Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:10

Ninia schreef:
Oh, ik heb ook zó'n genante...
Ik was als kind (6?) heel bang voor het filmpje van Dreadlock Holiday, en dan voor de donkere mensen omdat ik dacht dat zij overvallers waren (dat is volgens mij ook zo in de clip) Later waren we bij mijn tante in de Bijlmermeer op visite, en gingen we met de neefjes en nichtjes met de lift spelen. We stapten in bij 2 donkere mannen, en ik begon meteen te huilen! Ik weer uit die lift, wilde er absoluut niet in! Wat erg! Gelukkig is het helemaal goed gekomen met me, en is iedereen voor mij gelijk!

dreadlock holiday, lekker nummer zeg.

ken de clip niet :o :o

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:13

Begraafplaatsen vind ik nog steeds een beetje griezelig, de stalling waar ik sta ligt er vlak naast en als je het bos in gaat rij je een stuk parallel aan de begraafplaats, toen mijn pony een keer iets engs daar zag en ik niet werd ik toch een beetje bang :o

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:15

Vraag niet hoe ik er ooit op gekomen was, maar toen ik klein was dacht ik dat als je naar de middelbare school ging in een ruimte kwam te zitten met computer, daar waren alle kruispunten in de wijde omtrek te zien. En zo werden dan de stoplichten 'bestuurd' :+
Daarom was ik altijd bang dat iemand een foutje maakte of niet opletten en dat er dan te veel tegelijk groen kregen en zo een botsing kwam :')
Tja, grote fantasie...

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:15

piezze

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:17

Ik zei toen ik klein was heel vaak, ik weet niet wat ik moet doen. Dan zei opa altijd eetleerenkakeenschoen. Pas toen ik 20 was ofzo snapte ik dat het eet leer en kak een schoen is. Dacht altijd dat het een niet bestaand raar woord was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:21

Hadden jullie ook altijd zulke problemen met roltrappen? :')
Durfde er nooit op te stappen als klein kind omdat het zo bewoog en de band uit het niets kwam :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:22

Ik aarzel nog steeds bij roltrappen, moet eerst een seconde of 3/4 ernaar kijken en dan spring ik er snel op :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:22

SuperAssie schreef:
Ik aarzel nog steeds bij roltrappen, moet eerst een seconde of 3/4 ernaar kijken en dan spring ik er snel op :')

waar komt je angst vandaan :o :o

AppleDumplin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:23

Ik nam aan het einde en begin een hele grote sprong,anders kwam ik er tussen :j .

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:23

ik was vroeger altijd bang, dat als we boodschappen deden/winkelden, en het was tegen sluitingstijd, we er nooit optijd uit waren.

ik dacht namelijk dat we dan opgesloten werden, en dat vond ik VRESELIJK eng :j :j :j :j

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:24

Ketaki schreef:
SuperAssie schreef:

waar komt je angst vandaan :o :o

Geen idee, altijd al gehad. Ben denk ik bang dat mijn schoen erin blijft hangen of zo :P
Beetje dit effect :') http://lh5.ggpht.com/-2-VUod26tBA/TuHNk ... imgmax=800

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:28

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:33

Roltrappen vond ik ook heel spannend, was bang dat mijn veter bleef hangen of dat ik zou vallen, ik sprong er ook op idd, nu stap ik er wel gewoon op maar ik kijk wel goed hoe..

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:37

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Eens,

ik begeleid mensen op buitenrit. En ik roep dan ook vaak wanneer er een auto aan komt en het paard meer de weg op wilt: bínnenbeen er aan!!
en dan roepen degene die nét les van me hebben HE WAT??? links of rechts???
Ja duh, links natuurlijk, die zit toch aan de binnenkant? Eh, ohja: ik vind de berm = buitenkant en is dus rechts :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:38

Ninia schreef:
http://www.dailymotion.com/video/x4w4ym ... iday_music

Net nog even gekeken, en begrijp echt waarom mij dat als kind angst aanjoeg hoor. Echt niet gek dat ik stond te brullen in de lift!

:')

Ik kom er nu pas achter dat het van 10 cc was, op de een of andere manier heb ik tot nu gedacht dat het een paar getinte zwoele mannen waren en niet een paar bleekscheten uit Engeland :')

HappyTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:45

Ik wist zeker dat haaientanden omhoog kwamen als je er over heen ging als je eigenlijk moest stoppen.
En ik had billenbijters onder mijn bed, maar daar had je geen last van als je met je rug richting de muur sliep. En de roltrappen vind ik nog steeds eng ik neem wel de trap.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 23:09

AppleDumplin schreef:
Ik nam aan het einde en begin een hele grote sprong,anders kwam ik er tussen :j .

doe ik nog steeds. :o :')

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:11

ik was ook altijd bang dat een dinosaurus het dak kapot zou maken en dan mij uit bed pakt en op eet....

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:19

Ik ben eens van boven een stuk naar beneden gevallen bij een roltrap, vindt ze nu nog steeds vervelend :=

Vroeger was ik ook altijd bang voor brand en dat mama dood ging. Ik vond het vroeger eerder gewoonte dan uitzondering dat je vermoord zou worden, heb heel lang gedacht dat het grootste gedeelte van de dode mensen vermoord was ipv een dood met medische oorzaak zegmaar.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:23

Ik dacht vroeger dat er een heks op ons dak woonde en als ik dan ging slapen keek ze door het raam. Had zo lamp die in mijn raam de schaduw gaf van een heksenmuts.
Carlo & Irene hadden een film gemaakt waar een weerwolf een rol in speelde en daar heb ik ook lang in geloofd dat dat stiekem wel bestond.
Als je niet oppast bij de roltrap wordt je meegezogen naar onderen en kom je nooit meer terug.
En ik zie hier nog veel meer bekende kinderlogica voorbij komen waar ik ook in geloofde.

Mijn oma en opa hadden een biologisch buitenzwembad met een stofzuiger erin! Panisch voor dat ding want als je er tegen aan komt word je opgezogen net zoals die enge roosters en nog steeds ben ik bang voor roosters en putjes in een zwembad. Krijg er de bibbers van.
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 29-03-14 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:23

ik was altijd bang dat je aan het eind tussen de roltrap kon komen. dan je dan in die gleuf getrokken word :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:32

Ojaa, putjes in het zwembad :')
Als jij nog zwom als hij leeg werd gehaald, werd je meegezogen... Dat dacht ik :P

Is wel eens gebeurd geloof ik, jongetje vast met zn arm im afvoerputje ofzo :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:34

Ik heb ook vastgezeten als kind in het aanzuigsysteem voor het maken van de golven. En nee, was niet prettig := (kon niet vacuüm zuigen gelukkig maar mijn voet kreeg ik niet van het rooster af zonder hulp van volwassenen)

Ik had ook braaf achter het lijntje moeten blijven :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-03-14 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:35

He gat bedankt! Nu ben ik er nog banger voor :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:36

Gewoon braaf achter die lijn blijven haha