Rowdine schreef:Maar stel je man werkt 5 dagen in de week: betekent dit dat hij minder van de kinderen houdt, en hij deze minder graag ziet?
Voor mij zou het echt genoeg zijn als mijn kinderen doordeweeks met vriendjes en vriendinnetjes spelen. Ik hoef niet ook nog eens in het weekend al dat lawaai aan mn hoofdIk wil ook graag eens gezinstijd hebben
Niks ontnemen
Mijn vriend werkt 5 dagen in de week, dat kan ook omdat ik de zorg voor de kinderen op me heb genomen en voor hem is dat fijn omdat hij het moeilijk heeft om thuis de boel te organiseren. Als ik ook erbij zou moeten werken dan zou ik idd gaan voor een optie als beide 4 dagen werken zoals sommige koppels doen. Als hij dat zou weigeren 'omdat hij liever werkt' ofzoiets, dan zou ik ook stellen dat hij zijn prioriteiten verkeerd heeft liggen
. De kinderen zijn door ons beiden gemaakt, hij is evenzeer papa als ik mama ben dus we moeten daar beiden een werkbare situatie voor creëren waarin ze niks tekort komen. Gelukkig is dat niet aan de orde omdat wij het op deze manier kunnen regelen.En als er geen doordeweeks is, dan is het jammer voor hun? Of regel je dan iets?
Ik wil ook graag eens gezinstijd hebben
Dat is hier ook de cultuur. 
dus uitrusten voor tv, of iets anders rustigs doen. Administratie, foto-album/plakboek, tijdschrift, bokken, bijkletsen met echtgenoot