Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En dat snap ik wel, ze doet behoorlijk moeilijke dingen aan die paal. Suzanne F. schreef:Ik heb bij Hollands got talent (dacht ik) eens een vrouw gezien die geweldig kon paaldansen en die er een prachtige act van maakte, met kostuums en al. Ze had een hele mooie act in Moulin Rouge stijl. Prachtige kleding had ze aan. Dit was absoluut niet ordinair maar zo sjiek en verfijnd. Prachtig om naar te kijken.

fourseasons schreef:Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.
Jennyj01 schreef:Wel grappig dat veel mensen dit niet vinden kunnen. Terwijl er nog niet zo lang geleden een topic was over dikke mensen te paard en dat vonden veel mensen dan wel weer kunnen mits je maar goed met de beweging mee ging. Ik heb liever dat ze allemaal gaan paaldansen, die kan er beter tegen.
Lusitana schreef:Zou jij willen dat vreemden voor jou gingen bepalen wat je zou mogen dragen?
Waarschijnlijk niet. Bepaal dan ook niet voor een ander wat ze zouden mogen dragen.
Als het niet jouw smaak is, okee, dat kun je zeggen. Je kunt ook zeggen datjij vindt dat het haar niet goed staat bv. Maar je kunt niet zeggen dat ze zo´n pakje niet aan kan doen. Dat maakt ze zelf wel uit.
fourseasons schreef:Ik zie nergens staan dat ik zeg dat ze het niet aan mag trekken, maar dat zal wel aan mijn ogen liggen dan.Ik heb het twee seconden gekeken want ik vind sowieso al niet dat je zo'n pakje moet aan doen als je zo'n postuur hebt. Sorry als dat misschien gemeen overkomt maar dat is nou eenmaal mijn mening.
Kinke schreef:Dat snap ik dus echt niet he, het is dus moeizaam om naar te kijken omdat ze niet superslank is? Dat overtreft dus het 'knap vinden'?
Kinke schreef:Dat snap ik dus echt niet he, het is dus moeizaam om naar te kijken omdat ze niet superslank is? Dat overtreft dus het 'knap vinden'?

Alexandra_ schreef:Demo_love; het zal je nog verbazen hoeveel mannen dit sexy vindenieder z'n smaak toch? Snap deze discussie ook weer niet. Lekker een ander in de grond trappen, jippie bokt..
Alexandra_ schreef:Demo_love; het zal je nog verbazen hoeveel mannen dit sexy vindenieder z'n smaak toch? Snap deze discussie ook weer niet. Lekker een ander in de grond trappen, jippie bokt..