennyj01 schreef:
Ik heb liever dat ze allemaal gaan paaldansen, die kan er beter tegen.

_O- _O- :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 11:09

Shirley schreef:
Nee, inderdaad, zoals jij dat omschrijft ... geloof ik dat het inderdaad beter is dat we dat niet willen weten :oo

Vooral de 'pijn', schaafwondjes en blauwe plekken op de raarste plekken #)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:11

fourseasons schreef:

Zou jij willen dat vreemden voor jou gingen bepalen wat je zou mogen dragen?
Waarschijnlijk niet. Bepaal dan ook niet voor een ander wat ze zouden mogen dragen.
Als het niet jouw smaak is, okee, dat kun je zeggen. Je kunt ook zeggen datjij vindt dat het haar niet goed staat bv. Maar je kunt niet zeggen dat ze zo´n pakje niet aan kan doen. Dat maakt ze zelf wel uit.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 22-04-14 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:13

Er staat toch ook dat zij vindt dat ze zo'n pakje niet aan moet doen ? Toch niet het is verboden om een pakje aan te doen..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:19

Zal wel mijn gebrek aan interpretatie van de Nederlandse taal zijn, maar als ik lees dat ze het niet aan moet doen, lees ik dat ze niet wil dat ze het doet.
Als je zegt dat het je smaak niet is (ik heb dat even moeten editen voor duidelijkheid) of dat je vindt dat het niet staat, dan spreek je pas gewoon netjes je eigen smaak uit zonder dat je het haar opdringt. In mijn ogen.

Maar nogmaals, het zal wel muggeziften mijnerzijds zijn omdat ik niet meer jullie taal zo spreek als jullie.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:23

Jennyj01 schreef:
Wel grappig dat veel mensen dit niet vinden kunnen. Terwijl er nog niet zo lang geleden een topic was over dikke mensen te paard en dat vonden veel mensen dan wel weer kunnen mits je maar goed met de beweging mee ging. Ik heb liever dat ze allemaal gaan paaldansen, die kan er beter tegen.

Ik wilde gisteren eenzelfde reactie plaatsen, maar dacht...straks trek ik die hele hetze over dikke mensen op paarden weer over me heen, maar ben dus blijkbaar niet de enige die daar even aan moest denken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:30

Lusitana schreef:
Zou jij willen dat vreemden voor jou gingen bepalen wat je zou mogen dragen?
Waarschijnlijk niet. Bepaal dan ook niet voor een ander wat ze zouden mogen dragen.
Als het niet jouw smaak is, okee, dat kun je zeggen. Je kunt ook zeggen datjij vindt dat het haar niet goed staat bv. Maar je kunt niet zeggen dat ze zo´n pakje niet aan kan doen. Dat maakt ze zelf wel uit.

fourseasons schreef:
Ik zie nergens staan dat ik zeg dat ze het niet aan mag trekken, maar dat zal wel aan mijn ogen liggen dan. :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:35

Ik vind het ontzettend knap van haar!
Wat betreft het pakje, het is al eerder gezegd maar bij sommige dingen heb je nou eenmaal huid nodig omdat je anders gaat glijden..
Paaldansen/polefitness is een sport die iedereen moet kunnen doen, ongeacht gewicht/figuur.
En dat zij het zelfvertrouwen heeft om dit op facebook te zetten vind ik helemaal gaaf.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:38

Ik vind het erg knap.

Maar vind het niet fraai.... ik ben dus geneigd weg te klikken omdat ik het moeizaam vind om naar te kijken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:41

Dat snap ik dus echt niet he, het is dus moeizaam om naar te kijken omdat ze niet superslank is? Dat overtreft dus het 'knap vinden'?

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:46

Kinke schreef:
Dat snap ik dus echt niet he, het is dus moeizaam om naar te kijken omdat ze niet superslank is? Dat overtreft dus het 'knap vinden'?

Dat is dan wel weer een flinke understatement. Deze vrouw mollig noemen vind ik best een belediging voor mensen met maatje 40-42.

Het paaldansen zelf is misschien nog tot daaraan toe, maar de 'sexy' bewegingen worden denk ik al snel geassocieerd met seksclubs. Niet raar, want dat is de oorsprong van het paaldansen. Aangezien weinig mensen dit sexy vinden, zal het velen in het verkeerde keelgat schieten. Dat betekent niet dat mensen haar als persoon niet zouden waarderen of geen respect hebben voor deze prestatie.

Volgens mij zit er tegenwoordig zo'n lading op 'te dik zijn', vanwege jaloezie of vanwege de moeite die mensen moeten doen om slank te worden/blijven, dat de reacties steeds feller worden. En tegelijkertijd mogen mensen er dus ook geen mening meer over hebben.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:47

Afbeelding

En dit bedoel ik dan positief he :D
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 22-04-14 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:48

Kinke schreef:

waarom zou ik het niet prettig mogen vinden?
mensen in dit topic mogen wel zeggen dat ze gratenpakhuizen niet prettig vinden maar kinke mag niet zeggen dat ze dit niet prettig vind?

nergens zegt ze dat het lelijk is ;)

@verography, _O- _O- _O-

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:49

Demo_love; het zal je nog verbazen hoeveel mannen dit sexy vinden ;) ieder z'n smaak toch? Snap deze discussie ook weer niet. Lekker een ander in de grond trappen, jippie bokt..

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:49

Kinke schreef:

Ja, paaldansen is natuurlijk iets dat van oorsprong te zien was/is op plekken waar mannen zich gaan zitten vergapen aan mooie vrouwen die rond zo'n paal krioelen...
Dat zijn meestal toch atletisch uitziende dames.
Dat vind ik fraaier.... alhoewel dat maar relatief is, aangezien ik zelf ook vrouw ben en niet op dames val ;-)

Maar goed....
Ik vind 'functionele' lichamen het mooiste. Sterke, krachtige, slanke, gezonde lichamen.
Ik ben nu ook zwaarder dan normaal gesproken, en vind dat verre van fraai.
De mens als 'ontwerp' is net als dieren het fraaiste wanneer het fit is, en een gezond gewicht heeft.... vind ik.
In de huidige tijd is er echter teveel verrijkt voedsel, en weinig noodzaak tot bewegen, en zijn we ver van dat ontwerp af geraakt....

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:51

Alexandra_ schreef:
Demo_love; het zal je nog verbazen hoeveel mannen dit sexy vinden ;) ieder z'n smaak toch? Snap deze discussie ook weer niet. Lekker een ander in de grond trappen, jippie bokt..

Misschien wel, dat kan ik eigenlijk heel moeilijk inschatten :+
Ook prima, ze kan toch ook best getrouwd zijn enzo?

Edit.
Maar als je googled op paaldansen, dan zie je toch allemaal dunne dingen met uitstekende ribben. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 12:52

Alexandra_ schreef:

Je zegt ieder zijn smaak, dat mag. Maar als het iemand zijn smaak niet is, dan mag het niet. Althans ,zo komt het over. Want je mag niet zeggen dat je een dik iemand niet mooi vind om naar te kijken persoonlijk. Niemand trapt hier een ander de grond in, ik vind dat het in dit topic nog heel netjes gaat.

Ik vind dikke (en dan heb ik het dus niet over maatje 40 "mollig") mensen ook geen genot om naar te kijken, een ander vind dunne mensen weer niet mooi.

Maar om direct te spreken dat hier massaal dikke mensen de grond in worden getrapt, vind ik een beetje overdreven. Vind het hier nog aardig netjes gaan met goed onderbouwde meningen en vooral dat is belangrijk: ieder geeft zijn mening.