vanwege het geloof
[/quote]Bij ons ook.. In Turkije hebben ze een schooluniform helaas.[/quote]
oei dat lijkt me nog erger..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nell_ schreef:Echt bont zou ik nooit dragen. Maar leren rokjes vind ik ook echt niet mooi.
Van die lange (regen)jassen of een legging zonder rok erover. Een legging met jurk of rokje draag ik dan wel veel.
Gekke teksten op shirts/truien of van die wijd vallende korte shirtjes zodat je een halve blote buik ziet.
Rokjes met legging eronder daarintegen... Hier in de vreugdige Bible-belt zie je net iets te vaak spijkerrokjes (al dan niet op knielengte of net daar over) met witte leggings, en dan ballerina's met bandjes
? Gewoon lange jassen in het algemeen? Wat draag je dan in de winter als het echt koud is
BaileyMix schreef:Nell_ schreef:Echt bont zou ik nooit dragen. Maar leren rokjes vind ik ook echt niet mooi.
Van die lange (regen)jassen of een legging zonder rok erover. Een legging met jurk of rokje draag ik dan wel veel.
Gekke teksten op shirts/truien of van die wijd vallende korte shirtjes zodat je een halve blote buik ziet.
Leren rokjes zijn juistRokjes met legging eronder daarintegen... Hier in de vreugdige Bible-belt zie je net iets te vaak spijkerrokjes (al dan niet op knielengte of net daar over) met witte leggings, en dan ballerina's met bandjes
![]()
Wat bedoel je trouwens met lange jassen? Gewoon lange jassen in het algemeen? Wat draag je dan in de winter als het echt koud is
Winterjassen die net over de billen vallen vind ik wel mooi.
. Zo eentje tot net over je bil vind ik wel fijn als het zo koud is ja
_Femkeeex schreef:Johanna59 schreef:Wat ik echt nooit zal dragen is een string. Omdat ik dat zo ontzettend vies vind.
Hier ook. Ik snap niet waarom mensen überhaupt een string zouden willen dragen. Ik bedoel ik zal niet fijn rondlopen met een onderbroek in m'n reet

)
)MightyJoe schreef:Nee, wel zwaar onpraktisch, daarom zou ik het nooit aantrekken.Dat veel mensen jumpsuits lelijk vinden! Vinden jullie dit echt lelijk?
http://www.tanyaburr.co.uk/Storage/blog ... dvwzws.JPG
. En dan vooral als het te klein is en je net een rollade lijkt
. Lijkt me ook helemaal niet comfortabel? Straks scheur je uit ofzo
Wilke93 schreef:xSlvna schreef:Om een camel toe tegen te gaan hoef je geen lang topje aan te doen, gewoon telkens als je op staat weer alles kramen. Ik rijt altijd al mijn broeken tot onder mijn oksels op, maar dat kan ik met leggings beter niet doen, moet het me ook echt afleren.
Wat bedoel je met kramen?![]()
vuurneon schreef:Niet goed passende kleding; geen oversized trui voor mij of maatje 36 dat eigenlijk net niet meer past
Konstantine schreef:Ik snap nooit waarom mensen zo nodig 36 moeten hebben als 40 ze duidelijk beter zou staan. Niemand ziet het labeltje als je het aan hebt...
. Ben daarna ook nooit meer met haar gaan winkelen