Algemeen Valentijnsdagtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:14

Jikkeee schreef:
xManon_ schreef:
Haha ik hoor iedereen er altijd over. :')
Ben er zelf nog nooit geweest vanwege hun karige vegetarische menu.

Nou, het is heerlijk bij de Picasso <3

Ben vandaag al 2 keer gebeld door de manager die wanhopig met tafeltjes en afspraken aan het schuiven is. Om acht uur moeten we echt opgehoepeld zijn :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:15

Wij doen niet aan valentijn, ik vind het zelf ook niet zo nodig. Toch vanmiddag maar even aan het bakken geslagen en een mini Valen-taartje voor vriendlief gebakken. Liefde gaat immers door de maag :')

Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:15

Jikkeee schreef:
Hmmm, ik wil meneer niet zomaar iets kwakkelloos geven. Maar hoe dan wel :'). Zit te denken maar niks leuks schiet me te binnen....

@Naomi_haffie, oeh dat klinkt ook lekker :9

Kwakkelloos :') sorry omdat dit topic toch ook over jongens gaat moest ik even lachen :+

Wat uhh vreemd Forumster :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:16

Cayenne schreef:
Jikkeee schreef:
Nou, het is heerlijk bij de Picasso <3

Ben vandaag al 2 keer gebeld door de manager die wanhopig met tafeltjes en afspraken aan het schuiven is. Om acht uur moeten we echt opgehoepeld zijn :')

Oh wat erg hahaha :=. Had inderdaad al zo iets verwacht dat het daar extreem druk zou zijn. Wij gaan een ander keertje wel weer haha

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:16

Aranel schreef:
Jikkeee schreef:
Hmmm, ik wil meneer niet zomaar iets kwakkelloos geven. Maar hoe dan wel :'). Zit te denken maar niks leuks schiet me te binnen....

@Naomi_haffie, oeh dat klinkt ook lekker :9

Kwakkelloos :') sorry omdat dit topic toch ook over jongens gaat moest ik even lachen :+

Wat uhh vreemd Forumster :=

Oh my..... ik zie m nu pas 8)7

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:25

Ben vandaag al 2 keer gebeld door de manager die wanhopig met tafeltjes en afspraken aan het schuiven is. Om acht uur moeten we echt opgehoepeld zijn :')[/quote]

Nou dan zou ik al niet meer willen!! Dat is natuurlijk niet klant vriendelijk!

Cayenne

Re: Algemeen Valentijnsdagtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:27

Het eten is wel heerlijk en maakt veel goed hoor :) En we moeten er tussen half 6 en kwart voor 6 zijn en zijn geen hele lange tafelaars, dus voor acht uur zijn we echt wel weg :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:05

Ah typ valentijn in en je vind dit :D Scheelt me zelf weer een topic maken hihi.
Ik heb tips nodig soort van :P
K zal t even uitleggen.
Excuses als het een beetje een lang verhaal is :oo

Ik heb nog gevoelens voor mijn ex en wil hem terug, dat even terzijde. We hebben nu gewoon leuk contact, kijken regelmatig een filmpje samen, eten samen en voor de lust zeg maar en de rest.
We hebben nogal wat mee gemaakt de afgelopen 2 jaar en hij ziet het niet meer zitten om een relatie met mij te beginnen. Nouja dat maakt opzich allemaal niet uit.
Ik vroeg hem gister wat ie met Valentijnsdag ging doen, zegt ie niks, ik ook niet. Dus eigenlijk zo aan de praat gekomen om samen naar de spa te gaan en naar de sauna enzo. Beetje aan het dollen eigenlijk.
Uiteindelijk over gehad wat we wouden doen.. Nu is het plan om te gaan zwemmen, dan uit eten te gaan en dan s avonds bij hem een filmpje te kijken.
Maar ik hou wel van een beetje romantiek en hij ook wel volgens mij :P Uit eten is natuurlijk wel romantisch kijken, film kijken opzich ook wel met kaarsjes aan, maarja dat doen we zo vaak. Nouja zwemmen is gewoon een keer wat anders.

Maar ik zit echt heel hard na te denken de hele dag al, ik wil wat doen of iets geven waarmee ik echt wil laten zien dat ie veel voor me betekent en dat ik nogsteeds in ons geloof. Maar echt op een manier dat hij echt zit van WOW, dat ie echt wel onder de indruk is zeg maar.

Nu zat ik dus te denken hoe..
We vinden beide zingen wel leuk, dacht misschien een nummer voor em zingen maar dat vind ik eigenlijk dood eng.
Of toch naar de sauna, maar daar heb ik t ook niet zo op, nouja nog nooit gedaan maar ben niet zo van de hitte, wil t stiekem wel eens proberen maar ben bang dat k t benauwd krijg..
Anders een rode roos met een kaart ofzo en daar wat moois op, ik dacht misschien een gedicht maar ik ben ook niet zo goed in dichten.

Wat ik trouwens ooit met mn vorige ex heb gedaan was hem opsluiten op zijn slaapkamer en in de woonkamer op z'n bar kaarsjes met I LOVE(hartje) U. En een paar kleine cadeautjes wat echt bij ons hoorde zeg maar, weet niet meer wat, alleen een klein foto albumpje met foto's van ons..

Wie heeft een orgineel idee en wil met me mee denken?

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 23:22

Annett1990: Phoe dat is inderdaad een moeilijke.. Ik ben er ook niet zo goed in daarom dat ik het topic gemaakt had.. Dat liedje zingen is wel een leuk idee.!! :P

xManon_ Ik heb dacht ik 82 blaadjes vol geschreven.. De rest heb ik er tussenuit gehaald om miss iets anders mee te doen.. :P Maar de rest was nog iets van een blaadje of 20 ofzo.. :P

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:55

Janine1990 schreef:
Ik hou ook niet echt van Valentijnsdag.

Zeven jaar geleden kreeg ik per post een kaart toegestuurd. Alle tekst er in was getypt, geknipt en geplakt. En ik weet nog steeds niet of ik het serieus moet nemen _O-
Heb meerdere vriendinnen beschuldigd. Waarvan er twee de schuld op zich namen en een jaar later vertelden dat ze het toch niet waren :')

Ik weet dus nog steeds niet van wie het was }:0

Omg... Dat heb ik ook gehad.
Moest overal dingen omvouwen om verder te kunnen raden.
Uiteindelijk zou de naam onder de post zegel staan..
Niet dus...

Heel wat jaren later vertelde een vriendin droog 'zullen we zo valentiensdag kaart maken zo iets als ik ooit naar jou stuurde?'

Toen wist ik het dus pas....

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:10

Hahaha, luckyluna, zoiets heb ik nu ook voor een collega gedaan, verhaaltje getypt en in de kaart geplakt, adres erop geplakt :D hihi.. Jammer dat ik zijn gezicht niet kan zien als hij hem open maakt *D

Ik heb de boxers gevonden bij de V&D, even staan twijfelen, toen toch maar niet gedaan :o lafaard... Maar ik denk echt dat ik hem daarmee te veel voor 'banketstaaf' zet }:)

Lastig Annet1990, al vind ik een liedje zingen best zwaar.. Hartjesvormige taartjes bakken?

Enneh, kwakkeloos _/-\o_ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 01:25

Als je met kerst ergens met de vroege "dienst" gaan eten zijn ze ook ineens een hoop sneller dan als je laat bent hoor. Dan moet je ook echt voor 8 uur oprotten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 02:13

Ik heb net voor mijn vriend de limited edition van The Hobbit an unexpected journey besteld. Beetje jammer dat het pas maandag de 17e bezorgd wordt. Ik weet dat hij er erg blij mee zal zijn. Hij heeft de limited editions van de Lord of the Rings films ook.

Nu kijken dat ii mijn mond dicht kan houden :D

Sunshine1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 02:50

Mijn vriend en ik doen normaal niks aan valentijn, maar we hebben besloten dit keer eens flink uit te pakken. Ik heb voor hem een indesign boek bestelt die hij heel graag wilde hebben, een pot met snoepjes gevuld, en een lieve kaart geschreven. Hij zit me de hele dag al gek te maken met het cadeautje dat ik krijg van hem, hihi. We zijn meestal helemaal niet van de cadeaus ik ben bij wijze van spreke al blij met een uitje naar de mac haha. Maar voor een keertje is dit wel leuk :-)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 05:09

Anett1990, ik zou niets doen. Zo te horen is het niet voor niets je ex en heeft hij er ook geen zin in.
Anders is het straks misschien nogal awkward.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 08:09

Leuk om al jullie snode plannetjes te lezen! <3

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 09:54

Pff ik wil ook iets doen. Maar eigenlijk weiger ik haha. Ik doe eigenlijk al jaren wat met Valentijn....maar mijn vriend niet :( Dus ik denk dat ik dit jaar ook maar niks doe en hoop dat dat hij dat wel doet... HIj weet dat ik een klein gebaar erg op prijs stel. Ben benieuwd.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:09

iets regelen waar je vooral zelf baat bij hebt? :P als stille hint haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:14

Jammer hier kan ik niet echt iets uithalen. Was te proberen.
Cayenne misschien moet je t eerst even beter lezen :) we hebben samen bedacht wat we gaan doen, zwemmen en uit eten was zijn idee. Dus lijkt me dat hij het dan wil toch :)

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:40

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:48

Ik ben heel benieuwd wat iedereen uiteindelijk krijgt!

Mijn vriend krijgt van mij:
- canvas met een foto van zijn hond (deze heeft hij eergisteren al gekregen omdat ik het niet voor me kan houden)
- bonbons in de vorm van een hartje met een foto van ons beide
- een heliumbalon, met "i love you" erop en een grote kaart eraan.

Nummer 2 is al in huis, maar nummer 3 wordt morgen op zijn naam bezorgd.
Ik pak redelijk uit, maar ik ben gek op het geven (& krijgen uiteraard) van cadeau's!

Verder aan we zondag uit eten. We wilden binnenkort een keer gaan en hebben nu overlegd het te combineren met Valentijnsdag.

Wat mijn vriend voor mij heeft, geen idee!
Hij zei laatst wel dat hij er een maand geleden al mee bezig was omdat hij bang was dat hij het zou vergeten.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:00

Oh wat leuk Eline_di! Ik ben ook altijd van de kadotjes :D

Ben ook heeel benieuwd of en wat ik ga krijgen dit jaar :P van een lieve kennis heb ik de afgelopen jaren steeds een kleinigheidje gekregen, érg leuk, maar nu ben ik heel benieuwd of het morgen weer zo zal zijn.

Ik ga zo mn kaartje maar op de post doen :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:24

Eline_di, oh je pakt leuk uit zeg! Heerlijk!
Ben benieuwd wat je gaat krijgen, zeker als hij er al zo lang mee bezig is.l

@Casca, awh dat is echt heel lief van je kennis! Voor wie heb je een kaartje geschreven <<) ?

Ik krijg helemaal niks van mijn vriend gok ik zo. Anders is hij heel creatie geweest _O-. Ik weet namelijk dat hij geen rooie cent heeft. Achja, hij is hartstikke lief en ben al blij dat hij er morgen is :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:34

Wat een leuke dingen doen jullie allemaal!!

oliebol, ik kon vannacht niet slapen en dan ga ik vaak op eBay kijken. Eén tip NIET DOEN! 's Ochtends sta je op en bekijk je verbaasd je e-mail om te zien wat je ook alweer allemaal besteld had om je vervolgens af te vragen "was dit nu echt nodig?!" >;)

Goed, ik had dus een Limited edition van de Hobbit an unexpected journey gevonden. Direct besteld en helemaal happy dat ik ein-de-lijk een cadeautje had gevonden voor mijn onmogelijk vent :D Hij wil namelijk nooit iets hebben.
Krijg ik vanmorgen mail dat ze hem niet meer hebben -:(- Omdat ik dus perse dat ding wilde hebben ben ik dus behoorlijk aan het zoeken geweest om hem opnieuw te vinden. Dat blijkt lastiger dan gedacht. Gelukkig is het wel gelukt en heb ik hem in Australië kunnen bestellen. Hij is er alleen niet op tijd want rond begin maart wordt hij pas geleverd. Ach beter laat dan nooit.

Ik moest alleen de gegevens van onze creditcard hebben omdat dat de enige mogelijkheid tot betalen was bij die shop. Die heb ik weten te ontfutselen, ik gebruik dat ding niet vaak, maar hij vraagt wel wat ik van plan was. Dus ik heb het er maar op gegooid dat ik een nieuwe aanvulling op mijn nagellak stash heb besteld. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:02

Ik heb bij de xenos nog allerlei hartjeskaarsjes en bloemblaadjes gekocht :') zoetsappppppiggggg